ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

שחרור סתימה באמבטיה

ישנן סיבות רבות מדוע מים זורמים לטמיון, בין אם זה קורה בכיור המטבח, האמבטיה או המקלחת. לפעמים, הביוב מהמקלחת, הכיור או האמבטיה יכול לרדת לניקוז מרכזי בחדר האמבטיה ולגרום לבעיות. אם ישנם סכנות הקשורות לניקוי ניקוז כימי, המשך לקרוא למידע נוסף. האם יש לך כיור או ניקוז חסום בחדר האמבטיה או מקלחת או אמבטיה עם ניקוז?

גודש יכול להיות בעיה רצינית

במיוחד כאשר ביוב זורם בביוב. ניקוז מקלחת חסום יכול להיגרם על ידי איטום בקו הביוב הראשי או דליפת ביוב במקלחת או באמבטיה. אם ניקוז המקלחת שלך ממשיך להיסתם, זו יכולה להיות תוצאה של "סתימה" בקו הביוב הראשי שלך, אשר אם הוא נותר ללא השגחה, עלול לגרום נזק חמור למערכת הביוב הביתית שלך. גם אם יש רק ניקוז מקלחת אחד, הדרך הקלה ביותר לפתור את החסימות היא להשתמש קודם בבוכנה.

השתמש בבוכנה במרץ למשך דקה עד שתיים ותן למים לזרום בביוב

כדי לראות אם טבעת הסתימה מתמוססת והמים זורמים החוצה בחופשיות. אם השירותים נשארים עומדים, ייתכן שהגיע הזמן לחבר בקבוק אחר, לשלוף נחש ניקוז או ליצור קשר עם אינסטלטור כדי לאבחן את הבעיה הגדולה יותר. ואם אתה מפיל את כל האמור לעיל בניקוז שלך ומפסיק לערבב את ציוד הטבילה הישן שלך, פנה למתקן הביוב המקומי שלך או ל- Nuflow כדי לסייע בפינוי ניקוזים סתומים לצורך ניקוי.

שיטה נוספת לשחרור קבקבים

היא לנקות את מלכודת J בכיור האמבטיה. אם האסלה מבעבעת ולא היה לך מזל להוציא את הצינור, התקשר לאינסטלטור לעזרה. קרא את המדריך שלנו להסרת סתימה מבלי להזמין אינסטלטור, הכולל עצות כיצד למלא ניקוז במלח. ואם יש לך כיור שמתנקז לאט בחדר האמבטיה או במטבח, אתה יכול ללמוד עוד על הדרכים הטובות ביותר לסתום את הניקוז בעזרת פריצת ניקוז שסתומה מלמעלה למטה.

אם שיער או ירי אחר חוסמים את הניקוז מהכיור, מהאמבטיה או מהמקלחת, נחש יכול לעזור לפתוח אותו. אם מתפתל הניקוז מוצלח, הנחש ישבור את מקור הסתימה והשירותים והאמבטיה יתנקזו בהצלחה.

אפשרות ראשונה אפשרית

היא שימוש בבוכנה, אם כי זה לא יכול לעזור כי האמבטיה עלולה להתנקז מהר מדי מכיוון שאולי לא הספקת מספיק יניקה כדי לשחרר את תהליך הסתימה. לחץ המים הנוסף אינו שוטף את הסתימה, ולכן עליכם לחלץ אותה במפתחת ניקוז שנייה, הפעם מראש הביוב לתחתית האמבטיה.

לעתים קרובות

פשוט טבילה של הכיור תחסל את העצירות, אך אם זה לא יעיל, יהיה עליכם לפתוח את הניקוז כדי לשלוף את צינור העצירות. בקבוקון יעיל באמת רק אם יש כמות גדולה של סבון או הצטברות שיער בתחתית האמבטיה, כגון סבון ושיער. במקום להשתמש בניקוי ניקוז כימי, שהם רעילים מאוד, נסו אמצעי פשוט לשחרר את סתימת השומן ולנקות את הצינורות בכיור. דרך נוספת להיפטר מהניקוזים ואמבט ההצפה הנגרמת כתוצאה מהצטברות סבון / שיער היא לשפוך תמיסה לביוב לפירוק סתימות.

נסה להשתמש בצינור הניקוז הפשוט

תוך התחשבות שאתה חוסם את הניקוז מהאמבטיה לכיור. מלא את האמבטיה במים כך שהמים מכסים את תחתית הבקבוקון ונכנסים לנקז. ברגע שהוא מותקן ליצירת חותם אטום, ניתן להרים אותו ולשאוב אותו דרך החור למערכת הביוב.

אם הסתימה אינה רחוקה מדי בצינור

ניתן להשיג אותה בעזרת נחש אינסטלטור פשוט או צינור ניקוז. ישנן שיטות נוספות שתוכלו לנסות, כמו למשל לשפוך הרבה מים חמים רותחים לנקז, לשאוב את צינור הסתימה עם ואקום רטוב או יבש, או לפרק ולנקות את הצינורות באופן ידני. אם נוח לך עם מכשיר המלאכה הקטן הזה, אתה יכול לשחרר את הלחץ ולנקז את המים על ידי פתיחת מכסה צינור הביוב. זה אמור לשחרר לחץ כלשהו בצינור הביוב ולאלץ את כל המים שיש לך בבית לסגת חזרה לביתך ולנקז.

אם האסלה או האמבטיה שלך נשארים חסומים לאחר שניסית את האסטרטגיות הללו

ייתכן שיש לך בעיה גדולה יותר בידיים שלך. במקרה זה, סביר להניח שבעל הבית יצטרך להשתמש במתקן סניטרי אחד או שניים כדי לנקות את הביוב הסתום, כגון ניקוז מקלחת שאינו מנקז מים. בעוד שהסרת סתימה היא לעתים קרובות פשוט כמו לטבול את עצמך בביוב, תצטרך בורג כדי לעבור דרך הצינורות. בגלל ההשפעה שיכולה להיות לחלזונות בשימוש בניקוזים של אמבטיות, הם עשויים שלא להיות יעילים אלא אם כן אתה מוצא נקי שאינו מתאים להכניס אותם.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן