ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימות ביוב מחירים

אם אי פעם ניקית את צינור הביוב שלך על ידי איש מקצוע, אתה בטח יודע כמה זה עולה, אבל אם לא עשית זאת, אתה לא יודע הרבה על זה.

עיקר העלות

היא שכר האינסטלטור, כולל שיעורי שעה בין 45 $ ל -150 $, אך השיטות בהן משתמשים אינסטלטורים תורמות גם לעלות הכוללת שאתה מוציא לחיבור קו הביוב הראשי שלך. ניקוי צנרת הביוב שלך בדרך כלל אינו דורש חומרים רבים ובדיקת הווידיאו שנדונה לעיל רק מעלה את עלות ניקוי הביוב מכיוון שאתה צריך לזהות את מצב הסתימה לפני הניקוי. תעריף השעה הספציפי של חברת האינסטלציה שלך ישפיע על העלות שלך מבחינת זמן, כוח אדם ועלויות אחרות לתהליך הנעילה של מערכת הביוב הראשית, כמו גם העלות הכוללת.

אם אתה מנוגע כל הזמן מנקזים סתומים או איטיים

עליך לבדוק את הצנרת שלך על ידי אינסטלטור כדי לקבוע אם צינורות הניקוז שלך מתוכננים ומותקנים כראוי. אם אתה חושב שיש לך סתימה בצינור הביוב, כבה את אספקת המים שלך והפסיק מיד להשתמש במתקנים סניטריים. לפני שהשרברבים יבצעו כל סוג של תיקון, הם יבדקו את צינורות הביוב שלכם כדי לקבוע את היקף הבעיה. תוכלו לחקור דף זה אם ברצונכם ללמוד עוד על הסוגים השונים של סתימות ביוב באזורכם, כמו גם על דרכים אחרות לתיקון ביוב.

הביוב הוא מכסה המאפשר גישה לצינור הביוב כך שניתן יהיה למנוע את הסתימה. התולעת מתחילה בתחתית צינור הביוב שלך ועוברת לתעלה הראשית, ואז במורד הביוב לתעלה הראשית.

מומחי אינסטלציה של האחים פיפן יכולים לעזור לכם לנתק את קו הביוב הראשי שלכם ולמנוע את זה קורה בעתיד

וודא גם שאתה מזהה את צינורות הניקוז העוברים בביתך, מהביוב ועד למיכל הביוב שלך. אם לניקוז האסלה שלך היקף גדול יותר מצינורות אחרים, ייתכן שיהיה קל יותר לגשת לתעלה הראשית.

אם קו הביוב הראשי שלך מהווה בעיה

אתה משלם כ -550 דולר כדי להסיר אותו על ידי אינסטלטור אם יש לך אינסטלטור של האחים פיפן האחראי על שירות אבטחת הביוב שלך. שירות זה מוצע ללא עלות וחוסך את עלות ההתקשרות לאינסטלטור אם הגנת הביוב היא באחריות WSSC Water. אם זה שלך, אנו נשלח לך דואר אלקטרוני עם מידע על הסרת החסימה בחינם לבעל הבית.

העלות הכוללת של סתימת ניקוז תלויה בסוג הסתימה

אך סתימות קטנות בשירותים ובכיורים, למשל, בדרך כלל מתומחרות בין PS50 ל- PS70. פתיחת שירותים, אמבטיה או כיור סתומים בדרך כלל עולה סביב PS40 ל- PS60, בעוד שניקוי ניקוז כללי עולה בדרך כלל בין PS80 ל- PS100.

לדוגמא, ניקוי ניקוז עולה בין $ 100 ל $ 275 עבור סתימה קטנה בשירותים, אמבטיה או כיור, ובין 200 $ ל -300 $ לניקוז שלם.

ניקוי תעלות הידרו-סילון עולה בין $ 250 ל- $ 800

תלוי בנגישות התעלה, בחומרת הסתימה ובכמות העבודה הכרוכה בכך. חברת אינסטלציה המשתמשת בכבל ארוך או במכשיר לניקוי צינור הביוב של ביתכם יכולה לעלות בין $ 100 ל $ 800 ומעלה, תלוי בגודל הניקוז שלכם ובמרחק לנחש. אנשים יכולים לצפות להוציא 140 – 600 דולר על Roto – Rooter Pipe – שירות נחשים עבור עצירות קטנה בשירותים, אמבטיה, כיור או כיור או 200 – 300 $ לניקוז שלם, תלוי בגודל ובנגישות. עלות קווי הנחש בביוב הראשי שלך היא 150 – 500 דולר, עם עלויות עבודה של 500 – 800 דולר, בתוספת 50 – 200 דולר נוסף ליחידת הכבלים הארוכה ו -20 – 30 דולר – 50 דולר לכל קו נחש מהקו הראשי.

העסקת אינסטלטור להסרת מידה של עומס עולה בתשלום אחיד של בין $ 110 ל $ 215

והעלות הממוצעת של ניקוי צינור ביוב היא $ 150 עד $ 800, תלוי בגודל הניקוז, המרחק מה נחש, וגורמים אחרים כגון נגישות. אינסטלטור יכול לעלות 75 – 550 דולר כדי לנתק צינור ניקוז או ניקוז לסתימה קטנה בשירותים, אמבטיה, כיור או כיור, או 200 – 300 דולר לניקוז כולל (תלוי בגודל ובנגישות), בתוספת 50 – 200 דולר נוספים. ליחידת הכבלים הארוכה.

חברת אינסטלציה שמתחברת אסלה יכולה לעלות בין $ 65 ל $ 250 ומעלה אם השירותים, האמבטיה, הכיור או הכיור סתומים, בתוספת $ 50 עד $ 200 ליחידת הכבלים הארוכה. באופן כללי, זה עולה כ- $ 100 עד $ 300 לתקן צינור חיצוני המחובר לרשת ביוב.

אם אתם שוכרים אינסטלטור רשום או מנקה ביוב לניקוי צנרת ביוב

מומלץ להשיג יותר מהצעת מחיר אחת. עלות ניתוק צינור ראשי תלויה בגודל הניקוז, בסוג התעלה הראשית ובאיכות מערכת הביוב שלכם. המחירים והערבויות משתנים, אך הנה כמה הערכות ממשרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב (HHS). העלות הממוצעת של שכירת אינסטלטור לניקוי ניקוז בטמפה, פלורידה, היא כ -99 עד 300 דולר.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן