ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

👈 מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים אינסטלטור 24/7 👉

כבר אי אפשר להדחיק ולהכחיש את העובדה שאתם חייבים להזמין אינסטלטור? כמה בדיקות שחובה לבצע ואתם מוכנים!

לפני שמזמינים כל איש מקצוע, ובייחוד אינסטלטור, חשוב לבצע כמה בדיקות שיוודאו כי האינסטלטור שמגיע אליכם באמת מקצועי וידע לתת לכם את השירות שאתם צריכים. עקבו אחר הצעדים הבאים ואתם מסודרים ומוכנים להזמין.

בודקים חוות דעת והמלצות

לפני שמזמינים את האינסטלטור עצמו, חשוב לערוך בדיקה קצרה (או מעמיקה מאוד אם יש לכם זמן) אודותיו באינטרנט. ישנם כמה גופים אשר עושים בדיקות מעמיקות לכל בעל מקצוע ואפשר פשוט לסמוך על חוות הדעת שלהם. נוסף אליהם, קראו חוות דעת ברשתות החברתיות או ברחבי האינטרנט על מנת לקבל וודאות כי אתם עושים את ההחלטה הנכונה. הנה כמה דוגמאות לגופים כאלו.

  1. אתר מדרג
  2. התוכנית יצאת צדיק
  3. המקצוענים

מחפשים ומדברים עם לקוחות קודמים

מעבר למה שכתוב באינטרנט, כדאי גם למצוא מישהו שאתם סומכים עליו שבאמת השתמש בשירות של האינסטלטור שמצאתם כדי לקבל עוד וודאות. לרוב יספיק לכם לשוחח עם לקוח אחד, או פשוט לקחת את האינסטלטור שכבר שנים נותן מענה למשפחה שלכם או לשכנים.

מחפשים טווחי מחירים

עוד לפני שהאינסטלטור מגיע אליכם הביתה ומתחיל לעשות את מה שהוא רואה לנכון ולגבות על כך איזה מחיר שבא לו, כדאי לכם לחפש מה בערך טווח המחירים של שירות אינסטלציה על מנת שלא יתנו לכם מחיר גבוה מדי או ינסו למרוח ולסבן אתכם. כנראה שאתם לא יודעים בדיוק מה אמורים לבצע בבית שלכם בהתאם למצב שנקלעתם עליו, אך אין סיבה שייקחו לכם על בדיקה ראשונית לדוגמא, יותר מ-300 שקלים.

מוודאים שהוא יודע לעשות את מה שאתם צריכים

מומלץ טרם הזמנת האינסטלטור לתאר לו בקצרה ובמיטב המקצועיות שאתם יכולים לה, מה הבעיה שלשמה אתם מזמינים אותו. למרות שהוא איש מקצוע, לא תמיד הוא ידע לענות על כל הצרכים שלכם, במיוחד כי מדובר בעולם מאוד רחב כאשר מדובר בעולם האינסטלציה. באופן הזה תוכלו גם לחסוך הזמנה ותשלום על ביקור מיותר, וגם לוודא כי לא רק שהוא מבין בתחום, אלא מקצועי בו וכבר צבר בו ניסיון.

שוחחו עם איש מקצוע אחר

ביצוע שלב זה הוא לא חובה אך עבור כאלה שאוהבים להשוות ולהפגיש אנשי מקצוע עם דעות של אחרים הוא יכול להיות יתרון משמעותי. קבלת הצעת מחיר או חוות דעת מאיש מקצוע אחר יכולה להרגיע אתכם אם מדובר באותו המחיר או אותה הדעה, או להדליק לכם נורה אדומה בעניין אחד מהם.

נסו לפתור בעצמכם, בגבול הטעם הטוב

את העצה הזאת אנו שמים בכוכבית, באם אתם רואים שהבעיה יחסית פשוטה, נסו לפתור אותה בעצמכם, או לפחות לקרוא קצת באינטרנט אם אתם יכולים להקל בצורה כל שהיא את המצב. יכול להיות שכלל אין צורך בהזמנת האינסטלטור ואתם סתם מבזבזים זמן על כך. לעומת זאת, אם אתם אפילו קצת לא בטוחים אל תסתכנו ביצירת נזק נוסף והמתינו לאיש מקצוע.

לפני שמזמינים איש מקצוע חשוב להתייעץ ולקבל חוות דעות והמלצות מאנשים שכבר עבדו אתו ויצאו מאוכזבים או דווקא מרוצים. נוסף על כך, כדאי להגיע לפגישה עם ידע על טווח המחירים שאמורים לקחת מכם וכל זאת לאחר שווידאתם שהאינסטלטור הזה בכלל מתמחה במה שאתם צריכים ולא סתם מחרטט עליכם מידע שאין לו. בכל מקרה, לאחר שכבר הזמנתם אותו, ספרו לחברים או לאתרים שזאת מעניין אותם כדי להקל בפעם הבאה על אחרים.

להזמנת אינסטלטור באיזור ירושלים:

ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:
[contact-form-7 id="4" title="Contact form 1"]

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן