מדוע גברים צריכים תכניות דיאטה מיוחדות ומה מייחד אותן?

גברים שונים מנשים, ולכן צריך לטפל בהם אחרת. במאמר זה נדון בתפריט הדיאטה לגברים ובמה הוא שונה מזה של נשים.

הדבר הראשון שכדאי לדעת על גברים הוא שיש להם צרכים שונים בכל הנוגע לתזונה שלהם. הם צריכים יותר חלבון מאשר נשים ופחות שומן בתזונה שלהם. זו הסיבה שתפריט הדיאטה לגברים יהיה שונה מזה של הנשים בגלל הבדלים אלו בצרכים.

גברים אינם היחידים שיכולים לסבול מהשמנת יתר ובעיות בריאותיות קשורות. נשים גם צריכות להקפיד על התזונה שלהן ולשמור על משקל גוף בריא.

עם זאת, יש כמה הבדלים בין התזונה של גברים לנשים שצריך לקחת בחשבון.

לדוגמה, לגברים יש מסת שריר גבוהה יותר מאשר לנשים, ולכן הם זקוקים ליותר קלוריות. נוסף על כך, אין להם כל כך הרבה שומן כמו לנשים בחזה או בירכיים, מה שאומר שהם יכולים לאגור יותר שומן בחלקים אחרים של הגוף.

8 טיפים לדיאטה לגברים שיעזרו לך לרדת במשקל ולהיות בריא יותר

כל גבר רוצה להיות בריא יותר ולרדת במשקל. הבעיה היא שרבות מהדיאטות שיש בחוץ אינן מיועדות לגברים. אבל זה לא אומר שאתה לא יכול למצוא תוכנית דיאטה שתתאים לך. הנה כמה טיפים איך למצוא תוכנית דיאטה לגברים ולהתחיל לרדת במשקל עוד היום.

1) מצא תוכנית דיאטה שמתאימה לאורח החיים שלך

2) צמצמו בצריכת אלכוהול

3) התעמלות באופן קבוע

4) שימו לב למה שאתם אוכלים
על מנת לבדוק עוד פרטים מורחבים אודות תפריט דיאטה לגבר כדאי לבדוק ב- thebodyfitgymbuddy.com

5) להפסיק לאכול מאוחר בלילה

6) אכלו יותר חלבון

7) שתו הרבה מים במהלך היום

8) לישון מספיק

כיצד להפוך את תוכנית הדיאטה לגברים שלך לקיימא ומהם המרכיבים החשובים ביותר?

דיאטות גברים אינן פופולריות כמו דיאטות נשים. אבל הם חשובים באותה מידה כדי להישאר בריאים ובכושר. גברים צריכים גם להיות מודעים למרכיבים שהם צורכים ולוודא שהם מקבלים מספיק חומרים מזינים.

חשוב מאוד לנהל יומן מזון כדי לעקוב אחר מה אתה אוכל, כמה ומתי אתה אוכל. זה יעזור לך לזהות את דפוסי האכילה שלך כדי שתוכל לשנות אותם לטובה. חשוב גם להקפיד על ציפיות ריאליות לגבי ירידה במשקל ולזכור שלוקח זמן לגוף שלך להסתגל לתוכנית דיאטה חדשה.

מהם המרכיבים החשובים ביותר לתוכנית דיאטה בת קיימא לגברים?

תוכנית דיאטה בת קיימא לגברים צריכה להיות בעלת איזון של חלבון, פחמימות ושומנים. צריך להיות בו גם מגוון מאכלים שהם לא רק בריאים אלא גם טעימים.

אילו מזונות כדאי להוסיף לתזונה הספציפית לגבר?

בכל הנוגע לתפריט הדיאטה לגברים, יש הרבה מזונות שכדאי להוסיף לתזונה לגברים. מזונות אלו כוללים ביצים, חלב, בשר, דגים וירקות.

דיאטת קטו היא דיאטה דלת פחמימות ועתירת שומן שחולקת קווי דמיון רבים עם דיאטת אטקינס ודלת פחמימות. מטרת דיאטת הקטו היא להגיע לקטוזיס, מצב מטבולי שבו הגוף שורף שומנים במקום פחמימות.

רשימת המזונות של דיאטת קטו כוללת: אבוקדו, גבינה, ביצים, בייקון, חמאה, מוצרי חלב מלאי שומן (יוגורט), ירקות הגדלים מעל הקרקע (כגון חסה), אגוזים וזרעים. מזונות שיש להימנע מהם בדיאטת k הם: לחמים (כולל ללא גלוטן), פסטה, אורז, מיץ פירות ורוב המשקאות הממותקים.