ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

תיקון פיצוץ בצנרת

אם אתה עומד בפני צינור פרוץ או צינור דולף, אין זמן גרוע יותר ללמוד על סוגים שונים של תיקונים ללא תעלות מאשר ללמוד ולנסות אותם. אספנו עבורכם כאן את כל המידע הדרוש ותוכלו להשתמש בפתרונות ללא תעלות לתיקון או החלפה של שברי צנרת בכדי לחסוך ללקוחותיכם את הקשיים הקשורים לשיטות תיקון מסורתיות. אינסטלטור רציני יהיה בעל הידע, הניסיון והמשאבים הדרושים לתיקון והחלפה נכונה של צינור מים פגום. אם צינור נשבר, השתמשו במוצר איכותי לתיקון הצינור והגעה בזמן הנכון, וכתוצאה מכך ספקו סופית אינסטלטורים מורשים ומוסמכים.

אינסטלטור ימליץ על השיטה הנכונה לתקן כל צינור ברכושכם, תלוי במיקום ובסוג הנזק. אם אתה צריך לחפור ולהסיר צינור ישן, טכניקה זו יכולה לתקן צינורות ביוב או מים פגומים.

לאחר שלכדתם את המים

התקשרו למספר החירום שלנו וזה יעזור לכם למצוא את הדליפה ולבצע תיקונים מתאימים. אם יש לך מצב חירום בבית ואתה רוצה לתקן דליפת תקרה, בקר בדף יצירת הקשר שלנו לקבלת מידע נוסף. ברוב המקרים, קרע בצנרת מצריך שירות של אינסטלטור, אך אם אתם זקוקים לתיקון צינור פגום, תוכלו לפנות אלינו לקבלת עזרה בתיקון מהיר ויעיל. יצירת קשר עם המתקנים הסניטריים שלנו מסייעת לכם להסדיר את התביעות ולפתור את הבעיה במהירות.

אם אתה מתקשר לאינסטלטור מיד לאחר קרע הצינור

יש לך זמן קצר לחכות לתיקון. אם אתה מבקש אינסטלטור לתקן צינור שבור, צפה שזמני התיקון יהיו בסביבות ארבע עד שש שעות. צוות ה- DNA Sanitaire Engineering יכול לחכות עד 214 – 935 – 3969 כדי לקבוע תור ולהציע לכם תיקונים אמינים של צינורות פגומים. AP התקנים סניטריים עומדים בדרישות לתיקון צינורות פגומים בדאלאס כבר יותר מ -20 שנה.

אם הצינור שלך פורץ פתאום בגלל הטמפרטורות הקרות

האינסטלטורים שלנו זמינים לתיקון הצינור השבור שלך. ב- Grateful Instumber אנו יכולים להציע תיקונים בהפסקות צנרת באינדיאנפוליס לבעלי בתים המחפשים הפסקות צינורות חסכוניות. האינסטלטור שלנו יכול לתקן צינור דולף בפחות משעתיים מבלי שבעל הבית יצטרך להשקיע יותר משלוש שעות, כולל מציאת אתר הנזילה.

רוב תיקון צינורות פרוצים

הוא עלויות עבודה כדי להגיע לצינור ולבצע את התיקון. אם הצינור שלך מתפוצץ בגלל קורוזיה ויותר קורוזיה מתגלה בחלקים אחרים, התיקון כולו יכול להיות יקר יותר מאשר אם הוא מתפוצץ בגלל קרח ורק קטע בודד מושפע. ייתכן ותיקונים קלים לא בהכרח דורשים החלפת הצינור כולו, אך העלות גבוהה יותר אם החלקים השבורים גדולים יותר ולצינורות יש יותר בעיות מסתם נזילה.

אם הבית שלך מאוים על ידי צינורות קפואים או שהצינורות שלך כבר קפואים, עליך לתקן את קרע הצינור בהקדם האפשרי כדי למנוע אסון. זה תלוי אם הקרע הוא מצב חירום או לא, ואם הקרע אינו כה חמור כדי לגרום לצינור להתפוצץ, אך לא להתפוצץ.

אם יש לך נזק למערכת החשמל שלך

עליך להתקשר לחשמלאי אמין או להזמין אינסטלטור מקצועי כדי לתקן או להחליף את הצינור המתפרץ. אם יש מים בבית או בתבנית שלכם והשרברבים באים ומתקנים את צינור המים השבורים, תוכלו להתקשר לחברת מים מקצועית כדי לוודא שהתיקון והחלפת הצינור השבור הסתיימו. תוכלו גם לסמוך על חברת אינסטלציה שתאתר את צינור התקלות כדי למצוא את הפיתרון הטוב ביותר להחזרת זרימת המים לבית בזמן.

תיקון צנרת מתפרצת הוא שירות חשוב והכרחי אם יש ברשותך צינור קרוע. קרע הוא בעצם החלפה תת-קרקעית של צינור, שעלותו תלויה בעומק ובאורך הצינור הפגום.

אם המבטח שלך יביא לאחד מהמתאמים שלו לבדוק את הצינור השבור שלך ומגלה שניתן היה למנוע את הנזק

תצטרך לשלם את עלויות התיקון. חשוב כל כך לבדוק תמיד את הצינורות מכיוון שחברות ביטוח מסוימות מסרבות לקבל שניתן היה למנוע צינור פרוץ. אם אתה מצליח למצוא בעיה במהלך בדיקה מהירה ויכולת לאטום סדקים קטנים היטב, אתה יכול לנסות, אך צינורות נוטים להתפוצץ כשהם קופאים או מועברים.

אם אתה מחליף פיסת צינור חסרה, השתמש במרווח צינורות או בחומר איטום והדק אותה בעזרת מהדק או הידק את החלקים החסרים של הצינור באותו אופן.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן