ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת בתי הורנשטיין

אם יש לך פרויקט גדול וציר הזמן ארוך מההבטחה, כדאי לך לשקול לבצע את העבודה מוקדם יותר אם אתה יכול. הפתגם הישן אומר שאנחנו יכולים לעשות את העבודה במהירות ובזול, אבל אנחנו יכולים לבחור רק בין שניים לשלושה. לפעמים חברות מאוישות בקצרה וצריכות לעבוד שעות נוספות כדי לבצע את העבודה בזמן.

מי שמבקש בונוס בתקווה להשיג אינסטלטור לא ירצה בעבודה

אנשי מקצוע מוסמכים מצפים ממך לחנות, והם עשויים אפילו לומר לך מראש איזה מחיר הם יצטטו לך על המחיר לאחר שראית את עבודתך, אז צפה שהעלות בפועל תהיה גבוהה יותר. זה אולי ישתנה להם מהמתחרים שלהם, אבל הם עדיין בחירה טובה.

להלן חלק מהפעילויות שניתן לצפות מאינסטלטור

אך אסור לשכוח שרברבים עושים מגוון פעילויות. האינסטינקט שלך יכול להיות לסמוך על השיווק או על המילה של הקבלן, ואתה יכול להציע שיטת עבודה חדשה או אחרת, או שזה יכול להיות הבחירה של אביזרים או חומרים שתבחר. כמה דקות באינטרנט יכולות לחסוך לך זמן וכסף בטווח הארוך. מצא את האינסטלטור הטוב ביותר לעבודה שלך בבני הורנשטיין או בכל חלק אחר בבני הורנשטיין בעזרת אינסטלטור מקומי.

יש אנשים שמרגישים שקבלת יותר מהצעה אחת

היא בזבוז זמן ועלולה לפגוע באינסטלטור שלהם, אבל יש סיכוי שאתה מכיר אינסטלטור שתוכל לכבד ולהמליץ עליו. אם יש לך חניך שעושה את העבודה, אל תדאג אם עבודתך נמצאת בפיקוח אינסטלטור מבוגר. אולי היה לך חשמלאי שאהב אותך, או אולי אתה מודאג מאיכות הצנרת בביתך או מבטיחות ביתך.

בסופו של דבר

אינסטלטור נדרש לפקח גם על חניכים וגם על חניכים ולעשות את העבודה במסגרת חקיקה ממלכתית ומקומית. אם אתם מזמינים לביתכם אינסטלטור או אומן אחר, תוכלו לצפות בעבודה באיכות גבוהה ובמחיר הוגן. אם המשרה מוצעת לשעה, ניתן לצפות שהם מרוויחים בין 45 $ ל 200 $ לשעה. הם מורשים ויודעים שיעשו את עבודתם למענכם, והם עושים זאת בהתאם לתקנות התברואה והחשמל הממלכתיות, המקומיות והפדרליות.

זה מגוון רחב

כלומר אתה צריך לדעת מה אתה מקבל עבור הדולרים שלך שנצברו קשה. אם אינסטלטור אומר שהוא סיים את חניכותו ואינו בן-זוג, זה צריך להיות דגל אדום. שאל על הכישורים של האינסטלטורים והטכנאים שהגיעו לסוכנות התעסוקה הרשומה וכמה זמן הם עובדים שם. הם רוצים לוודא שמדובר במישהו שלא סחף אותו סתם כדי לנצל אסון.

אולי יש לו ניסיון מסוים, אך הוא לא נקט בצעדים המקצועיים הדרושים כדי להדגים את החוויה הזו. אם הוא רואה בעיה, האם יש לו ידע לגבי האתגרים האחרים שמעבר לצינורות ולקירות?

ישנם עוד כמה דגלים אדומים שיש לקחת בחשבון כשמדובר בתמחור העבודה עצמה. על פי יועץ הבית, אתה יכול לצפות לשלם בין $ 175 ל -450 $ עבור עבודת אינסטלציה טיפוסית בבית.

מפתחים נושאים ביטוח שמפצה בעלי בתים אם הם לא עומדים בתקני התעשייה (למשל מכיוון שהם לא מקבלים את האישורים הנכונים)

זכור שאם סוחר עובד בביתך ואין לו ביטוח, הוא או היא יכוסו בפוליסת בעל הבית שלך אם יקרה משהו. כשאנשים עושים עבודה מטורפת, קשה לסמוך על כך שהחברה שאתה מוצא היא מכובדת.

ייתכן שתרצה לבדוק מדיה חברתית ולראות כיצד הם מתקשרים עם לקוחות לשעבר. רוב הסיכויים שעובד שיווק הגיב להודעה שלך, וזה ייתן לך מושג טוב על האמון שיש לחברה ולעובדיה בך.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן