ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת הנשאשיבים

כשאתה חושב על המילה "אינסטלטור", אתה יכול לדמיין צינור פרוץ דולף מברז, או שירותים שלא עובדים כמו שצריך. צנרת לא נכונה עלולה להמיט הרס באספקת המים של ביתכם ולהטיל קנסות ועונשים כבדים של העיר. מדובר גם בבעיה גדולה עבור בעלי בתים עם שיפוץ מתוכנן, כמו למשל בשכונת נחשיבים.

כשאתם מדברים עם אינסטלטור פוטנציאלי על עבודה

זכרו לקבל הצעת מחיר וודאו שהיא בחינם. אם התשובה היא מחיר לפי שעה, עליכם להיות בטוחים שתתבקשו לאמוד את הזמן המשוער לסיום העבודה. הם יוסדרו בהדרגה וצפויים לשלם את מלוא הסכום לאחר סיום העבודה, אך מכוסים בביטוח אחריות. מחלקת העובדים מתבצעת עבור פציעות הקשורות בעבודה וסיכונים בריאותיים המתרחשים בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ומדינות אחרות.

וודא שאתה יודע מהן שעות הפעילות הרגילות והגבל את שעות השירות הביתיות שלך לשעות אלו במידת האפשר. ודא שאתה מבין בדיוק מה האחריות מכסה וכמה זמן היא תקפה.

במקרה חירום

אתה עשוי לחשוב שאינסטלטור שמוכן לבקר בבית לטווח קצר יעשה את העבודה. למרות שמצבים מסוימים מצריכים איש מקצוע כאשר אתה מתכנן עבודה, אתה רוצה מישהו שיוכל לעבוד מהבית כדי שלא תצטרך לקחת חופש כדי לארגן מחדש את ענייניך. לדוגמא, אם אתם מתכננים לבנות מחדש את המטבח או חדר האמבטיה, להתקין מערכת לפינוי אשפה או קומקום, או להזיז אמבטיה, יתכן שתזדקקו לאינסטלטור. מכיוון שהגישה למים נקיים בביתך תלויה במידה רבה בתברואה תקינה, חשוב שהאדם שאתה שוכר יהיה מוסמך ומוסמך לבצע את עבודות האינסטלציה הדרושות לך. אם, למשל, לחץ המים משתנה פתאום, יתכן שתזדקק לאינסטלטור כדי למנוע נזק מבני לבית. ללא קשר למה אתה צריך אינסטלטור, זה חכם לדעת כשאתה מחפש אחד כזה. אם אתם מעוניינים בתהליך הגיוס, תוכלו למצוא אינסטלטורים שעושים עבודה באיכות גבוהה ובמחיר משתלם. כדי להבטיח שאתה שומר על איכות הביצוע, בחר את המתקנים התברואתיים שלך בקפידה, במיוחד אם זה שאיתו אתה מדבר אינו מורשה או מודבק באזורך.

התחל חיפוש באינטרנט והזן את שם האינסטלטור המקומי שלך

מספר רישיון ושם החברה שאתה מחפש. הרשות הממלכתית אליה אתה צריך לפנות כדי לאשר את מצב הרישוי של האינסטלטורים שלך משתנה ממדינה למדינה. ההרשאה ניתנת בדרך כלל על ידי משרד הבריאות ושירותי האנוש (DHS) או מדינת ניו יורק (SSN).

בנוסף לסוג הרישיון האופייני

יש מדינות שדורשות אישורים נוספים לאינסטלטורים העובדים על צינורות גז טבעי. בדרך כלל צפוי לאינסטלטורים להיות בעלי ניסיון מעשי משמעותי ולעבור מבחנים שאושרו על ידי הממשלה בכדי לקבל הסמכה ורישיון.

כדי להגן על האינטרסים שלך, עדיף תמיד לעבוד עם מישהו מורשה, מחויב ומבוטח. הלך רוח זה יכול להיות יקר אם האדם שתבחר אינו איש מקצוע מוסמך. חשוב גם שיהיה לך סימוכין עדכני, כי סביר להניח שהעובד שיעשה עבודה זו הוא אותו אחד שעשה פעילויות אחרונות אחרות עם החברה שלך.

זה מוענק לאנשים המחזיקים ברישיון חניך וסיימו הכשרה אצל מתקין ראשי למשך מספר מסוים של שעות. פרס זה מוענק לאדם המחזיק ברישיון נהיגה שהשלים גם הוא מספר מסוים של שעות עבודה, כמו 10,000 שעות חניכה ומעלה.

תלוי אם מישהו עובד עם פרופאן או גז טבעי, מדינות רבות דורשות רישיון נפרד, עם מינימום של שנתיים הכשרה ומקסימום של חמש שנים.

אתה יכול לשאול את המשפחה שלך או את החברים כמה הם משלמים עבור אינסטלציה אם הם נתקלים בבעיה

מכשולים בצינורות פינוי הפסולת עלולים להאט או לבלום את ניקוז המים. בעוד שניתוק הסילוק הוא בדרך כלל פרויקט DIY, הבעיה עלולה להסלים ולהוביל להצפות שעלולות להוביל לפגיעה מבנית בביתכם.

סתימת האסלה היא גורם שכיח לסתימת כיורים וניקוז, דבר המחמיר את בעיית הצפת הביוב. לחץ מים נמוך יכול להוות בעיה גם באספקת המים העירונית, מכיוון שלעתים יכולות להיות בעיות באספקת המים העירונית.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן