ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת מלחה

זה לא סתם בית, אלא הבית למכירה, המתגורר בלב מלחה, כפר קטן המונה כ -1,000 תושבים בפאתי העיר. זהו בית דו קומתי עם גג גמלונים תלול, שאול מאדריכלות אנגלית מימי הביניים, עם מטבח וסלון פתוח.

הבית ההיסטורי

שננטש כעת ודורש עבודה מקיפה, עומד למכירה תמורת 314,000 דולר. אחוזה ג'ייקוביאנית זו נבנתה בתחילת המאה ה -17 והורחבה עם השנים, ושוחזרה על ידי סר פיליפ סידני סטוט בשנת 1906. סקר שנאסף על ידי סגן קונדר וקיצ'נר ונמצא בנכסים מעבר לים למכירה ברחבי העולם.

הבית כולל 2 חדרי שינה ותוכלו גם לחפש דירת 3 חדרי שינה ו -2 חדרי רחצה עם בריכה וגינה פרטית

מים הפכו לחברים בחינם ב- LoopNet, ומחפשים מאות אלפי נכסים במימון הבעלים למכירה ונכסים מסחריים אחרים שניתן למכור או להשכיר. קיירו הוא פורטל הנדל"ן המוביל לרכוש מסחרי ומגורים בצרפת. להלן האפשרויות העומדות בפניך להתייעץ עם מתווך או לבצע חיפוש משלך.

צ'יפס מתחיל: "ההנהלה והרבנים היו נפלאים, נעימים ואדיבים לחלוטין עבורנו!"

הוא הסביר שפיצה האט היא רשת גדולה ולכן יש בה מספר סוגים שונים של חלקי עוף, חלקם מיוצרים בפיקוחו של הרב רובין. הוא הוסיף כי חלקי עוף מסוימים לא היו זמינים באותה עת מהמפעל והמילוי – המכונה ins – היה ידוע. הרב הלל הסביר שזה לא כמו שעוף שלם מגיע עם נגרר אינסטלטור כשר.

עוד לא פגשתי את משגיה

אבל הייתי איתו בקשר טלפוני וסוכנות החנות כוללת את נחל יצחק כשרות למהדרין. בשלט כתוב כי בשר העופות נמצא בפיקוחו של כוכב K ישראל. פירוש הדבר שמסעדות הנושאות את השלט "בד"ץ כתר" או "כשרות מהדרין", כפי שהמסעדה מכנה אותן במפורש, לא תמיד מגישות בשר גיר או בית יוסף. כדאי לקרוא את השלטים בדלת הכניסה של פיצה האט ומסעדות כשרות אחרות באזור.

נהוג להיכנס לחנות, להציג את העיתונות שלך בעיתונות, להסביר שאתה מכין סיפור לאנגלים – לדבר בפומבי על מסעדת המהדרין ולהסביר למוכר הכרטיסים מה אתה מתכנן. אני עיתונאי ואני מספר סיפורים על מסעדות כשרות בקניון, אז אני מודע לכך.

אם אתה רוצה לקנות בית בגרמניה

עליך לוודא שאתה משלם את מס העברת המקרקעין ואת הארנונה כעבור ארבעה שבועות. כשאתה קונה את הבית שלך בגרמניה אתה זקוק לארנונה, שאתה משלם ארבעה חודשים אחרי שקנית את הבית ואז ארבע שנים אחרי ששילמת אותו.

אם אתה רוצה את המרחב, אתה יכול לקרוא לו בעצמך, אך אם אתה מוכר את הנכס בזמן שפל בשוק, עליך להבין כיצד למכור את הבית לתקופה קצרה. זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת להשתמש בנדל"ן כהשקעה והגיע הזמן לקנות בית.

בלייקווד תמצאו בתים בסכום של 350 עד 1.5 מיליון דולר, מבתים קטנים שהוסבו לבתים חדשים ונכסים בסכום של עד 2 מיליון דולר או אפילו 3 מיליון דולר. גלה את בית החלומות שלך וחפש בית בשכונת מלחה תמורת 500 דולר ומעלה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן