ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

שליחות מהירה מעיר לעיר לעסקים ופרטיים

המהירות חיונית לזמן אספקה של שעה ורוב חלון ה -60 דקות הדרוש לטיול בניו יורק עם התנועה הבלתי צפויה והעומס בתחבורה הציבורית. הפריטים ארוזים ומוכנים למשלוח ברגע שהם נשלחים לשליח. ניתן למכור מוצרים קמעונאיים או לשלוח אותם ישירות מכל מקום.

שליחים יכולים להיות שילוב של עובדי אמזון עצמה ושירותי משלוחים מקצועיים של שותפי אמזון

חברות הזנק המספקות שירותים דומים כוללות את Doorman (סן פרנסיסקו, שיקגו וניו יורק), 16 Deliv (הן סן פרנסיסקו והן שיקגו) ו- Shuttl (מנהטן ושיקגו). רכב להשכרה היא חברה המספקת שירותי שליחויות למשלוח פריטים שהוזמנו מספקים מקומיים.

זו אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים משתמשים בשירותי שליחויות מקומיים באמצעות חברות לאומיות

שיתוף פעולה עם חנות פרחים מקומית, קונדיטוריה או פיצרייה יכול להבטיח עסק יציב. יצירת תמריצים ללקוחות לתיווך חברים ובני משפחה, והצעת משלוחים מופחתים או חינם יכולים להבטיח שתבנה קהל לקוחות גדול.

וולמארט החלה לבדוק שירותי אספקה באותו היום בסוף 2010

אך עדיין לא השיקה את השירות בהיקפים גדולים. בנוסף למשלוחים רגילים ולמשלוח יומיים, UPS מציעה מגוון שירותי משלוח דחופים באותו היום באמצעות UPS Now. FedEx מספקת שירותי משלוח מדלת לדלת עבור חבילות רגישות לזמן באמצעות FedEx Sameday.

מספר חברות משלוחי מנות אזוריות משלבות בין יכולות המעקב והעקבות של ספק לאומי ליכולת להבטיח משלוח למחרת במחירי קרקע ואזור הפצה גדול

חברות אלה מבוססות על האופן שבו הן מסוגלות לשפר את זמני האספקה במעבר, להגדיל את תפוקת השולח ולהגדיל את זמני האיסוף. הם מהווים תוספת בעלות נמוכה ל- UPS ו- FedEx מכיוון שהם אינם גובים את כל טווח העמלות הנוסף המוזכר בסעיף זה.

אספקת סחורות כבדות כמו רהיטים ומכשירים גדולים דורשת תהליך לוגיסטי שונה מרוב נושאי המנות הקטנות. עבור חברות משלוח עם עלויות התחלה גבוהות, רכישת רכבים מתאימים (למשל

עלויות משלוח אופייניות כוללות תשלום של $ 0.50 עד $ 2.50 לקילומטרז 'עבור משלוחים ארוכים יותר

הנוטים להיות בקצה העליון של הטווח, ותוספת דלק של עד 15 אחוזים. חברות משלוחים זקוקות גם לביטוח רכב מסחרי אם הן רוצות ביטוח לחבילות שנמסרו. ללא כיסוי ביטוחי מתאים, חברות המשלוח אחראיות לפצות לקוחות אם החבילות ניזוקו בדרך.
למידע מורחב אודות https://www.accessibly.co.il/ ושליחות מהירה מעיר לעיר לעסקים ופרטיים ניתן לגשת לאתר accessibly.co.il

לחץ כאן לתכנון המשלוח, קבלת הצעת מחיר מיידית וביצוע ההזמנה. אנו נאשר את מועד המסירה שלך בעת ביצוע ההזמנה, בכפוף לאישור אשראי וזמינות המוצר.

התקשר למספר 800-450-4USA להזמנת שליח אמריקאי לאסוף את המשלוח

מיקוד, גודל, משקל ותכולה. השליחים שלנו אוספים את החבילות תוך 90 דקות מהשיחה שלך. אם מתקיימות ארבע תנאים מוקדמים, משלוח באותו היום יהיה משחק קנה מידה בלבד– — חברה לוגיסטית גדולה עם זאת, חברות הזנק רבות וכמה קמעונאים לוקחים את האתגר ומתחילים ליצור רשתות המסוגלות להציע שירותי משלוחים באותו היום בהיקפים גדולים. כדי לענות על הצרכים של פלח ה- B2C ההולך וגדל, לוגיסטיקת החבילות מתמקדת בתכונות נוחות כגון אפשרויות איסוף ומשלוח חלופיות, קופסאות וחבילות, חבילות גמישות, אספקה מתוכננת ומהירות משלוח באותו היום. משלוח באותו היום מנקודת המבט של לוגיסטיות המנות בתור לוגיסטי מנות מבוסס, לוגיסטיות החבילות צריכות לעמוד במספר תנאים כדי להציע שירותי משלוחים חסכוניים באותו היום ללא גל משלוח שני.

אמזון אמנם שולטת במסחר האלקטרוני עם שירותי המשלוחים שלה על פי דרישה

אך יש הרבה תחרות ממגוון חברות הזנק. הדואר מבטיח משלוח תוך שעה למגוון חנויות בלמעלה מ -100 ערים וגם במנהטן. שירות UberRush הצטרף לבריכת המשלוחים עם UberRush ושירותים דומים.

XPO לוגיסטיקה

הממוקמת בגריניץ ', קונטיקט, רשמה רבעון שני מרשים בשנת 2018, בעזרת הכנסת שוק הובלות מקוון שיעזור ללקוחותיה למצוא משלחים להובלת המשלוחים שלהם, רכישת UX לוגיסטיקה בשנת 2015 לשיפור כושר האספקה של הקילומטר האחרון וזמינות רשת רחבה של תיווך משאיות, הובלה מואצת, לוגיסטיקה חוזית מבוססת טכנולוגיה ושירותי הובלה. XPO מציעה גם משלוח מואץ ושירות שליחים באותו היום לעיבוד הזמנות 24 שעות ביממה, 364 ימים בשנה בניו יורק, ניו ג'רזי וקונטיקט. מחסן עמוס הוא הנשק הסודי של אמזון, המאפשר משלוח חבילות תוך שעה מכל מקום במנהטן ואזורים מסוימים בברוקלין, לונג איילנד סיטי וקווינס.

XPO מספקת פתרונות הנדסיים מותאמים אישית

ממשקי API וקישוריות EDI לעסקים המשתמשים בשירותי השליחים שלהם באמצעות מנהלי חשבונות ייעודיים ללקוחות קמעונאיים ומסחר אלקטרוני. Lone Star היא חברת משלוחי מנות אזורית מובילה בדרום מערב עם מטה באוסטין, טקסס. החברה מציעה משלוח אקספרס ומשלוח מהיר בין לילה במחירים נוחים.

כשהייתי צריך את זה

התחלתי כשליח מקומי בניו יורק, וסיפקתי מעבר מהיר ממנהטן לאזור שלוש המדינות עם אופניים ורכבות הרים. הודות ל- RDS, הם הגיעו כשהיינו זקוקים ביותר לעזרה. מהשיחה הראשונה לאישור הביצוע ועד למסירה, RDS הייתה שם בשבילי בכל שלב בדרך ואני אשתמש בה לצרכים העסקיים והצרכים העתידיים שלי.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן