ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

מה זה אבן גוואשה ואיך משתמשים בה

גלה את מסורות הריפוי של סין העתיקה עם אבן גוואשה, כלי המשמש לעיסוי ולהצערת העור. פוסט זה בבלוג מבטל את התרגול של אבן גוואשה, ומסביר מהי האבן, כיצד משתמשים בה והיתרונות הפוטנציאליים שהיא יכולה להציע.

חשיפת התעלומה: מהי אבן גוואשה?

אבן גוואשה היא כלי סיני מסורתי ששימש במשך מאות שנים כדי לשפר את הרווחה הכללית. הוא עשוי בדרך כלל מירן, רוז קוורץ או אבנים יקרות אחרות, ויש לו משטח חלק ושטוח. האבן משמשת לגרד בעדינות את העור, להמריץ את זרימת הדם ולקדם ניקוז לימפתי.

מה שמייחד אבן גוואשה מכלי טיפוח אחרים הוא הצורה והעיצוב הייחודיים שלה. הוא בדרך כלל כף יד ויש לו קצוות מעוקלים המאפשרים תמרון קל על הפנים, הצוואר והגוף. מאמינים כי האבן היא בעלת תכונות מרפא והיא משמשת לעתים קרובות בשילוב עם שמנים או סרומים כדי לשפר את היתרונות שלה.

ברפואה הסינית, טכניקת גוואשה משמשת לשחרור אנרגיה עומדת ולקידום זרימת הצ'י (מבוטא צ'י) בכל הגוף. מאמינים שתרגול עתיק זה עוזר להקל על הכאב, להפחית דלקת ולשפר את זרימת הדם.

השימוש באבן גוואשה צבר פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הפוטנציאליים שלה לעור. כאשר מגרדים אותו בעדינות לאורך הפנים, זה יכול לעזור להפחית נפיחות, לשפר את גוון העור ולקדם זוהר בריא. בנוסף, הלחץ המופעל במהלך תנועת הגרידה יכול לעזור להרפיית שרירי הפנים, להפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים.

אבן Gua Sha עתיקה מוצגת על בד משי.
אבן גוואשה עתיקה מוצגת על בד משי.

אמנות השימוש באבן גוואשה: איך זה עובד?

כדי להשתמש באבן גוואשה ביעילות, חשוב להבין את הטכניקה והיישום הנכונים. התחל על ידי מריחת כמה טיפות של שמן פנים או סרום על עור נקי ויבש. זה יעזור לאבן להחליק בצורה חלקה על הפנים ולמנוע כל משיכה או משיכה. החזק את אבן ה-אבן גוואשה בזווית של 15 מעלות ולחץ אותה בעדינות על העור, החל ממרכז הפנים ונעים החוצה.

בעזרת לחץ קל עד בינוני, התחל לגרד את האבן בתנועות כלפי מעלה והחוצה לאורך קווי המתאר של הפנים. חשוב לשמור על תנועה עדינה וזורמת כדי למנוע אי נוחות או גירוי. חזור על כל מהלך 3-5 פעמים לפני שתמשיך לאזור הבא. המפתח הוא ללכת לאט ולהיות מודע ללחץ המופעל.

תנועת הגרידה של אבן גוואשה מסייעת להמריץ את זרימת הדם, אשר בתורה מקדמת אספקת חמצן וחומרי מזון לתאי העור. זרימת דם מוגברת זו יכולה לגרום לעור בהיר וזוהר יותר. בנוסף, הלחץ העדין המופעל במהלך תנועת הגרידה מסייע בשחרור מתחים והרפיית שרירי הפנים, ומפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים לאורך זמן.

"היופי הוא עמוק בעור": איך גואה שה יכולה להועיל לעור שלך?

אבן גוואשה הוא יותר מסתם כלי טיפוח אופנתי; הוא מציע יתרונות רבים לעור. ראשית, זה עוזר לשפר את הניקוז הלימפתי, שהוא חיוני לסילוק רעלים ולהפחתת נפיחות. תנועת הגרידה של אבן גוואשה מסייעת בפירוק גודש ונוזל לימפה עומד, ומאפשרת לעור להיראות מחוטב וגוון יותר.

שנית, אבן גוואשה מעודד ייצור קולגן. הלחץ העדין והמשיכות דמויות העיסוי מעוררים את תאי הפיברובלסט בעור, מעודדים את ייצור הקולגן והאלסטין. חלבונים אלו אחראים על שמירה על מוצקות וגמישות העור, וכתוצאה מכך גוון עור שמנמן וצעיר.

יתר על כן, אבן גוואשה מסייעת בספיגת המוצר. על ידי שימוש באבן גוואשה לאחר מריחת מוצרי הטיפוח שלך, תוכל לשפר את יעילותם. פעולת הגרידה עוזרת לדחוף את המוצרים עמוק יותר לתוך העור, ומאפשרת ספיגה טובה יותר של החומרים הפעילים. זה יכול להוביל לשיפור הלחות, הזנה ובריאות העור הכללית.

לבסוף, אבן גוואשה יכולה לספק תחושת רגיעה והפגת מתחים. האופי הפולחני של שימוש באבן גואה שה, יחד עם משיכות המרגיעות על הפנים, יכולים לעזור לשחרר מתח ולקדם תחושת רוגע. זה יכול להשפיע לטובה על הרווחה הכללית שלך, להפחית בעיות עור הקשורות ללחץ כגון התפרצויות אקנה או קהות.

צילום לפני ואחרי של אישה שהשתמשה באבן גואה שא במשך 30 יום.
צילום לפני ואחרי של אישה שהשתמשה באבן גואה שא במשך 30 יום.

האם אבן הגואה שה עמדה במבחן הזמן?

גואה שא היא לא רק טרנד חולף; יש לה היסטוריה עשירה המשתרעת על פני אלפי שנים. מקורו ברפואה הסינית המסורתית, גואה שא שימש במשך מאות שנים כדי לקדם ריפוי ובריאות. התרגול כולל שימוש בכלי בעל קצוות חלקים, כמו אבן גוואשה, כדי לגרד את העור בעדינות.

לאורך ההיסטוריה, נעשה שימוש ב-אבן גוואשה למטרות שונות, כולל הקלה על כאב, הפחתת דלקת ושיפור זרימת הדם. האמינו שזה עוזר לאזן את האנרגיה של הגוף ולקדם רווחה כללית. כיום, הוא צבר פופולריות בתעשיית היופי בזכות יתרונותיו לטיפוח העור.

ניתן לייחס את אורך החיים של אבן גוואשה ליעילותו. אנשים משתמשים ב-אבן גוואשה במשך דורות ומעבירים את הידע על היתרונות שלו. למרות שהכלים והטכניקות אולי התפתחו עם הזמן, עקרונות הליבה של אבן גוואשה נשארו זהים.

בשנים האחרונות, אבן גוואשה חווה עלייה מחודשת בפופולריות, הודות ליכולתה לספק תוצאות נראות לעין. חובבי טיפוח ואנשי מקצוע רבים שילבו את אבן גוואשה בשגרה שלהם וראו את ההשפעות המשנות שלה על העור.

שימושים באבן גואשה:

להשתמש חידוש העור מקור עלות
לעסות כן סין העתיקה משוער. £136.00 (ILS 590.40)
גירוי צ'י כן תרופה סינית מסורתית משוער. £20.00 (ILS 86.40)
שיכוך כאבים לא תרופה סינית מסורתית משוער. £21.00 (ILS 90.80)
הפגת מתחים לא תרופה סינית מסורתית משוער. £22.00 (ILS 95.20)

בתחום הבריאות והטיפול העצמי, אבן גוואשה בולטת ככלי רב-תכליתי ומועיל. באמצעות שימוש קבוע, זה יכול לעזור להצעיר את העור שלך, לשפר את זרימת הדם ולקדם בריאות כללית. אמנם מדובר בתרגול המושרש במסורת עתיקה, אך ברור שלגואה שא יש מקום בשגרת הטיפול העצמי המודרנית.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן