ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת ימין משה

הוא ממוקם יפה על גבעה המשקיפה על העיר העתיקה בירושלים ומוקף בכמה מהפארקים היפים ביותר, והצד השלישי מציע נופים עוצרי נשימה של העיר העתיקה. יש פארק יפהפה שמציע גם נופים נהדרים של ירושלים והר הבית, כמו גם את נמל התעופה הבינלאומי דוד בן גוריון. מסעדה יפה (קראו: יקרה) ממוקמת על גבי טחנת רוח, המציעה נוף מרהיב על חומות העיר העתיקה. אתה יכול גם ללכת למסעדה יפה, אם יקרה, בצד השני של הגבעה המפורסמת ביותר בישראל, הר הזיתים.

ג'מין משה קרוב מאוד לתחנה הראשונה ואנשים רבים ישלבו הליכה אל ג'מין מוס עם נסיעה לתחנת הרכבת ההיסטורית.

בכל מקרה

ג'מין משה הוא חובה והרחבה של משכנות שאננים, שנקראה גם על שמו על ידי משה מונטיפיורי. כמו חרדווה, יש לכם גם זמן פנוי לחקור לבד, אז בהחלט כדאי לעצור לקפה איפשהו ולעשות הפסקה ולחקור ברחובות ובסמטאות לפני שתמצאו את בית הכנסת הגדול האשכנזי / הספרדי.

ההשוואות של אוהבים עם בטלנים על ספסל בפארק מעידים על חוסר שורש

פגיעות וחוסר כבוד פתטי. כמובן שיש "אלוהים מגן" שנמצא "מעבר לסלעי המבצר", אך השירה העברית החדשה משיגה הישג מהמעלה הראשונה – מקוריות הסדר. מה שנשבר בצורה חדה עם המסורת השירית שקדמה לה מייד הוא שעמיחי וה"זמנינו "היו הדור הספרותי הראשון מאז ימי קדם שהשתמש בעברית בשפת העם שלהם.

זה מראה עולם שונה מאוד מזה שיכולתי לדמיין לחיות בו

והוא נותן לנו תובנה לגבי מה שתוכלו לעבור דרך השכונה היפה הזו. למרגלות טחנת הרוח, מתחת לזכוכית, נמצאת המכונית שסר מונטיפיורי השתמש בו כשנסע לארץ ישראל. במקור, הבניין נועד לספק מקור הכנסה לתושבי המאה התשע עשרה, אך אז הוא שימש כמפעל תבואה.

כיום

טחנת הרוח כוללת מוזיאון צנוע המספר את סיפור חייו של סר מונטיפיורי ומסעו לארץ ישראל. האוניברסיטה העברית היא בית ספר מצטיין, עם מחלקות מצטיינות במגוון רחב של תחומים. אם להזכיר רק שתיים: המכללה העברית בירושלים והמכון הטכנולוגי לישראל, כמו גם מספר אוניברסיטאות אחרות.

האזור מושך אליו תושבים אמנותיים המציגים בגלריות ובבתיהם

ומעשירים את הגנים המבוססים. באזור ישנם מספר מסעדות, בתי קפה, חנויות ומסעדות וכן מגוון חנויות. הבתים מעוטרים בדלתות צבעוניות, חלונות ופרחים, מה שהופך את השכונה ליעד פופולרי עבור תיירים ומבקרים, במיוחד מישראל.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן