ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימה בביוב

צינורות ביוב הם אחד המרכיבים החשובים ביותר במערכת התברואה בבית, אך הם עלולים לגרום לבעיות לא רצויות ברכושכם אם הם נפגעים או נסתמים. סביר מאוד להניח שאיבדת כמה חפצים בצינור הביוב שלך ומוטרדים מהריח, הריח או אפילו המראה. אך אם הבעיה האמיתית בקו הביוב מתרחשת, ניתן להגיע אליה תוך מספר דקות ואפילו שעות.

אם הביוב הראשי שלך סתום, הוא יכול לסגת לנקז הביתי שלך, ולכן הסתימות יכולות להיות כל כך גרועות. אם יש לך ביוב חסום, אתה לא יכול להפעיל את הביוב כדי לנסות לנקות אותו, ואתה מאבטח ביוב או ביוב גולמי.

ההסתברות גבוהה כי הסתימה נמצאת בביוב או בצינור הניקוז שלך

אך יתכן שהביוב הראשי של ביתך מאובטח. כמה קווי ביוב עירוניים נאלצו לסבול מחסימות משמעותיות בגלל המים הנסגרות. אם יותר מאחד מהערוצים שלך איטי – נע, מגרגר, מריח רע או סותם, אתה יכול לסתום ערוץ ראשי.

אז הבעיה

היא כנראה בצינור הביוב הפרטי שלך, המכונה ניקוז, ובאחריותך לסלק את הסתימה. אם הצינור במצב טוב ויש בו סתימה פנימית בלבד, אינסטלטור יכול לנתק אותו מבלי שתצטרך להחליף אותו מבלי שתצטרך לחפור את רכושך. יש לחשוף את הצינורות התת קרקעיים ואת הצינורות התת קרקעיים לתפקד כמו הערוץ הראשי.

אם ניסיתם את כל הטיפים לעישור DIY ברשימה זו ועדיין לא מצאתם שום דבר לתקן אותה, סביר להניח שתופיע סתימה בצינור הביוב שלכם. לפני שאתה מכניס את נחש הצינור ומנסה לתקן משהו, חשוב להכיר את הסימנים של צינורות ביוב חסומים.

אם אתה רואה ביוב על הקרקע או בביוב

חפש סימני עצירות, כגון נוכחות סילוני מים או לחץ גבוה. אם התולעת או סילון המים אינם מנתקים את הצינור, עליכם לבקש תא בקרה כדי לקבוע מה גורם לסתימות. ברגע שאתה יודע שמדובר במקטע ביוב פרטי ולא ביוב, עליך להעלות את תאי הבקרה במידת האפשר ולבדוק שיש ביוב מאובטח.

אם אתה חושד שאתה סותם ביוב

בדוק תחילה את שאר הברזים העוקבים אחרי האסלה. אם אתה מריח גז ביוב, בדוק שהמכסה על ניקוי הביוב הדוק, ובדוק בכיורים ובאזורים אחרים בחדר האמבטיה אם קיימים מלכודות ביוב מלאות במים. ואם אתה חושד שהביוב סתום או שהאסלה שלך לא שוטפת כראוי, השתמש בבקבוקון כדי לראות אם ניתן להסיר סתימה מהשירותים.

אם שיטה זו אינה עובדת

יתכן שתצטרך להתקשר לאינסטלטור ויש לאלץ את המים שאובטחו בביתך להתנקז ולהיפטר מהלחץ בצינור הביוב. אם אתה כל הזמן מנוגע מנקזים סתומים או איטיים, התנהג והתקשר לאינסטלטורים שבודקים את הצנרת שלך כדי לראות אם הביוב שלך מתוכנן ומותקן כהלכה. האם אתה עדיין חושב שהצינורות שלך לא יינזקו ממנעול ביוב?

אם אתה מתקשר לאינסטלטור מנוסה אם יש לך סתימה במערכת הביוב, זה יכול לעזור לך להפעיל את מערכת הביוב שלך בצורה יעילה וזולה ככל האפשר.

זה מחייב שימוש בנחש אינסטלטור מקצועי

המכונה גם חילזון, כדי להסיר את הסתימה. הברגים מסופקים לעיתים קרובות עם חשמל ומועברים לצינור הביוב כך שהשרברב יוכל להגיע ולשבור את חומר הסתימה. בחלקים מסוימים של מחוז סקרמנטו, כמו נהר סקרמנטו, אפילו משאיות מותקנות על קווי הביוב הראשיים. מי שחושד שיש סתימה במערכת הביוב או כל בעיה אחרת בצנרת באזור יכול לפנות לווגנר. אינסטלטור של חברת אינסטלציה מכובדת בסקרמנטו יבדוק את הצינורות והצינורות העיקריים שלך בכדי לפתור את הבעיה לפני שהיא מחמירה, והוא ישתמש גם בזנים מקצועיים של אינסטלטורים וציוד אחר בכדי לעבור בצינור ולהסיר כל סתימה.

אם הכל ברור שם, יש לך סתימה בהמשך קו הביוב והשרברב צריך לחפור את שטח הצינור, להסיר את הסתימות ולהחליף את החלק של הצינור.

כשמנסים לפתוח את צינור הביוב

חשוב לזכור שאם יש חור ביוב, אז מלט ה- iOS או סגירת הפלסטיק על הצינור מרותקים למיטה. אם הצינורות אינם בריאים מבנית, האינסטלטור יכול להתקין אניה לפני שהוא חופר בחצר כדי להחליף אותם. באופן כללי, מכסה הניקוז הראשי של הביוב מוסר על ידי קווי הנחש עם מכונת כריש מקצועית לניקוז בפנים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן