ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

כספת קיר במבצע

מדוע כדאי לקנות כספת קיר

כספות קיר הן האפשרות הטובה ביותר לאחסון חפצים יקרי ערך. הם אחד המקומות המאובטחים ביותר לאחסון חפצי הערך שלך. הסיבה לכך היא שהם בדרך כלל מותקנים בקיר, ומכאן השם. המקום הבטוח ביותר לשים אותם הוא באזור נסתר, כמו מאחורי רהיטים או מתחת לקרשים.

כספות קיר הן לא רק פרקטיות ובטוחות, אלא גם נראות טוב. הם יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים כגון פלדה, עץ או אפילו שיש.

ישנם יתרונות רבים להתקנת כספת קיר בבית או בבניין המשרד:

– אתה יכול להחביא אותו מאחורי רהיטים כך שהוא לא יהיה גלוי לכל מי שנכנס לנכס שלך ולא יודע איפה לחפש אותו – גנבים לא יכולים פשוט לברוח איתו כמו שהם יכולים עם כספת רגילה

– לפורצים קשה יותר להיכנס לכספות מסוגים אחרים

– אתה לא צריך לדאוג שמישהו יפרוץ את הדלת שלך ו

הקדמה – למה אתה צריך להשתמש בכספת קיר

כספות קיר הן דרך מצוינת לאחסן את חפצי הערך שלך. הם בדרך כלל לא בולטים ויכולים להיות מוסתרים מאחורי ציורים, מראות או מדפי ספרים. גם כספות קיר מאובטחות מאוד מכיוון שיש להן מנגנון נעילה שקשה להתעסק איתו. מנגנון הנעילה עשוי לרוב מפלדה ויכול לעמוד בפני פריצות מכלים חשמליים ומקדחות.

כספות קיר מושלמות עבור אנשים שרוצים לשמור את חפצי הערך שלהם במקום מאובטח אבל לא רוצים את הטרחה של התקנת כספת יקרה בבית או במשרד.

כספת קיר היא אופציה מצוינת עבור אנשים שמחפשים כספת שניתן להסתיר לעין. זוהי אפשרות טובה אם יש לך שטח רצפה מוגבל, או אם יש לך ילדים שאולי סקרנים לגבי תכולת הכספת שלך.

כספות קיר נועדו להשתלב בעיצוב הבית שלכם, ובעלי בתים רבים מגלים שזה גורם להם להרגיש בטוחים יותר כשהם בבית. ניתן להתקין כספת לקיר בכל מקום בבית, וקל למצוא כזו שתתאים לעיצוב של כל חדר או מסדרון.

כספות קיר גם מספקות יותר הגנה מאשר כספות רצפה מכיוון שסביר להניח שהפורצים יתעסקו בהן פחות. אם פורצים רוצים להיכנס לביתכם, לרוב הם יתחילו בניסיון לפרוץ תחילה למקומות הברורים ביותר – כמו דלת הכניסה או החלונות. לאחר מכן הם יפלסו את דרכם בכל חדר עד שימצאו את מה שהם מחפשים – וזה אומר שא

השווה את 10 הכספות המובילות היום בשוק

כספות קיר הן אופציה מצוינת לאחסון כלי נשק וחפצי ערך אחרים. הם מציעים הגנה מפני גניבה ואש, אך גם מספקים אלמנט של סגנון.

10 כספות קיר המובילות:

1. ארון אבטחה עם 12 רובים של Liberty Safe – זוהי כספת מצוינת שיש לה גם את תכונות האבטחה הרצויות, וגם את הסגנון הדרוש לך כדי שהבית שלך ייראה מלוטש. הוא עשוי מהחומר האיכותי ביותר ומציע שפע של מקום לאחסון כלי נשק, תכשיטים או חפצי ערך אחרים.

2. Fort Knox FTK-C16-E 16 כספת אקדח עם מנעול אלקטרוני – זוהי כספת איכותית שתשמור את כל כלי הנשק שלכם במקום אחד ובמקביל תגן עליהם מפני נזקי שריפה או גניבה על ידי פורצים שרוצים להיכנס לשטח שלכם. בית. הוא עשוי ממתכת באיכות גבוהה כדי להבטיח שלא ניתן לפרוץ אותו בקלות ויש לו מנעול אלקטרוני כך שלא תצטרך לדאוג לשכוח את השילוב שלך כאשר אתה צריך אותו

3. הגנה מלאה מפני נזקי שריפה

כספות קיר הן הפתרון המושלם לאחסון חפצי ערך ומסמכים חשובים. הם מספקים מידה רבה של הגנה מפני נזקי שריפה ומציעים מגוון תכונות אחרות שהופכות אותם לבחירה אידיאלית עבור הבית או המשרד שלך.

שוק כספות הקיר פורח בשנים האחרונות והוא צפוי להמשיך ולגדול בעתיד ככל שיותר אנשים יהיו מודעים ליתרונות שהכספות הללו מספקות.

חלק מהאנשים עשויים להסס לקנות כספת קיר מכיוון שהם לא יודעים איזה סוג לקנות, אבל מאמר זה יעזור לכם להחליט איזו מהן הכי מתאימה לכם.

זה גם ייתן לך טיפים כיצד להתקין את הכספת החדשה שלך כך שתוכל לספק הגנה מקסימלית מפני נזקי שריפה.

4. פתרון האבטחה האישי האולטימטיבי

כספת הקיר היא פתרון האבטחה האישי האולטימטיבי. זוהי כספת כבדה וחסינת אש שמתחברת לקיר וניתנת לנעילה מאובטחת עם מפתח.

כספות קיר מושלמות עבור:

– מסמכים אישיים כגון דרכונים ותעודות לידה

– תכשיטים יקרי ערך

– מסמכים חשובים כגון פוליסות ביטוח וצוואות

– מזומן או חפצי ערך אחרים למקרי חירום

הצורך בביטחון אישי הוא צורך אנושי בסיסי. הרעיון של מקום בטוח שבו אתה יכול לאחסן את חפצי הערך שלך, כלי נשק וחפצים אישיים חשובים אחרים הוא כזה שמושך אנשים רבים.
למידע נוסף בתחום של כספת קיר במבצע וכספת במבצע כדאי לבדוק כאן: safe4u.co.il

כספות לאקדח הן אופציה מצוינת לאחסון כלי נשק וחפצי ערך אחרים. הם מציעים לך שקט נפשי בידיעה שהנשק שלך בטוח מפני גישה לא מורשית ומשימוש על ידי ילדים או אחרים שאולי לא ידעו כיצד לטפל בהם כראוי.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן