ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

שיפוץ מקלחת בקריות

משיפוץ מקלחון ועד שיפוץ מלא של חדרי אמבטיה, צוות קבלני שיפוץ אמבטיה המנוסים שלנו יכול להתמודד עם פרויקטים בכל גודל. ב-Total Bath Systems LuxStone מקונטיקט, אנחנו לא קבלנים חדשים לשיפוץ אמבטיה. לאחר שטיפלתם בקירות וסיימתם להתקין את האור החדש, הגיע הזמן להתקין את יחידת האיפור, הארונות וכל מה שעוד ברשימת שיפוץ חדר האמבטיה שלכם. אבל לפני שתתחיל לבצע גודל עבור המקלחת הפתוחה, כדאי לך להקדיש את הזמן לתכנון שיפוץ חדר האמבטיה שלך צעד אחר צעד כדי שתדע בדיוק למה אתה נכנס.

Total Bath Systems

מבוסס קונטיקט, LuxStone גאה להתקין את המקלחת KOHLER (r) LuxStone ™, אוסף של מוצרי אמבטיה שנקבע בקפידה שממשיך את מורשת ההמצאה והחדשנות של KOHLER (r). בהנחה שאתה משפץ חלק או את כל חדר האמבטיה שלך, תתחיל להסיר קיר גבס ואת כל המתקנים שתחליף. לפי רשימת Angies, העלות הכוללת הממוצעת של שיפוץ חדר אמבטיה היא בין 10,000 ל-15,000 דולר, כאשר עלויות העבודה מהוות לפחות 20% מהתקציב.

לפני שיפוץ חדר אמבטיה, בחר עיצוב חדש התואם את החזון והכישורים שלך. לאחר חיבור מחדש של הקירות, אתה יכול להתחיל להוסיף צבע לחדר האמבטיה שלך. ודאו מראש שאריח האמבטיה החדש אינו מתנגש עם הצבע שבחרתם.

החלטנו להתמקד בשיפוץ חדר אמבטיה מלא ללקוחות פרטיים

אחרי שזרמתם את חדר האמבטיה שלכם, הגיע הזמן להתקין אביזרי אינסטלציה חדשים. לאחר הסרת המקלחון, ניתן כעת להתקין שולחן איפור וארונות חדשים. הם עובדים דייקן, נקיים, וכל בעלי המלאכה בעבודה מכבדים מאוד את הבית שלך.
למידע מורחב בתחום של שיפוץ מקלחת בקריות ניתן לגשת לאתר kablanim10.co.il

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן