ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

תיקון משאבות טבולות

במאמר זה אדבר על הבעיות העיקריות המתעוררות בעת הפעלת משאבות טבולות וכיצד ניתן לתקן את התקלות במו ידיך. אני מפרט את השיטות הנפוצות ביותר לתיקונן ומה ניתן לעשות ללא מעורבות של מומחה.

ניתן לספק מגוון שירותים לתיקון משאבות טבולות באזור

כגון התקנה, תחזוקה ושירות של המשאבה עצמה. אם אתה מוצא שמשאבת הבאר הצוללת שלך דורשת תחזוקה רבה יותר מבעבר, אחד הטכנאים שלנו עשוי להמליץ להחליף אותה. הצוות שלנו ב- Alliance Drain & Plumbing, LLC ישמח לסייע לכם בכל שירותי המשאבה הכפופים שתצטרכו. אנו יכולים לא רק לבצע את כל עבודות התחזוקה והתיקון במשאבות טבולות, אלא גם להתקין ולהחליף את המשאבות הצוללות. אנו מסוגלים לספק שירותי תיקון כאלה למשאבות טבולות, ואינך צריך לדאוג להחלפם לפני שתחליף אותן באמת.

אם יש צורך להחליף את המשאבה שלך

אנו משתמשים רק במשאבות הטובות ביותר שהוכחו שיש להן הכי מעט תקלות. ננסה תחילה לתקן את משאבת הבאר הקיימת שלך ואם זה לא אפשרי, נהיה מוכנים להחליף את המשאבה. בנוסף לאיכות התיקונים שאנו מציעים עבור משאבות בארות טבולות, הצוות שלנו ב- Alliance Drain & Plumbing, LLC מציע גם תיקונים באיכות גבוהה לסוגי בארות אחרים.

יש לנו את המומחיות והמומחיות לאבחן ולתקן במדויק את הבעיות שקיימת במצוללתך או משאבת הסילון שלך

אם אתה זקוק להוראות נוספות, אנו מומחים מוסמכים למנועי משאבה כאשר הגיע הזמן להחליף משאבה טבולה, ואנחנו מומחים מוסמכים למשאבות ומנועים.

יש לבצע שירות מתמיד של משאבות טבולות בכדי לשמור על מצב טוב במהלך חיי השירות המיועדים שלהן ולהגיע לתוצאות מתמשכות ואמינות

אם אתה יכול לתחזק אותם כראוי ולצפות לבלאי, משאבות טבולות מכל הסוגים יכולות לספק ביצועים אמינים של עשרות שנים.

אם אתה רואה סימנים לכך שהמשאבה שלך עלולה להיכשל

בין אם זה המים שלך או לחץ המים הנמוך שלך, אתה לא יכול להרשות לעצמך לחכות לחברת תיקון בארות שתזמן לה פתוח. לכן משאבת A & T מתמחה במתן שירותי חירום לכל מי שיש לו באר או מערכת משאבות.

אם אתה צריך להחליף או להתקין משאבה צוללת של Alliance

אנו מוכנים לעזור לך ולראות אם ניתן לתקן את המשאבה. אם המשאבה שלך אינה מתאימה להתאוששות, תוכל להוציא כסף על אבחונים לפני הוצאת הכסף. אם אתה מגלה שמשאבת הבור שלך אינה פועלת כראוי, אנא צרו קשר עם משאבת A & T. PumpMan Socal יכולה לתקן, לבנות מחדש, לבצע התאמה מחדש, לעצב מחדש, לתקן ולהתאים מחדש את המשאבה הצוללת שלך מבלי להפעיל אותה מחדש באמינות שאתה מצפה לה באזור דרום קליפורניה.

לפני שתמשיך בתיקון משאבת הצוללת שלך של Alliance או כל אחד מהציוד האחר שלנו

ייתכן שיהיה צורך להכיר את המבנה הפנימי של הציוד ואיך זה עובד עם המשאבה הצוללת שלך. גלה דרכים אחרות למקסם את הביצועים של משאבה תת מימית במתקן לטיפול בשפכים שלך.

בעת החלפת משאבה צוללת או התקנת משאבה חדשה לחלוטין

עליך לאמץ את המשאבה כך שתתאים למערכת שלך. אם אתה צריך להחליף משאבה ישנה יותר במשאבה גדולה יותר או להחליף משאבה ישנה במפעל חדש לטיפול בשפכים, אתה זקוק למשאבה שממוקמת בבאר בה היא יכולה לשאוב יותר מים. משאבת הבאר שלך תהיה עמוסה יתר על המידה וחשוב במיוחד להזעיק עזרה כדי למנוע ממנה לשאוב מים מהמים ללא שליטה.

לפני שתתחיל לתקן משאבה טבולה, עליך להעריך את מצבה ולהחליט אם לקבל אותה בשליטה בעצמך או לבקש עזרה ממומחים.

משאבות בארות טבולות

כאשר הן מתוחזקות כראוי, מחזיקה חיי שירות ארוכים של עד 15 שנים, אם כי יכול להיות קשה לדעת בן כמה משאבת הבאר, במיוחד אם היא הותקנה על ידי בעל בית קודם. אם אתה משתמש במשאבה טבולה לבאר שלך, עליך לוודא שהיא מקבלת את התחזוקה הנכונה. תחזוקה נכונה תשמור על המשאבה הצוללת שלכם במצב טוב ותימשך זמן רב, שכן משאבות טבולות יכולות להחזיק מעמד עד 25 שנה ואין צורך בתחזוקה שוטפת בגיל המשאבה עצמה, אלא רק במים שבתוכה.

אם ביצועי המשאבה מתדרדרים

יש צורך לבדוק את קרומי הסינון ואת האטמים, שכן קיים סיכון של לכלוך, בוץ או חול לסתום את המסננים בכל משאבה טבולה ומי שאיבה. אם המים מקרטעים על פני השטח, יתכן ותיתקל בבעיה בצינור מים סדוק או במשאבות המשנה שלך שסתום הסימון עלול להישבר. פתרונות אפשריים עשויים להיות חפירת באר עמוקה מתחת למשאבת המים או שטיפת המשאבה כדי למנוע את הסתימה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן