ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

תיקון נזילה בניאגרה

קיום מערכת סינון מים במפלי הניאגרה ושמירה על בריאות אספקת המים היא חיונית. אם היה לכם דוד מים דולף בביתכם, במשרדכם או במתקן ציבורי אחר, אנו יכולים להציע לכם תיקון של דוד המים בכדי לספק לכם מחממי מים. אנו יכולים לאבחן את הבעיות שלך במתקנים הסניטריים ולמצוא פיתרון מהיר להחזרתם למסלול. אנו יכולים לקחת את המתקנים הסניטריים, להסיר אותם ולבצע תיקון מלא של מערכת התברואה הדולפת בביתך, במשרדך או במתקן ציבורי אחר. אם יש לך בעיית אינסטלציה בבית או במשרד במפלי הניאגרה, אונטריו, קנדה, נוכל לשלוח במהירות את אחד המומחים שלנו לביתך, לאבחן, לתקן בטכנולוגיה ללא תעלה ואז לחזור מאוחר יותר ביום לתקן את הצינורות. , צינורות ומערכות תברואה של הבית והמשרד שלך עם הטכנולוגיה נטולת התעלות שלנו. ניתן גם לתקן את כל הבעיות התברואתיות האחרות כגון קירות מרתף כפופים, נזילות במתקנים סניטריים, נזילות במתקנים סניטריים או צינורות במערכות חשמל וכו '. – ברגע שנקבע אם הדליפה היא נזילה בגג יש מקור נוסף שגורם נזק למים, אנחנו יכולים לנקוט בפעולה ולהבין איך המים הולכים להיכנס ואיך בדיוק אנחנו יכולים לעצור את זה. אנו מציעים לך בדיקה במרתף שלך על מנת לקבוע את הבעיה, מה שמבטיח כי נפתור זאת בפעם הראשונה. המומחים המנוסים שלנו לאיטום מרתפים, מומחים לתיקון ללא תעלות ואנשי מקצוע אחרים אטומים למים יפעלו ללא לאות על מנת לתקן את כל הליקויים בבסיס שלכם הגורמים למרתף לח ודולף. אז אתה מתבקש להגן על הבית שלך מפני דליפות מעצבנות ושיטפונות בעייתיים אלה.

עלינו להיות מסוגלים לבצע אבחון מדויק של הבעיה ולתקן את הדליפה מבלי לקחת קיצורי דרך

לא משנה כמה הנזק קטן או גדול. אנו משתמשים במגוון מוצרים, חומרים וטכניקות לתיקון מרתפים באפוקסי, למילוי סדקים בקירות וברצפות פנימיות, ולביצוע תיקונים מורכבים במקום בו נקבר התשתית. לפרנק מרתף מערכות יש את ההכשרה, הטכניקות והמוצרים האיכותיים הדרושים לפתרון הבעיה לצמיתות. יש לנו את המומחיות הדרושה לשיפוץ יסודי ולהחזיר את הבניין למצב בטוח ויציב מבנית. ל- FrankBasement System ניסיון רב בתיקון ושחזור של מבנים באיכות גבוהה ויש לה הכשרה בכל הטכניקות וכן באיכות המוצרים הגבוהה ביותר הדרושה לנו כדי לפתור בעיות לצמיתות.

אנו מסוגלים לתקן צינורות במהירות מכיוון שיש לנו יחידת מילוי צינורות עם טכנאים מוסמכים שיכולים לתקן את הצינורות במקום

אנחנו החברה היחידה במדינה ובעיר שמציעות את אותו שירות – למשך יום אחד כדי להשלים את תיקון הצנרת בניאגה ובאזורים אחרים בעיר. אם אתה זקוק לשירות תיקונים מלא עבור הבניין שלך, אנו יכולים לספק לך שירותים באותו יום.

אם יש לך דליפה במרתף שלך

אתה יכול להתקשר למאסטר היקב בטלפון 1-888-743-5555 או ליצור איתנו קשר באופן מקוון. אתה יכול לחסוך זמן, כסף ולחץ על ידי התקשרות אלינו ברגע שתבחין בכל דבר שיכול להצביע על נזילה בגג. צרו איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישה עם סוחר מערכות המרתף המקומי שלכם או התקשרו אלינו ליום שלם, שירות תיקונים חד פעמי בניאגה או בשאר חלקי המדינה.

אם אתה מגלה נזילה בגג שלך, תן לנו לעזור לך למצוא את הסיבה ולתקן את הבעיה במהירות ובמקצועיות. אנו נבצע חקירה ובדיקה יסודית של פנים החוץ והחיצוני של המרתף שלך כדי לקבוע את סיבת הנזילה.

אם אתה צריך לתקן צנרת ביוב

יש לנו את המומחיות להבטיח כי צינורות הביוב שלך יהיו במצב מושלם כדי שזה לא יהיה חשוב. אנחנו מזמן מספקים תיקוני ביוב מהימנים והדרך הנכונה להחליף את צינורות הביוב שלכם. אם אתה זקוק לביוב, התקשר לחברה זו ואנו נודיע לך על ההליך הנכון להחלפת צנרת הביוב שלך בצורה בטוחה ויעילה.

אנו מעסיקים מומחים מנוסים ובקיאים באיטום מרתפים, המגנים על חללי המרתף שלך ושומרים על המים בחוץ. אם תעסיקו אותנו, יש לך אפשרות להזמין קבלן לאיטום המרתף, ואנחנו מתמחים בתיקון מרתפים דולפים והחלפת נזילות ונזילות בביתך.

CIPP (Cured in Place Pipe)

הוא החלפת ביוב או צינור ניקוז שבור או חלוד. אם יש לך צינורות ברזל יצוק, זה הפיתרון הטוב ביותר אם פנים הצינור במצב טוב אחרת. CIPP נקרא רירית חומר סיכה וזה פיתרון טוב אם הצינור הראשי שלך מתחיל לקרוס. רירית הצינור מחזירה את הפונקציה של הצינורות למצבם המקורי, במיוחד במקרה של נזילות, צינורות ונקזות סערה שחוו קלטת חול ככל שיותר פסולת קרקע מופקדת במפל הניאגרה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן