ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת נחלאות

אחת הסיבות הרבות לכך שאנשי מרכז מינסוטה סומכים על מערכת האינסטלציה שלנו במשך יותר מ -70 שנה היא היכולת שלנו לספק מגוון רחב של שירותי תברואה. אנו משרתים את אזור המטרו סנט קלוד מאז 1947 וממשיכים להיות ספק שירותי אינסטלציה אמינים, אמינים ואמינים ללקוחותינו, ומשתלטים על העבודות האיכותיות ביותר מהקבלנים שלנו.

אנו מכבדים את לוח הזמנים והתקציב שלך ומכבדים את רכושך

ואנו מציעים 100% שביעות רצון מגובה בעבודת אחריות. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה משירות האינסטלציה שלנו, הצוות שלנו יחזור ויפתור את בעייתך תוך פחות מיממה ויציע לך החזר מלא על מחיר הרכישה שלך בתוספת אחריות על העבודה המובטחת על ידי 100% שלנו. ערבות שביעות רצון. אנא התקשר אלינו מראש כדי להתכונן לבעיה שעזבה אותך בעבר. הנוחות שלנו היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו, ומשמעות הדבר היא להגיע בזמן לקהילה הסובבת, לערוך הערכה מראש, להשלים את העבודה ביעילות ולהשאיר את הנכס שלך נקי יותר ממה שמצאת אותו. בין אם מדובר במאפה לחג בשעות הבוקר המוקדמות, אנו מבטיחים לכם החזר מלא על מחיר הרכישה בתוספת 100% שביעות רצון המגובה בעבודת אחריות. אנו יכולים להבטיח אחריות של 30 יום על כל עבודות התברואה שלנו, מההתקנה ועד לסיומה.

חברת אינסטלציה בשכונה ממש מעבר לפינה, ואם אתם חווים סיוט אינסטלציה, תוכלו להתקשר אלינו מייד.

כיורים סתומים ושירותים צפופים הם תמיד אי נוחות

אך דמיין שחווית קרע בצינור מים במהלך ארוחת ערב או חגיגה משפחתית. אתה לא רוצה לחכות כי אתה צריך אינסטלטור ואתה לא רוצה לשלם יותר מדי. דמיין לעצמך עוזרי הבית שלך נכנסים למטבח באמצע הלילה כדי להשתמש בשירותים.

נחלאות (בעברית

nkhlavt) היא אחת מתוך 23 חצרות בשכונה הידועה ברחובותיה המפותלים ובבתי המשפט הנסתרים, אך אין הרבה. השכונות המרכיבות את שכונת נחלאות נבנו בסוף שנות ה -70 של המאה העשרים, כאשר חומות העיר העתיקה נעשו צפופות יותר ויותר ללא היגיינות.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן