ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

מחירון עבודות אינסטלציה

כמה אתם באמת אמורים לשלם עבור אינסטלטור כתלות בעבודה שהוא מבצע עבורכם? הגיע הזמן לעשות סדר – לא מזמינים איש מקצוע לפני שבודקים טווח מחירים!

אינסטלטורים אינם כפופים לאיזה שהיא תעודת הסמכה, תואר או בית ספר מיוחד ועל כן, חשוב להגיע עם ידע מקדים לפגישה איתם פשוט כדי שלא ירמו אתכם בשירות שיתנו לכם וגם במחיר. כאשר מדברים על עבודות אינסטלציה מדברים על עולם מאוד רחב הכולל הרבה סוגים של שירות ומכשירים ועל כן, אפילו יכול להיות שאיש מקצוע אחד לא יוכל לתת לכם מענה בעבור כל דבר שתצטרכו הקשור בכיור או באסלה שלכם. שימו לב מה אתם באמת צריכים אל תשלמו סתם על דברים.

כיצד נקבע מחיר של עבודת אינסטלציה?

לדברים שיעשה האינסטלטור במהלך הביקור אצלכם יש הרבה משמעות על המחיר הסופי שהוא ייתן לכם. ככל שהמשימה יותר מורכבת מן הסתם היא תעלה יותר. המחירון מחולק לפי סוגי עבודות, כך שלא כל אינסטלטור מוסמך על כל העבודות, אך עדיין אמור להישאר בטווח מחירים הגיוני וממוצע עבור העבודות שהוא כן מוסמך עליהן.

בדיקה ראשונית

לעיתים יכול להיות כי אין לכם מושג בכלל מה הבעיה ואתם מבחינים בעצמכם רק בפער בקצה של האינסטלציה בבית שלכם. לדוגמא, מים לא יוצאים מהברז ולא ברור לכם למה, או אפילו יוצאים חומים או בזרם דק. על כן, עליכם קודם כל להזמין אינסטלטור שיבצע בדיקה ראשונית בביקור קצר, על הזמן הזה הוא כמובן יגבה כסף ומדובר בסכום של כמה מאות שקלים בודדים.

טווח מחירים בדיקה ראשונית – 200 עד 300 שקלים.

טיפול בנזילות

חלק גדול מעולם האינסטלציה הן כמובן הנזילות אשר יכולות להיווצר בכל מיני אזורים בבית וליצור כל מי השפעות ונזקים אגביים באם לא מטופלות כראוי. איש מקצוע אשר נותן מענה לנזילות צריך לתת מענה כולל החל מאיתור הנזילה, תיקון המקור שגרם לה מלכתחילה וגם ייבוש הנזילה או הרטיבות שהיא גרמה לה בעת הצורך. לרוב לכל שלב בהליך יש מחיר בנפרד כך שקשה לקבוע מראש את המחיר שתשלמו בעבור השירות הכולל של טיפול בנזילה.

תיקון מקור הנזילה

לא מספיק לאתר את מקור הנזילה, אפשר אפילו להגיד כי זה משהו שאתם יכולים לעשות בעצמכם, חלק חשוב לא פחות הוא תיקון מקור הנזילה כך שהיא לא תחזור יותר בבית שלכם ותגרום לנזק. הנה כמה דוגמאות לדרכים לתקן מקורות של נזילות.

  1. איטום גג – כאשר גשם חודר את הבית צריך לאטום את האזור ממנו מים נכנסים ונוזלים לשאר הבית
  2. איטום מתקני מים – לא רק דרך הגג ובעקבות הגשם, לפעמים בעיית האיטום יכולה להיות במתקן המים עצמו כדוגמת בכיור או באמבטיה כך שנדרשת החלפה של אחד הרכיבים או איטום עם חומרי איטום
  3. חיזוק ברזים – לפעמים הבעיה היא פשוט במוצר הקצה עצמו, לדוגמא בברז, וכל שנדרש הוא לחזק את החיבור שלו או להחליף אותו

טווח מחירים תיקון מקור הנזילה – 200 עד 500 שקלים (במקרים שהתיקון די פשוט).

איתור נזילה

נזילות יכולות להיות גלויות כך שאפילו אינן מצריכות בעל מקצוע כדי שיגלה אותן, אך יכולות גם להיות מאוד חבויות כדוגמה מתחת לרצפה או אפילו בצינורות תת קרקעיים. על כן, איתור נזילה לעיתים מצריך שימוש במכשירים מיוחדים אשר יגבו מכם כסף נוסף על תיקון מקור הנזילה. במקרים מסוימים מכשיר אחד לא יספיק ותצטרכו לשלם הרבה כסף בעבור כל ההליך. זכרו כי מדובר בגילוי מורכב וודאו שלא סתם משתמשים במכשירים כדי שתשלמו עליהם.

מצלמה טרמית

מצלמה המבוססת על טמפרטורה וחום, מסייעת לזהות אזורים בהם יש מים גם אם הם לא נראים לעין במצלמה רגילה, לדוגמא כאשר נמצאים מעבר לקיר. שימוש במצלמה בדרך כלל יקר לעומת הליכים אחרים לאיתור נזילות ויכול להקפיץ את המחיר שתשלמו.

טווח מחירים איתור נזילה במצלמה טרמית – 1,000 עד 1,500 שקלים.

בדיקת לחץ

נוסף על המצלמה הטרמית ישנם מכשירים נוספים כדוגמת מד לחץ מים. מדובר במכשיר אשר ניתן לאיש המקצוע מידע אודות הלחץ של המים בצינור או במכשיר מסוים. כך, הוא יכול לדעת אם יש שם נזילה או עודף מים שיכול לגרום לפיצוץ. לשימוש במכשיר לחץ המים לרוב יש מחיר נפרד והוא מייקר את עלות השירות.

טווח מחירים איתור נזילה בלחץ – 450 עד 1,500 שקלים.

מערכת אקוסטית

כאשר הנזילה או החשד לנזילה הוא במקום תת קרקעי, לא ניתן להשתמש ברוב המכשירים אשר רלוונטיים כאשר הנזילה היא מעל פני הקרקע או לפחות מאחורי הקיר. אחד המכשירים שכן מתאימים למשימה הוא מכשיר אקוסטי אשר משדר גלי קול והחזרה שלהם מאפשרת לאנשי מקצוע שמבינים בו להעריך את פיזור המים בצינורות והיכן נמצאת הנזילה. מדובר במכשיר די מורכב והמחיר שלו עשוי להיות גבוה בהתאם.

טווח מחירים – 1,200 עד 1,500 שקלים.

פתרון לסתימות

סביר להניח כי כאשר תחשבו על איזה שירות אינסטלטור נותן מיד יעלה לכם לראש פתיחת סתימות וזה אכן משהו שהוא מתמחה בו. שירות פתיחת סתימות לעיתים מסתפק בהוצאת מה שסותם את המערכת, אך לפעמים נדרשת עבודה יותר מסיבית עם מכשירים מיוחדים או פירוק של אסלות לדוגמא. במקרים רבים יכול להיות כי בעיה מסוימת בצנרת שלכם בכלל נוצרה במקור מסתימה ופתרון הסתימה יהיה רק חלק מההליך וגם חלק מהמחיר.

טווח מחירים פתיחת סתימות – 200 עד 500 שקלים.

פתרון לפיצוץ בצנרת

פיצוץ בצנרת לרוב נגרם כתוצאה מלחץ גבוה מדי בצנרת או הישחקות של הצינורות והרכיבים עצמם אשר לא מצליחים יותר להחזיק את המים ולתפקד כראוי. טיפול בפיצוץ בצנרת מתחלק לעצירת הפיצוץ, כלומר לעצירת הנזילה ולהחלפה של חלק או אפילו כל הצנרת כתוצאה מהנזק שנגרם במהלך או לאחר הפיצוץ. זכרו כי אם תיקון הפיצוץ דורש שימוש במכשירים או בשיטות נוספות, תצטרכו גם לשלם עוד בהתאם.

טווח מחירים פיצוץ בצנרת – 400 עד 500 שקלים \ 1,200 – 1,500 שקלים.

התקנה ותחזוקה

לא רק כאשר יש בעיה נדרשים כישוריו של אינסטלטור, גם כאשר עושים שיפוץ או לא מרוצים מהברז יש צורך בו שיבצע החלפה ותחזוקה של המערכות קצה החיצוניות כדוגמת האסלה, הכיור וברז המקלחת. כל התקנה כזאת מורכבת מהמחיר של הברז או המתקן שתרצו להחליף (אלא אם כן תקנו אותו לבד בהמלצתו), ובעלות השירות של ההתקנה עצמה שהוא יבצע לכם. הכוונה היא למערכות קטנות ולא להתקנות מסובכות יותר כמו התקנה של אמבטיה או מקלחון.

טווח מחירים התקנת מערכות – 250 עד 500 שקלים.

המחיר שתשלמו לאינסטלטור מאוד משתנה בין כל העבודות אשר הוא יכול לבצע ויבצע עבורכם. בדרך כלל לא יקבע עבורכם מחיר סופי אלא הוא יהיה מורכב מכל ההליכים שביצע כדי לפתור את הבעיה או למלא אחר הרצונות שלכם. לכל סוג עבודה יש טווח מחירים אך לרוב טווח המחירים של כל הליך נע בין כמה מאות שקלים לעבודות פשוטות לבין כ-1,500 שקלים לעבודות מורכבות וממושכות יותר.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן