ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

יצאת צדיק – אינסטלטורים

יצאת צדיק היא תוכנית ריאליטי ישראלית אשר שודרה קודם בהנחיית חיים הכט ולאחר מכן בהנחיית חיים אתגר בערוץ 2.

התוכנית נמצאת בפריים טיים ומוערכת מאוד, התכנית עוקבת במצלמה נסתרת אחר שחקני התוכנית אשר נשלחו לחפש שירותי מומחים ובעלי מקצוע כדוגמת אינסטלטורים בירושלים, טכנאי דוד שמש במודיעין, וטכנאי מכונות כביסה.

המגיש סוקר כל פרק בסדרה ועוקב אחר ההופעות באולפן יחד עם מומחים מהשטח. המומחים בסטודיו עוזרים למגיש ולצופים לחשוף מיהם המקצוענים, בין אם הם כנים או מטעים את הלקוחות.

בסוף כל פרק מוצגת רשימת אנשי המקצוע המצטיינים באמת והם מקבלים פרסום.

לקבלת שירות מאינסטלטור צדיק באיזור ירושלים, מודיעין, והסביבה, נא ליצור קשר:

[contact-form-7 id="4" title="Contact form 1"]

רובנו לא מקדישים מחשבה לעבודה שעושה הצנרת שלנו, ושמים לב אליה רק כאשר היא לא פועלת כמו שצריך – אם יש נזילה, רטיבות, עולה ממנה ריח לא נעים או שהזרם חלש במיוחד. במקרים אלו אנחנו זקוקים לאינסטלטור שיצא צדיק ויציל אותנו. הבעיה היא שלא תמיד פשוט לדעת איזה אינסטלטור יצא צדיק: למעשה כל אחד יכול להיות אינסטלטור והשוק מלא בחאפרים שלא יעשו את העבודה כמו שצריך וייגבו יותר משווי העבודה שלהם. כיצד נזהה את האינסטלטור שיצא צדיק? 

כיצד נבחר אינסטלטור?

  • זמינות לעבודה: בדרך כלל כאשר אנחנו זקוקים לאינסטלטור זה עבור בעיות דחופות, ובמקרים כאלו אנחנו צריכים שהוא יגיע כמה שיותר מהר כדי לטפל בבעיה. לכן כדאי תמיד לשמור בשלוף מספר של אינסטלטור שזמין לעבודה ויכול להגיע במהירות למקום מגורנו. 
  • להעלות בטלפון את הבעיה שלכם: חלק חשוב בבירור האם מדובר באינסטלטור מקצועי שיודע את העבודה ולא בחאפר הוא לדבר איתו בטלפון לפני שאתם מזמינים אותו על הבעיה. אינסטלטור מקצועי יגלה בקיאות ויוכל לצפות את הבעיה ואת הפתרונות האפשריים.
  • מחיר: כמובן שהשאיפה היא שה"נזק" יהיה כמה שיותר נמוך, ומן הסתם לא נרצה לשלם יותר מדי עבור ביקור של אינסטלטור. עם זאת, חשוב לדעת כי מחירים נמוכים מדי עלולים לעורר חשד – כך למשל יש אינסטלטורים שמציעים מחירי רצפה בשביל פתיחת סתימות, אך כשיגיעו לפתע יגידו שזה מחיר רק עבור סתימות פשוטות, ועבור על פעולה מורכבת יותר המחיר יקפוץ באופן לא פרופורציונאלי. 
  • מוניטין: היום לא בעיה להתחקות אחר מוניטין של כל בעל מקצוע, והרשת מלאה בהמלצות חיוביות או שליליות על אינסטלטורים. כך תוכלו לראות מה לקוחות לשעבר חשבו על האינסטלטור.

יצאת צדיק אינסטלטורים

כדי לוודא שהאינסטלטור שלכם ייצא צדיק, אנחנו ממליצים בחום לחפש את הבעיה הספציפית שלכם באינטרנט ולראות מהם הגורמים האפשריים להתרחשותה, כיצד פותרים אותה וכמה זה אמור לעלות. כל זה כדי למנוע מצב בו האינסטלטור ינסה לדחוף לכם פתרונות שאתם לא זקוקים להם שיעלו לכם הרבה כסף סתם.

מתלבטים איזה אינסטלטור להזמין הביתה? לא בטוחים אם מי שבחרתם בו הוא האדם הנכון והישר? סימן שיצאת צדיק היא בדיוק העזרה שאתם צריכים

הזמנת איש מקצוע – לא כל כך פשוט

הזמנת כל איש מקצוע לבית שלכם יכולה להיות כרוכה בהרבה התלבטויות ובדיקות טרם ההזמנה עצמה ובטח טרם הגעתו לביתכם. ישנן דרכים שיוכלו לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה וגם להרגיש עמה בנוח. הפחד הכי גדול של כולנו הוא להזמין איש מקצוע אשר בפועל יעשה נזק, ויחד לזה מלויים גם חששות בדבר המחיר שייקח, איכות הטיפול והשירות ואפילו האם הוא נחמד או לא אדיב כלל. 

התוכנית יצאת צדיק

התוכנית יצאת צדיק הייתה בעבר בהגשתו של חיים הכט והיום מגיש אותה חיים אתגר. מדובר בתכנית תחקרים אשר עוקבת אחר שירות של כל מיני אנשי מקצוע במטרה לגלות האם הם "צדיקים", כלומר האם נותנים שירות הוגן, לא "דופקים" מחיר ולא "מסבנים" את הלקוח. התוכנית מודדת את בעלי המקצוע בשלוש קטגוריות עיקריות אשר הכי אמורות לעניין כל לקוח, נדגים אותן כעת על אינסטלטורים.

מקצועיות

בדומה לכל איש מקצוע, אתם מזמינים אינסטלטור מתוך היעדר ידע שיש לכם בתחום, סביר להניח שלא תקראו לעזרה אם תהיה לכם סתימה בכיור שקל לפתוח או שהמקלחת מתפקדת פחות טוב כי רק צריך להחליף את הברז עצמו. לכן, על מנת שבעל מקצוע באמת יהיה צדיק, הוא חייב להפגין מקצועיות כאשר מגיש לכם שירות, להבין במהירות בדיוק מה הבעיה וכיצד צריך לפתור אותה. 

אמינות

עקב כך שהמקצועיות והידע נמצאים אצל איש המקצוע ולא אצלכם, השירות שלו נמדד גם באמינות שלו. לצורך העניין, יש מצב שהוא ישר זיהה את הבעיה אך משתמש בשיטות נוספות שאינן בהכרח נחוצות רק כדי לגבות מכם עוד כסף, אתם סומכים על שיקול הדעת שלו ותשלמו זאת, אך לא תעשו זאת אם תדעו שמדובר בבעל מקצוע שאינו אמין.

מחיר

אחד האלמנטים הכי חשובים בהזמנת איש מקצוע, מה המחיר שהוא גובה ובעבור מה גובה מחיר. לדוגמא – אינסטלטורים אשר גובים מחיר גבוה רק על הסתכלות וחוות דעת, או מנצלים את העובדה שאין לכם שום ידע או יכולת להשוות את המחיר שהוא ייתן במקביל לכך שאין לכם ברירה אלא לשלם לו כי אתם לא יכולים לפתור את הבעיה בעצמכם. 

אינסטלטורים אשר יצאו צדיקים בתוכנית

נכון להיום לתוכנית יש כבר 7 עונות ועל כן, היא בדקה המון אנשי מקצוע והכתירה צדיקים או רמאים רבים בכל מיני תחומים. גם בתחום האינסטלציה יש כבר רשימה מכובדת של אנשי מקצוע אשר נבדקו על ידי התוכנית ועל כן, מומלץ שתסמכו דווקא עליהם ותזמינו אותם, באם הם עונים על הצורך ועל אזור המגורים שלכם, לתת את המענה שלהם בביתכם.

  1. ראשון לציון
  • יאיר שאלתיאל – 052-2509394
  • שרון מור -050-2324926
  • עמוס ג'רבי – 050-5356456
  • גרין אינסטלציה – 050-2324926
  1. גוש דן
  • דיקלה האינסטלטורית – 050-6815680
  • חן זנזורי האינסטלטור – 050-2990044
  1. יהוד
  • יריב רם –0505491481
  1. אור עקיבא
  • אטדגי ניסים – 050-2478241
  1. אשקלון
  • צבאן צורי –050-3785722
  • קובי לופז –050-7351080
  1. רמת גן
  • ויקטור בוטביקה – 050-8227272
  • ינקלה מזרחי – 052-3313272
  1. אזור
  • יניב שמעון ביטון – 054-9709905
  • איציק עסיס – 054-3077796
  1. ירושלים
  • ינקי "אור את פלג" – 050-4659339
  1. תל אביב
  • רחל חלמיש – 054-4398304

יצאת צדיק על פי אתר "מדרג"

חיים הכט או חיים אתגר אינם היחידים אשר מדרגים ובודקים בעלי מקצוע על מנת להמליץ עליהם ולפרסם אותם ללקוחות פוטנציאליים. אחת הפלטפורמות הנוספות היא אתר מדרג אשר נותן מידע על כל מיני סוגים של בעלי מקצוע כולל דירוג שלהם. על מנת שבעלי מקצוע בכלל יכנסו לאתר עליהם לעבור שלושה שלבים עיקריים מה שדי דומה לבדיקה שמבצעים בתוכנית יצאת צדיק.

בדיקה ראשונית

טרם שאיש מקצוע בכלל מופיע באתר הוא עובר בדיקה ראשונית על ידי אנשי מדרג. הבדיקה מתבצעת על ידי שיחה והתקשרות עם הלקוחות האחרונים שאיש המקצוע נתן להם שירות. הלקוחות הללו מדרגים את השירות שנתן והציון המשוקלל שהם נותנים לו הוא הציון שיופיע תחילה באתר. חשוב להבין כי הסינון הזה מאפשר לכם חופש בחירה בין כל בעלי המקצוע באתר מכיוון שרק מי שמקבל ציון מספיק גבוה בכלל יופיע לכם באתר. באופן הזה יהיה לכם גישה למעין מאגר של צדיקים בלבד.

בדיקה לאחר כל עבודה שעושה ללקוח

לאחר שאיש המקצוע כבר מופיע באתר, סביר להניח כי אנשים יצרו אתו קשר, גם דרך האתר, ויזמינו אותו לתת שירות. מכיוון שהוא עדיין במעקב ראשוני, גם כאן האתר ממשיך להתעדכן לפי חוות הדעת שנותנים הלקוחים החדשים. על כן, יש לכם גם אחריות כאן, להגיד מה שאתם באמת חושבים, לפרגן למי שצריך ולשקף את האמת הלא מרוצה למי שמגיע לו זאת. באופן הזה עוזרים לאחרים לא ליפול גם במלכודת שלו.

בקרות איכות זמן רב אחרי שניתן השירות

בנוסף לשיחה ראשונית עם הלקוח של איש המקצוע שנבדק, מבצעים עמו שיחה נוספת לאחר כמה זמן המאפשרת לו לשנות את חוות הדעת שנתן במקור במידה ולאחר זמן מה התגלו דברים חדשים שבאותו הרגע לא נראה. לדוגמא באם איש מקצוע פתח סתימה בצורה מסוימת והבטיח כי לא תשוב, ובפועל לאחר כמה שבועות הסתימה חוזרת ונראה כי הבעיה לא באמת הסתדרה. שוב, יש לכם אחריות לעדכן את האתר במידה ובדיעבד הבנתן שמגיע לאיש המקצוע חוות דעת שונה, בין אם היא טובה ובין אם היא דווקא ביקורת לא טובה שתוריד לו את הדירוג עד שהוא ישתפר בחזרה.

איך דואגים להזמין אינסטלטור "צדיק" ולמה זה כל כך מסובך?

על פניו נראה כי אין צורך בבדיקות רקע מעמיקות והתייעצויות עם תכנית הטלוויזיה או עם אתר מדרג על מנת לקבל איש מקצוע איכותי, אך דווקא אצל אינסטלטורים המצב יותר מורכב. בשונה מאנשי מקצוע אשר מחויבים לעבור מבחן הסכמה או ללמוד בשביל תעודה, אין משהו מחייב עבור אנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום הזה ובעצם כל אחד יכול להציג את עצמו כאינסטלטור מהמניין, להגיע לבית שלכם וגם לגבות מכם כסף.

קריאת חוות דעת

על מנת להימנע מהזמנת שרלטן או חובבן לבית שלכם וגם לשלם לו, כמו שציינו עד עתה אפשר פשוט לקרוא ולעיין בכל מיני מקומות אשר כבר עשו את הבדיקה בשבילכם ומספיק אמינים והוכיחו את עצמם כדי שתוכלו לסמוך עליהם. שתי הדוגמאות שנתנו אכן מצוינות אך נוסף אליהן תוכלו למצוא עוד המון מקומות ומידע בגלישה קצרה באינטרנט.

התייעצות עם מכרים

הדבר השני אותו תוכלו לעשות על מנת להרגיש יותר בטוחים ואפילו ניתן לומר שעל מנת לחסוך כסף, הוא להתייעץ עם מכרים שכבר עבדו עם איזה שהוא אינסטלטור והיו מרוצים ממנו. סביר להניח כי אנשים אשר עשו לא מזמן שיפוץ או עברו דירה מכירים מישהו שהם כבר סומכים עליו. נוסף על כך, שכנראה שמבין כל החברים שלכם לפחות אחד מכיר אינסטלטור באופן אישי שהוא יכול להמליץ עליו בפה מלא.

דייקו את הצורך

עולם האינסטלציה הוא עולם מאוד רחב, בדומה לעולם החשמל או עבודות הזכוכית ועל כן, תוכלו להגדיל את הסיכוי להזמין מישהו איכותי ומקצועי על ידי דיוק הבקשה שלכם. איתור נזילה הוא לא בהכרח משהו שפותח סתימות יודע לעשות טוב ולהיפך. נוסף על כך, שעבור משימות או מטרות מסוימות שקשורות בצנרת יכול להיות צורך בשימוש במכשירים ומכונות שלא לכל אנשי המקצוע יש גישה או הכשרה אליהם. על כן, טרם ההזמנה ודאו כי איש המקצוע הזה באמת מבין במה שאתם צריכים ממנו ולא סתם ייקח מכם כסף.

בדקו מראש טווח מחירים

אמנם אין לכם ידע כלל בעולם האינסטלציה והצנרות, אך אתם בהחלט יכולים לפתוח את האינטרנט ולחפש טווחי מחירים ומחירונים של אינסטלטורים מקצועיים. יכול להיות שחלק מהעלויות שם יראו לכם מוזרות או מילים שאינכם מכירים, אך כן תוכלו להבין בגודל את הטווח. כך כאשר יגיע איש מקצוע תוכלו לדעת אם הוא סתם נותן לכם מחיר גבוה, או אפילו לוקח מעט מהממוצע.

שעות וימים מיוחדים

לעיתים אין ברירה אלא להזמין מישהו שנגיש ויכול להגיע עכשיו, גם אם מדובר בשעות הלילה או בימי שבת וחג. סתימה לדוגמא, היא כנראה משהו שאפשר להמתין אתו, אך נזילה של ביוב לדוגמא, היא משהו שכדאי מאוד לטפל בו באופן מידי. באם אתם יכולים לדחות את ההגעה של איש המקצוע לזמן חול, כדאי בהחלט, עקב כך שהמחיר של השירות – יעלה. יחד עם זאת, אל תופתעו כשאתם מקבלים מחיר מאוד גבוה בסוף השבוע או בלילה, אין מרמז על חוסר מקצועיות ואמינות של איש המקצוע, אלא מאוד הגיוני.

הטוב ביותר יכול להיות רחוק

למרות שאתם בוודאות רוצים לקבל את העובד הכי טוב לבית שלכם שייתן את השירות הכי טוב שאפשר לבקש, בסוף אנשי המקצוע מוגבלים מבחינת הפריסה שלהם בארץ, אך גם מבחינת המחיר – הזמנת איש מקצוע שעובד בתל אביב לבאר שבע בוודאות תעלה יותר כסף בגלל הנסיעה והטרחה של האינסטלטור. נסו למצוא את הטוב ביותר באזור שלכם ולא ללכת על אנשים שגרים רחוק וגם שיגבו מכם יותר כסף.

דאגו לקבל התחייבות לאחריות

כאשר אתם קונים לדוגמא טלוויזיה או טלפון אתם לרוב גם מקבלים עליהם אחריות, כך שבמידה וקורה להם משהו החברה ממה קניתם צריכה לדאוג לתקן ולטפל במה שקרה בחינם או לפחות בעלות מוזלת. בדומה לכך, זה מאוד הגיוני לבקש ולקבל הבטחה מאיש המקצוע שנתן לכם את השירות, שהוא ממשיך להיות אחראי על העבודה שעשה למשך זמן מסוים. כך לדוגמא, באם הוא החליף לכם צינור ועדיין ממשיכות להיות נזילות או סתימות, הוא גם צריך לבוא לתקן את זה. סביר להניח שזה ידרבן אותו לעבוד קשה יותר ומושלם יותר כדי לא להצטרך לחזור שנית.

בחירת אינסטלטור יכולה להיות מאוד מורכבת בשל העובדה כי אין החלטה חד משמעית לגבי מי מוסמך לתת שירותים אלו ובטח שלא קיימת תעודה המכשירה ובודקת אותם. על כן, אתם חייבים להיות יסודיים ולקבל מידע ממקומות כדוגמת התוכנית "יצאת צדיק" אשר עוקבת אחרי בעלי מקצוע וצופה האם הם מרמים את הלקוח או שמא צדיקים עמו. יתרה מכך, תוכלו להיעזר באתר מדרג או בכל מקום אחר כדוגמת מכרים, אשר כבר יודעים על מישהו איכותי ומקצועי ששווה להביא לבית.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן