ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימה בכיור

אם הכיור או המקלחת שלך מפסיקים להתרוקן פתאום, האינסטינקט הראשון שלך יכול להיות להתקשר לאינסטלטור כדי לנתק את צינור הניקוז. טוב לא להתעמת עם אינסטלטורים עם הבעיה הנפוצה הזו, גם אם זה אומר להשקיע את הזמן והמאמץ כדי לפתור את הבעיה. סתימת ניקוז הכיור במטבח היא הרבה יותר קלה ממה שרוב האנשים חושבים, ותיקון ניקוז סתום הוא לרוב תהליך מהיר ודי ללא כאבים שהם יכולים לנהל בעצמם.

רובנו לא יכולים לתקן את כל הבעיות המתרחשות בבתים שלנו

אך אם נוכל ללמוד כיצד להמיס ניקוז מטבח או כיור אמבטיה סתום, נוכל לחסוך כסף וכאבי ראש על ידי מציאת איש מקצוע אמין לעבודה. ככלל, תיקון צינור חיצוני המחובר לקו ראשי עולה כ- 100 $. אם מצב חירום מצריך עזרה של אינסטלטור מנוסה, תמיד ניתן לסגור את הביוב הסתום למספר שעות.

למד כיצד לנקות ניקוז סתום או לעצור כיור אט אט מבלי להשתמש בכימיקלים רעילים או להתקשר לאינסטלטור. קרא את המדריך שלנו כיצד לנקות את ראש המקלחת וכיצד לנתק את השירותים עם הבוכנה.

אם אתה משקיע זמן רב בהידוק הכיור או האסלה שלך

ולא משנה היכן העצירות, המים יזרמו לנקזים אחרים בביתך. אולי המאמץ הטוב ביותר שלכם הוא למנוע עצירות כבר מההתחלה על ידי שפיכת מים רותחים לניקוז המטבח כדי להמיס את השאריות שעלולות לסתום את הכיור בסופו של דבר. אם אף אחד מהטיפים האלה לא עובד בשבילך, ייתכן שאתה מתמודד עם כיור איטי או אפילו סתימה של האסלה או ראש המקלחת. נסה את צינור הניקוז הפשוט, תוך התחשבות כי הניקוז מהאמבטיה לכיור חסום.

הקפידו לעבוד את הבוכנה כך שהיא תימשך במהירות דרך פתח הניקוז ואז בצד השני של הצינור

כשאין עוד סתימה, חזור למלכודת והפעל מים חמים לניקוי הצינור. אם המים עדיין לא זורמים בחופשיות וניסיתם תרופות ביתיות אחרות לניקוז סתום, הגיע הזמן להתקשר לאינסטלטור.

אם אתה רוצה לחסוך כסף בצנרת שלך

הנה כמה טיפים פשוטים שתוכל לקבל להתמודד עם סתימות כיור וניקוזי אמבטיה סתומים. שימוש במנקי ניקוז עם ויתור הוא אחד מעשרת הדברים הכי מטופשים שאנשים עושים, והשתמש בהם בכל ויתור. אם יש לך כיור שאט לאט או שמערכת פינוי הפסולת שלך לא נראית סחוטה או סתומה, התנהג ושלף את מנקה הניקוז שלך ואת מספר הטלפון של השרברב שלך. גם אם אתה לא מנקז אותו, הסר את הלכלוך שסותם את הניקוז שלך עם בקבוק מטבח וזה עובד שוב כחדש.

אם הבוכנה נותנת לחלקיקי מזון תקועים לעבור דרך צינור הניקוז, מדוע זה עובד ולמה זה עובד כל כך טוב?

אם אתה חושד שכיור המטבח שלך עם ניקוז איטי מרופד בבוצה שומנית

שפוך מים רותחים לנקז. אם הוא סתום, מלאו את הכיור או האמבטיה בכמות מספקת של מים כדי לכסות את הבקבוק ושפכו אותו לנקז הסתום והשאירו אותו למשך 20-30 דקות. לאחר מכן שטפו את הנקזים במים רותחים ומלאו אותם בחזרה לאמבטיה או לכיור.

אם אתה חושד שהסתימה אינה במלכודת p

ייתכן שיהיה עליך לנסות לפתוח את הניקוז עם נחש אינסטלטור. הכיור הכפול בכיור המטבח נחסם על ידי שתי מלכודות P, אחת מהן נופלת והשנייה מטה, ומסירה את הצד הסתום. אם הוא סותם, כבה את המים והניח דלי מעל הצינור על ידי הברגת החיבור בקצה הצינור. לאחר שפינית את מלכודת ה- P, אתה זקוק לנחש אינסטלטור כדי להיפטר מסתומים.

אם כן, אתה יכול להשיג את הסתימה עם נחש אינסטלטור פשוט או צינור ניקוז, אך לא רחוק מדי בצינור.

אם יש הרבה כיפוף בצינור ניקוז, שימוש בנחש הוא הדרך הנכונה לנתק את הניקוז. אם מלכודת חסומה בכיור, תוכלו להשתמש בנחש לניקוי האזור סביב המלכודת.

אם העציר נמצא בהמשך הביוב

כדאי לך להשתמש בנחש אינסטלטור כדי להבריח אותו. אם הסתימה צפופה ושומנית, הבוכנה יכולה לשחרר את הסתימה אם לא ניתן לשחרר אותה באמצעות יניקת הבוכנה. הכנס תולעת ואז סע דרך הצינור כדי להסיר כל דבר שאליו תוכל להגיע. גם אם לא יכולת לראות שום דבר בצינורות או בכיור, פסולת יכולה להיצמד לצינורות שעולים על הקיר.

אם יש לך בעיות בסתימה קשה

הצינורות בצורת U בכיור נקראים מלכודות ומהווים נקודת התחלה טובה. המיקום הסביר ביותר לניקוז כיור חסום הוא בקטע של צינורות כפופים הנקראים מלכודת. עצירות זו כנראה עמוקה מספיק בכדי למנוע מכם להגיע אליה על ידי הכנסת נחש לפתח הניקוז. טיפים לניקוי מלכודות וניקוי סתימות באמבטיות וניקוזים, להשיג מטעם איגוד המכון האמריקאי לאינסטלטורים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן