ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

תיקון צנרת ברזל

עם עלות תיקון הצנרת עולה, בעלי בתים רבים תוהים האם צריך לתקן או להחליף צינורות ישנים. בתים ישנים רבים מהמאות ה -19 וה -20 עדיין מכילים צינורות ברזל יצוק, אך כיום בתים ובעלי עסקים רבים שהיו פעם צינורות ברזל יצוק מחליפים אותם במתקנים סניטריים מודרניים. שרברבים לצינורות ברזל יצוק יתקנו ויחליפו את צינורות הברזל היצוקים במיאמי, הם יצטרכו לחפור תעלות נרחבות כדי לקבל גישה. כשמדובר בהחלפה ותיקון של צינורות יצוקים, על פי משרד הבריאות במחוז מיאמי-דייד, עלינו לתת להם שיקול רציני מאוד.

אם אתה מוצא את המקרים שהוזכרו לעיל בביתך

בקש מאינסטלטור בארץ הסוכר להיכנס ולהחליף את צינורות הברזל שלך. בקשו מהשרברבים בפלורידה לשים את שמלתכם על הרצפה כדי לבדוק את הצינורות שלכם ותגלו אם יש לכם את צינור הברזל היצורי החשש בבית ומי יחליף אותו מטעמכם. אם היית צריך לתקן את הצינור שלך, כדאי לך לשקול אחד מהדברים הבאים: PVC, ברזל יצוק או ברזל, אלא אם כן אתה חושב שאתה משתמש בצינורות אלה להנחת מבנה חדש. אז אם אתם שוקלים להשתמש בצינורות ברזל כמערכת התברואה שלכם, עברו על הרשימה למטה ובדקו את האפשרויות העומדות בפניכם להחלפתם.

אם יש לך צינור יצוק שנכשל

זה עוזר שהמבטח שלך יכסה את עלויות התיקון. אם אתה צריך לתקן נזילה, פנה עכשיו לצוות התברואה שלנו כדי לבדוק את המפעל שלך ולהחליף את צינורות הברזל היצוק שלך. הכנו עבורכם תוכנית לפתרון בעייתכם בצינורות היציקה מבלי שתצטרכו לטעון לנזק מעצבן זה. אם ברצונך להחליף ערימות של אדמה או מעוניין בתיקון צנרת ביוב, תוכל לפנות למומחים של פוש בכדי לפצח את צינורות היציקה שלך ולראות אם הם זקוקים לתיקון.

שיטת תיקון צינורות ברזל יצוק נועדה לספק לך צינורות יציבים המאפשרים זרימה מוגברת ואורך חיי צינור ארוכים יותר

טכנאי האינסטלציה שלנו מסוגלים לבצע את הצביעה המחודשת באמצעות CIPP (צינורות קשוחים) ואנחנו חורגים מ- Call of Duty על מנת להבטיח כי בעיות תיקון הצנרת והצנרת שלכם ייפתרו ביעילות, ביעילות ובמהירות. בין אם יש לכם סתימה קשה שלא תתמוסס, תצטרכו להתקין מערכת ניקוז חדשה או שתזדקקו לתיקון צנרת ניקוז מברזל יצוק, לצוות שלנו יש את הציוד והטכנולוגיה העדכניים ביותר כדי להבטיח שהעבודה תתבצע כראוי בפעם הראשונה.

החלפת צינורות ברזל יצוק ישנים יכולה למנוע נזק מבני מצינורות ישנים

ואם אינכם בטוחים, אינסטלטור מנוסה יכול לבדוק את צינור הברזל בביתכם, לבדוק אותו ולהחליט האם יש להחליפו. אינסטלטורים מנוסים יכולים להיכנס ולבדוק אותו אם הוא נכשל ויש להחליפו.

רירית צנרת ברמה הבאה יכולה לעזור אם יש לכם צינורות ביוב מברזל יצוק הזקוקים לתיקון ויכולים לראות אם נוצרים כתמי חלודה בצינורות יצוקים חשופים

צינורות ברזל או אם מים מחלחלים לאדמה או לביוב. טכנאי התברואה RooterNow יכולים לבדוק את מערכת התברואה שלך כדי לראות אם יש לך בעיות כלשהן, כגון אם מערכת צינורות הברזל שלך זקוקה לקורוזיה ולהחלפה. יש לנו נכסים בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ובריטניה, כמו גם קנדה ואוסטרליה.

ב- TASCO אינסטלטורים ומכניקה אנו מעסיקים צוות אינסטלטורים

אינסטלטורים ומהנדסי מכונות מקצועיים עם ניסיון רב שנים בענף הצנרת בכדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר האפשרי לבית ולסביבה. יש לנו מגוון רחב של שירותי תברואה ואנחנו בטוחים שניתן להשתמש בהם גם לתיקון צנרת הביוב הישנה והבעייתית שלכם.

ניתן להשיג זאת על ידי קידוח מנהרות לביתך

הסרת צינורות יציקה ישנים והחלפתם בצינורות PVC. בשיטה מתקדמת זו, הצינור הישן משמש כמארח ומבוצעת ישירות בטנה אפוקסי מבנית ישירות בצינור היציקה. לאחר שתוקן והחלף קטע הצינורות היצוקים, האינסטלטורים שלנו מורחים שכבה מנופחת של אפוקסי להחלפת צינורות ישנים או פגומים. השרוול הפנימי החדש של הצינור יכול לשמש צינור עצמאי מבלי לפגוע בשלמות המבנית של הצינורות היצוקים, הפגומים או שאינם מתפקדים.

צינורות PVC, גם תיקונים זמניים בצינורות PVC יכולים להתבצע באותו אופן כמו שיטת התיקון המקורית לצינורות יצוקים.

אם יש לך צינורות ברזל יצוק, יש סיכוי טוב שהם כבר מיושנים ויש להחליפם. אם ברצונך להימנע מבעיות גדולות עוד יותר בהמשך, עליך להחליף את צינור היצוק החלוד במהירות האפשרית.

ניתן לתקן נזקי חלודה קלים בצינורות יצוקים על ידי מריחת אפוקסי על האזורים החלודים ושימוש במלחציים

אך תיקון זה נמשך רק לזמן קצר ומתפתחים סדקים בקו השיער שעלולים להזיק גם לאורך זמן. אם אתה רוצה להחליף צינור ישן בצינור ברזל יצוק, אתה יכול להתקין פיסת צינור מדודה כראוי ולהדביק אותה באפוקסידים על הצינורות הישנים. הקורוזיה מחמירה בכך שהוא חול – בעבר הוא צופה, מה שמוביל לתנודות בעובי קירות הצינור, מה שעלול לגרום לסדקים ונזילות.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן