ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

שימוש בסודה קאוסטית

שוק הסודה הקאוסטית בארה"ב נראה עגום מאז 2009, וסביר מאוד להניח כי יצרני כלור ואלקלי בצפון אמריקה יפחיתו את הייצור.

כמעט כל תמיסות הסודה הקאוסטית מיוצרות מכלור באמצעות אלקטרוליזה של תמיסות נתרן כלוריד

אך צמחי כלור-אלקלי אינם כדאיים כלכלית כיחידה האלקטרוכימית (ECU), המכונה לעתים קרובות "יחידת הכלור כלוריד" (CHDU ) או "יחידת חומצת כלור", גורמת לעלויות ייצור גבוהות. שוק נגזרות הכלור משפיע על אספקת תמיסות הסודה הקאוסטית, שכן כל טונה של תמיסת סודה קאוסטית המיוצרת מהווה כ- 1% מטון הכלור המיוצר. בארה"ב לבדה, שוק נגזרות הכלור מהווה יותר ממחצית הקודיסודה העולמית הנסחרת, והתהליך המשמש לשימוש בו, זיקוק אלומינה, צורך כמחצית מהנפח הכולל של הקודיזודה העולמית הנסחרת בארצות הברית, כאשר צריכת caudisoda ו aluminas עבור זיקוק כל מהווה 11% מהביקוש העולמי.

כמו תמיד, עליך לטעות בצד הזהירות (אלא אם כן אתה פרנואידי, כמובן), אך להיות מודע לסכנות האפשריות של סודה קאוסטית ולשימוש בה לטיפול בהרעלת כלור.

סודה קאוסטית משמשת בייצור סבון כדי לייצר שמנים צמחיים ושומנים הדרושים לייצור. אנשים המשתמשים בסודה קאוסטית צריכים להיות מאומנים כראוי וללבוש בגדי מגן, הכוללים כיפה, כפפות ומכונת הנשמה, כמו גם כפפות מגן וכפפות.

בתעשיית האלומיניום, תמיסת סודה קאוסטית להמסת עפרות בוקסיט, חומר הגלם לייצור אלומיניום, מבוקשת. ניקל יכול להיות מוטבע גם בפלדה שבה לא ניתן להשתמש בפלדה אוסטנית, כמו למשל במפעלי פלדה.

רוב בעלי הבית פשוט מחברים תקע לכיור

כיור או חור תקע, מוסיפים פתית של סודה קאוסטית, ממלאים אותו במים חמים, מערבבים אותו מעט כדי להמיס אותו, ואז שולפים את התקע החוצה ומשחררים אותו בחזרה פנימה מים חמים מהקומקום מוזגים לתוך האגן מהברז ואז מוסיפים כף נוספת של השתן – סודה קאוסטית.

לאחר ערבוב יסודי של סודה קאוסטית ומים

שפכו את התערובת לאסלה וסגרו את המכסה עליה ושפכו אותה פנימה. לאחר מכן, זכרו כי יש לנקז אותה לפני שלגבישי הסודה יש סיכוי להתמצק, וכתוצאה מכך חסימה הרבה יותר גדולה מבעבר. למען ביטחונכם, אינכם צריכים לסתום את האסלה בעזרת מגב, מתלה למעיל או מברשת לואו. שימוש בלימונדות קווקזיות אינו נועד לסתימת השירותים אלא אם כן אתה משתמש במעיל ניגוב, מתלה למעיל או במברשת שירותים, אלא למען ביטחון משפחתך, שכניך ואפילו ילדיך.

פתרון זה מכיל ריכוז גבוה של נתרן הידרוקסיד

אך זהו חומר המסוכן יותר ויותר לטיפול. נתרן הידריד אינו מייצר רעילות מערכתית, אך הוא מאכל מאוד ויכול לגרום לכוויות קשות בחשיפה אליו. מכיוון שפתרונות סודה קאוסטית מסוכנים מאוד, יש להיזהר מאוד להוציאם מהעין. מכיוון שסודה קאוסטית מאוד מאכלת ועלולה להיות מסוכנת, יש להתקין כיור, אמבטיה או כיור בכדי להבטיח כי כל עקבותיו נשטפים היטב מעל פני הניקוז. נתרן הידרוקסיד מסוכן מאוד ויש לשטוף את עורכם היטב במים לאחר מגע עם החומר. מכיוון שלשתייה של סודה קאוסטית 14 יום שלמים כדי להראות את השפעתה, חשוב מאוד לתת אותה בלילה. לאחר שסיקרנו זאת, בואו נסתכל על כמה מהיתרונות האחרים של שימוש בלימונדה של שואב לניקוי הניקוז בביתכם. בעוד השימוש בורג יעיל יותר, היישום המקומי של תמיסת סודה קאוסטית הוא דרך לתמוך כימית בתהליך הנרקב. החור לא צריך לעבור לגמרי דרך הגדם לאדמה, אלא צריך למלא אותו במים בלי לשאוף אבק. עיבוד כימי הוא יישום חשוב של סודה קאוסטית, מכיוון שהוא מוצר פיזור המכיל ממיסים, פלסטיק, דבקים לרקמות וכו '. הוא יתנקז ויהפוך שיטות אלה ללא יעילות ועלול לגרום נזק לביתך.

בתחילת עיבוד העץ לנייר, משולב תמיסת סודה קאוסטית עם נתרן גופרתי כדי להמיס את התאית, שהיא המרכיב העיקרי בייצור נייר. הביקוש הרב לשואת סודה מגיע מתעשיית הנייר, שם משתמשים בה בתהליך הלבנת העיסה.

סילון

הוא כאשר מערבבים שומן או שמן עם אלקלי כגון נתרן הידרוקסיד ותוצאת התגובה היא סבון או גליצרול. נתרן הידריד מאכל מאוד ויכול להגיב עם שומן ושמן על העור ויוצר מלח. ניתן לנטרל שטיפה באמצעות שילוב של נתרן גופרתי, נתרן כלורי ונתרן פחמתי, המרכיב העיקרי של נתרן הידרוקסיד.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן