ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

מה הן עבודות טיח?

בין אם קיר חדש ובין אם תיקון: טיח הוא שיטה מוכחת לשיפוץ עשה זאת בעצמך. מי שחושב לקחת על עצמו פרויקט של בניית קירות בבית, כנראה ישמע שתי אפשרויות: קיר גבס או טיח.

בעוד שטיח

הוא בדרך כלל בריא, ניתן לטפט קירות טיח לא אטרקטיביים מבחינה קוסמטית עם רצועות בד או בד – בדומה לחומרים. אמנם טיח הוא בדרך כלל מוצק ועובד היטב על משטחי עץ יבש, אך ניתן לטפט אותו גם עם רצועת בד או חומרים דמויי טקסטיל. למרות שטיח הוא בדרך כלל טוב, לפעמים זה יכול לגרום נזק לקיר או לחלקים אחרים של הבניין.

אחת הפעילויות הנפוצות ביותר שיכול גבס לעשות היא טיח קירות ותקרות או טיח חדר בבית. אם אתה מטייח קירות או תקרות, תזדקק לטיח ומכשירים מיוחדים. לדוגמא, לטיח את חדרי הבית, תוכלו לטייח קיר, תקרה או חלקים אחרים.

חלק מהטייחים עומדים בפני יתירות

בעוד שאחרים, על פי בקשת קבלנים אחרים, מבצעים קיר גבס, תקרות ואריחים אם אין טיח. כאשר מעריכים את עלות הקירות והטיח היבשים, הקבלנים קובעים את המשטח המרובע של הקיר או התקרה המכוסים בקירות וטיח יבשים. קירות גבס העשויים מגבס מלט, שעבים יותר מגבס, לוח גבס או קיר גבס, סופגים קול בתדרים נמוכים ונחשבים לעבים יותר מקירות יבשים בעת יציקת עובי. זוהי קונסטרוקציית עץ קשה כמו טיח סיד, אך בשל קשיותה הרבה יותר עבה וקשה יותר לעבוד איתה.

טיח

הוא גם טיח עדין יותר המשמש ליצירת צורות דקורטיביות לעבודות גבס נוי. רבים אחרים המופיעים בספרים מטויחים ישנים עשויים טיח מוקשה לחלוטין, כגון טיח סיד, אבן חול וסוגים אחרים של טיח. צוענים, אחד הפלסטרים המשובחים יותר ששימשו לייצור צורות דקורטיביות בקישוטים ובגבס, היו גם החומר העיקרי ששימש לבניית מבנים רבים בארצות הברית ובאירופה במאה ה -19.

וודא כי מרגמת הגבס חודרת עמוק לתוך המשטח הלא סדיר ומכסה את החור בקיר הנוכחי עד כמה שאפשר

וודא כי מופעל לחץ מספיק על הטיח כדי לאפשר לו להתייבש לחלוטין על משטח הבנייה. טיח מאפשר לספוג מים מהטיט שלו, מה שגורם לטיט להתייבש וטיח טרי להיסדק.

אם הטיח בביתך או בבניין שלך נרקב, פגום או לח, עליך להסיר את הטיח הנרקב ולהחליף את חדירת המים בתחליף גבס. אם אתה משתמש בכף כדי להדביק את הטיח לקיר, עליך לגרוף את הטיח מהדלי ולהניח אותו בתוך דלי.

טכניקת הגבס הטובה ביותר

מה שמכונה סלוש או יציקת חריץ, פועלת על פי אותו עיקרון כמו שיטת יציקת הגבס המסורתית. לאחר השטיפה הופכים תבנית גומי עם חומר פעילי שטח וממלאים בטיח, ורוב הטיח יצוק. טיח נוזלי שימש למילוי הרושם ולהפקת שיעול גבס. יציקות גבס של ראשו וצווארו של המטופל עשויות תחבושות.
למידע נוסף בתחום של עבודות טיח ומה הן עבודות טיח? מומלץ לבדוק כאן: paintpro.co.il

משתמשים בו על ידי ערבוב סיד טהור עם כ- 35 אחוז מהטיח הנמדד לריפויו. משתמשים בו לערבוב סיד טהור עם הטיח ברמה של כ- 25 אחוז וכ- 30 אחוז חומר פעילי שטח, מה שעוזר לו להתקשות.

כאמור, קיימת שכבת בסיס גבס, שזו תהיה השכבה הראשונה שיושמה על הקירות שתוקנו לאחרונה. בדומה לטיח חום, זה נחשב גם לטיח מלוכד, אליו מוסיפים דברים אחרים כמו חול, נייר זכוכית וחול כשכבת בסיס.

גם גבס סופג מאוד

כך שאם תוסיפו טיח טרי לטיח, אתם רוצים שהוא יספוג את כל המים בו, אך אינכם רוצים בהכרח שמערכת הגבס תהיה חסינת אדים. גם גבס אטום, מה שיכול לגרום לו לעבוד בצורה יעילה הרבה יותר מאשר עבודות גבס אחרות. עד כמה הגיע הטיח ניתן לקבוע על ידי משיכתו מהקיר או מהתקרה.

 

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן