ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת זיכרון משה

אחת הסיבות הרבות לכך שאנשי מרכז מינסוטה סומכים על מערכת האינסטלציה שלנו במשך יותר מ -70 שנה היא היכולת שלנו לספק מגוון רחב של שירותי תברואה. אנו משרתים את אזור המטרו סנט קלוד מאז 1947 וממשיכים לעשות זאת, ומקבלים לא פחות את העבודות האיכותיות ביותר מהקבלנים שלנו.

אנו מכבדים את לוח הזמנים והתקציב שלך ומכבדים את רכושך

ואנו מציעים 100% שביעות רצון מגובה בעבודת אחריות. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה משירותי האינסטלציה שלנו, הצוות שלנו יחזור ויפתור את הבעיה תוך שעות ויציע לך החזר מלא של עלות שירות האינסטלציה שלך, המגובה בערבות עבודה! אנא התקשר אלינו מראש כדי להתכונן לבעיה שעזבה אותך בעבר.

המשמעות היא שכשתגיעו לקהילה הסובבת, תקבלו הערכה מראש, העבודה הושלמה ביעילות והשארתם את הנכס שלכם נקי יותר ממה שמצאתם אותו. אנו יכולים להבטיח לך החזר מלא של עלות עבודתך התברואתית, המובטחת בערבות העבודה.

היום

החייל שנכנס בשבילך כשאתה בבית ללכת, או כשהרופא שלך זקוק לך, הוא מהיר יותר. אם אתם חווים סיוט תברואתי, התקשרו אלינו מיד ואנחנו השרברב בשכונה ממש מעבר לפינה. אתה לא רוצה לשלם יותר מדי, אבל אתה צריך אינסטלטור ואתה לא רוצה לחכות כי אנחנו צריכים אינסטלטורים.

זכרון משה נוסד בשנת 1906

רק כמה רחובות מהעיר העתיקה בתל אביב. התושבים הראשונים הגיעו מקהילה ענייה מוכת עוני והיו כמעט 40 נערים במה שנודע כבית היתומים הסורי. בשנת 1892 נוסד בישראל בית היתומים הראשון לילדים במזרח התיכון ובצפון אפריקה (MENA).

הבריטים השתלטו על האזור, המכונה הצריף המהיר, ובנו כמה מגדלי שמירה וצריפים. קמיניץ הכין שבילי שביל ומכוניות מיוחדות לדרך יפו, הוסיף מבנים ושתל גנים שופעים.

הבניין ההיסטורי, שרק עמד לבנות, נקרע ונבנה מחדש. מהר יותר החל לבנות למשפחתו בית יפה בזמן שהמגרש פוצץ, והחל לבנות אותו לעצמו.

לישראל קמיונקה לא היה בניין בזמן בו הייתה צפויה עבודה, והוא לא היה הבעלים של הקרקע בזמן שהעבודה שצוינה בבקשה להיתר הייתה צפויה או שבוצעה על ידו.

הוא גם מימן פרויקט לשיקום הכותל, ששימש כמזבלה על ידי הערבים במקום. הוא לקח על עצמו את עבודתם של הרב שלמה חיים יצחק יוסף, מייסד רחוב מלכי ישראל, וחתנו הרב יוסי.

דייויד גרוס

הוא הבעלים של הנכס בזמן שהעבודות שצוינו בבקשה להיתר צפויות להסתיים. בילי אנטרפרייזס בע"מ מחזיקה בבעלותם ובמידה והיא מבוצעת בכל הנכסים בהם מתוכננות או מבוצעות הזמנות, בהתאם לבקשת ההיתר. דייויד גרוס הוא הבעלים של נכס זה גם בתקופה שבה מתוכננת המשימה שצוינה בבקשת הרישיון והמועד בו היא צפויה או מתבצעת על ידו. כגבר צעיר הוא עסק בעסקים ורכש מוניטין של היותו הוגן וישר מאוד. הוא הצליח כל כך שהוא הצליח לפרוש בגיל ארבעים והקדיש את שארית חייו לפילנתרופיה ושירות ציבורי. ברגהיים, שהקים את הבנק הראשון בירושלים והניח את היסודות למסחר המודרני, פשט את הרגל.

Faster לא היה מעורער באמונתו שהילדים שהוא טיפל בהם הפכו לחברים יצרניים בחברה

אחד המורים המפורסמים ביותר בבית הספר היה אליעזר בן יהודה, שנכנס לתפקיד רק לאחר שהוסכם שיוכל ללמד עברית. כשנשלח לעולם בגיל 18 הוא למד מקצוע שימושי. זה היה חשוב במיוחד מכיוון שלימד מקצועות שימושיים כאשר כל כך הרבה אנשים אחרים מירושלים חיו עדיין בעולם – בחו"ל.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן