ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

תיקון צנרת מים

כשמדובר בתיקון צנרת ונזילות מים, חשוב לדעת מתי הצינורות שלך גרמו ליותר בעיות ממה שהם שווים כדי לגרום לבית שלך להתנהל בצורה חלקה. רעשים שורקים, נסדקים ומשקשקים מצינורות המים הם סימנים לכך שהם זקוקים לתחזוקה. הרעשים המבעבעים מהאסלה או מהכיור יכולים להוות סימן לכך שהצינורות בבית שבורים.

דליפות בצינורות נחושת היו יכולות להגיע מצינורות דקים בעלי קירות דקים שימשו במקור לבניית הבית, שם קירות הצינורות נשחקו לאחר שנים של מים שזרמו דרכם.

אינסטלטורים יכולים לתקן חורים ונזילות בצנרת על ידי כריתת קטעים פגומים והכנסת צינורות חדשים לאזור

קלטת תיקון פחיות יכולה להיגנב גם עם ציפוי צינור דומה לתיקון דליפות לפני שהשרברב מגיע, בדומה לנדן צינורות. ישנן שיטות לתיקון נזילות בצינורות נחושת שאינן כרוכות בהוצאת צינורות. חלק מהתיקונים כוללים חיתוך והחלפת חלקי צנרת, וזה שלב חשוב לסגירת נזילה – נזילה, אך ישנן שיטות אחרות, כגון חיתוך – והחלפה.

אם אתה מבחין אפילו ברמז לדליפה

עליך להתקשר מיד לטכנאי תיקוני הצינורות של ריילי, ספק שירותי אינסטלציה ותיקוני חשמל מקצועי. הם יצפו בסימנים ברורים של נזילות פנימיות כמו גם דליפות באזורים אחרים בבית לפני שהם מגיעים. למידע נוסף על תיקונים ושירותים בצנרת מים, ואם אתה חושד שביתך יכול ליהנות מתיקונים, פנה אלינו לקבלת מידע נוסף.

אם הצינורות שלך דולפים וקווי חשמל חירום זקוקים לתיקון בסנטה קרוז

האינסטלטורים שלנו זמינים. המתקינים המוסמכים שלנו יכולים לעמוד בדרישות התיקון עבור ההתקנה הביתית שלכם, מתקנים חשמליים, סניטריים וחשמליים, כמו גם דרישות התברואה שלכם. אם אתה זקוק לתיקון חירום של צינור מים או בעיה אחרת בצנרת מים בביתך, אתה יכול לסמוך על הצוות שלנו שיעשה את העבודה באופן מיידי ומהיר. אם יש לך צינורות של Pex המספקים את כל חלקי ביתך מקירות עד לרצפה, נוכל לתקן את המערכת שלך. אנו יכולים להחליף חלקים מצנרת מים ולבצע חידוש ותיקון מוחלט של הנזילה למניעת נזילות עתידיות בבית.

אם אתה צריך לתקן אחד מצינורות המים שלך

התהליך משתנה בהתאם לסוג הצינור. את רוב העבודה להחלפת צינורות עדיף להשאיר לאינסטלטור, אך עבור אנשים שעשו זאת בעצמכם תוכלו לשקול טלאי צנרת חלופיים. זו שיטה נהדרת שאינה כוללת חפירת רכושכם מכיוון שאינסטלטור יכול לתקן בקלות את צינורות המים שלכם ואינכם צריכים לבצע תיקונים נוספים בנכס. כמו שקורה לעתים קרובות עם צינורות נחושת, ניתן לרתך חיבורים או אביזרים, ונדרש אינסטלטור מורשה להלחמה כדי לתקן זאת.

אם הסימן הראשון לצינור פרוץ

הוא נזק למים הנגרם על ידי צינור פרוץ, מרבית הפוליסות מכסות את עלות תיקון הצינור המסוים אם תוקן בעבר. אם הנזק מתרחש ביותר מחלק אחד או שהצינורות ישנים, מומלץ להחליף מלא. אין החלפת צינור מים בתעלה, אך אם אי פעם תיקנתם צינור, יתכן שתצטרכו להתקשות בשיטת "הצבת צינורות". עלויות התיקון הן יותר מ -50% מעלויות ההחלפה ובמידה ונזק מתרחש הדבר עלול לגרום לנזק משמעותי.

אם ברצונך להימנע לחלוטין מתרחיש תיקון הצינורות, וודא שהצנרת שלך מופעלת על ידי אינסטלציה Big Blue, חברת הצנרת הגדולה בארה"ב. אם אתה מבחין בבעיות בצנרת המים שלך או בציוד סניטרי אחר בביתך, התקשר אליהם בטלפון 1-888-543-4357.

אתה משתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר

כדי לאבחן את אופי ומיקומן של בעיות התברואה שלך ואז עובד ביעילות לפתור אותן. Drain Guys אינסטלציה היא אחת מחברות תיקון האינסטלציה הטובות ביותר במחוז סנטה קרוז. אם אתם מחפשים אינסטלטור אמין לתיקון צינור פגום בסנטה קרוז, התקשרו למומחים לתיקון צנרת ברוזנטל שרברבים. הם מתקנים את כל מה שאתה יכול לדמיין, החל מצינורות מים סדוקים ועד צינורות מים שבורים, והכל מתקנים במהירות ובעלות חסכונית.

הם מציעים תיקוני צינור תת קרקעי ללא תעלה

שם ניתן להכניס כתמי שרף לצינור בקצה אחד ואז להזיז אותו במקום. תיקון נזילות צנרת יכול להיות כל דבר, החל מתיקון צינור זעיר במכונת הגלידה שלכם וכלה בתיקון צינור המים המספק את כל הבית שלכם. תיקוני צנרת מים מוצעים במחוז סנטה קרוז, אך גם באזורים אחרים במדינה ובעולם.

זה כולל איטום הנזילה על ידי הסרת חלקים מהצנרת המקורית והחלפתם במלחציים ובצינור

תיקון אפוקסי הוא חומר מילוי או נוזל צמיג שניתן להשתמש בו לתיקון נזילות צנרת בתרכובות PVC או PVC. קלטת פיברגלס מקלה על התיקון באמצעות שרפים המופעלים במים המקשים את הצינור ומאטים את הדליפה. בשיטת תיקון זו, נזילות קטנות על צינורות PVC מתקנות באמצעות דחיסה באמצעות סרט גומי או תיקון סיליקון.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן