ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

דודים ומערכות סולריות

דוד מים מסורתי יכול להיות מופעל עם השמש או בשילוב עם מערכת סולארית, כמו למשל הדוד השמש Thermo Dynamics. ה- SolarBoiler משתמש בחימום מקדים של מים חמים בשילוב עם מערכות חימום קונבנציונליות. דודי שמש תרמוס דינמיקה הם אלטרנטיבה מצוינת למערכות חימום וקירור מסורתיות עבור בתים, עסקים ומפעלי תעשייה.

ניתן להפחית באופן משמעותי את דרישת האנרגיה הקונבנציונאלית באמצעות דוד שמש וניתן לספק מים חמים מספיק מבלי להפעיל מערכת חימום גיבוי קונבנציונאלית

דודי שמש, המכונים גם דודי שמש, יכולים להיות דרך חסכונית לייצר מים חמים לביתכם. למעשה, ישנם דודי שמש ניידים המשתמשים בפאנלים סולאריים פשוטים לחימום כמות קטנה של מים. אם מערכות מסוג זה רותמות את העוצמה של דודי שמש ועץ, תוכלו גם לספק חימום חלל ומים ביתיים בבית או בעסק.

פאנלים סולאריים עם מים חמים לוכדים את האנרגיה התרמית של השמש ומשתמשים בה לחימום מים בביתכם. דרך מיוחדת להשתמש בחימום מים סולאריים היא בבריכה, וחימום בריכה סולארית היא דרך נהדרת לרתום את האנרגיה התרמית של השמש שלכם.

כאשר מערכת מסוג זה משתמשת בדוד עץ

כדי לספק חימום בחלל ומים חמים, היא מספקת יעילות משופרת וחיסכון מוגבר באנרגיה בהשוואה לתנורי מים מיכלים מסורתיים. אם אתם שוקלים להחליף את מערכת המים החמים המרכזית שלכם לדוד או משאבת חום סולארית, צרו קשר עם קבוצת Versol (@ VersolGroup) והתייעצו עם אחד המומחים שלנו בכדי לראות כמה תוכלו לחסוך! אם התעוררתם עניין בחיבור דוד משולב עם חימום תרמי סולארי או אם תרצו סיוע נוסף או מידע על מודולים סולאריים וספקים, אנו יכולים לעזור לכם במציאת מידע.

אם בחרתם בחימום מים וחימום בחלל

הצעד הראשון שלכם הוא למצוא מתקינים סולאריים ומפתחי מערכות שיוכלו להרכיב מערכת שתענה על הצרכים שלכם. אם אתם מעוניינים בפאנלים סולאריים – מערכות חימום והם די פרקטיים, תוכלו לשקול גם לבנות בעצמכם.

גישה הרבה יותר פשוטה תהיה שליחת אנרגיית השמש המשמשת לדוד משולב, אך חשוב להתקשר לספק החימום ואז לעמוד במפרטים המוצעים להתאמת מערכת השמש לדוד המשולב.

אם אתם מחפשים חימום בחדר סולארי

כדאי לכם גם לקבל מים חמים. מים חמים סולאריים יתאימו ביותר לבתים עם צרכים גדולים של מים חמים, כמו אלה עם פאנלים סולאריים גדולים. חימום חלל יכול להיכלל גם אם יש לכם את האמצעים הכספיים להשקיע במערכת מים חמים סולאריים.

דודי שמש עולים יותר מדודי מים אחרים

ועליכם לפקוח על עלויות התחזוקה. עלות השימוש במערכת מים חמים מחוממים על ידי שמש למים חמים היא 30 אחוז מעלותכם. במקומות מסוימים, תמריצים ממלכתיים ומקומיים יפחיתו עוד יותר את העלויות הללו. עם זאת, התחזוקה המינימלית תלויה בסוג המערכת שאתה קונה ובכמות הסולארית שיש לך.

אתה צריך לתכנן היתר ולא צריך להיות גדול מדי

אבל אתה צריך היתר בנייה. אתה צריך תוכנית עם אישור ואסור לך להיות "גדולים מדי" אך לא "גדולים מדי" (היתר בנייה). הנה כמה טיפים לאינסטלטורים סולאריים השוקלים להשתמש בדוד משולב לחימום המים. קרא עוד על היתרונות והחסרונות של דודי שמש ודודי שמש במדור דודי שמש במאמר זה.

ערכת מים וחימום סולארית זו מכילה את כל מה שאתה צריך

כדי להקים מערכת מגורים מתקדמת עם חברת פאנלים סולאריים. הוא כולל דוד מים, משאבת חום, פאנלים סולאריים ודודי שמש, כמו גם את כל האביזרים הדרושים למערכת סולארית לבית. זה כולל מים חמים וכל מה שאתה צריך כדי להכין את עצמך, יחד עם כל האביזרים הדרושים.

מערכות חימום סולריות הידרוניות משולבות בדרך כלל עם דודי שמש

מערכות מיזוג אוויר סולאריות ומערכות חימום חשמליות סולאריות. ישנם סוגים רבים ושונים של נוזלים – המבוססים על חימום בחלל השמש, כגון אוויר – כפיה, נוזל וגז, אך יש מגוון רחב של אפשרויות שונות של דוד מים. יש צורך בדודי שמש בכדי לקחת בחשבון את החום מהפאנלים הסולאריים ואת חימום המים בבית.

אם אינך רוצה לתת למים החמים לזלוג

תוכל להתקין גנרטור חירום במקרה של הפסקת חשמל. אם הדוד שלך הוא דוד קומבינציה וכרגע אין לך מיכל מים חמים, אז מערכות שמש וחום תואמות. אתגר אחד כזה הוא שהחימום מתרחש בצד אחד של לוח הדוד וההתרחבות התרמית אחידה, ואילו בדוד שמש החימום מתרחש מצד אחד – מצד שני.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן