ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת נווה גרנות

הארגון של המוסך שלכם אינו פרויקט אחד שמתאים לכל אחד, ולכן ריכזנו עבורכם כמה מהרעיונות הטובים ביותר לאחסון המוסכים. בין אם אתם מתכננים את מוסך החלומות שלכם או רק רוצים לשדרג ישן, קראו את הטיפים הבאים.

זהו מאמר עם תיאור קצר שלו

המקור הועבר לארכיון ב- 14 באוקטובר, אוחזר ב- 11 באפריל וחושב לעבור לישראל. מאמר זה פורסם במקור בגיליון אפריל / מאי 2013 של מגזין ניו יורק טיימס, ארכיון 22. הקובץ המקורי, הועבר בארכיון בתאריך 11/22/2013 והגישה אליו הייתה 11/08/2013, ארכיון מס '14 / אוקטובר.

הטבלה הבאה מפרטת ערים ישראליות הממוקמות בישראל ומוגדרות על ידי משרד הפנים הישראלי כחברי מועצת העיר

בישראל יש 16 ערים עם אוכלוסייה של יותר מ -20,000 איש, כולל ירושלים, תל אביב וג'אפו. משרד הפנים מעניק לעיריות מועצת עיר אם אוכלוסיהן עולה על 20% ואילו אוכלוסיית עירייה עירונית עולה על 20.0%.

ירושלים עוקבת אחריה עם תשעה מחוזות עם דירוג 1.0 ותל אביב. בנווה גרנות יש רק שלושה רבעים מהם, ואף אחד מהם אינו עולה על 10%, בעוד שאר העיר ממוצעת בין 0.5% ל -3.1%.

בעיר יש את המחירים הגבוהים ביותר לדופלקסים במדינה, 1.5 מיליון דולר למטר מרובע. מאחוריהם עומדת יוקר המחיה הגבוה בעיר, שמחיר הבית החציוני הוא 3,000 דולר לחודש.

מחוזות העילית של רמת אביב וגימל

למשל, הם אחד ממחוזות המגורים המבוקשים ביותר. בירת ישראל, שהיא גם העיר עם מחירי הנדל"ן הגבוהים ביותר, מאופיינת בריכוז גבוה של אנשים עניים מבחינת מספר האזורים העניים יותר, אך יש בה גם בתים של מיליוני דולרים. BusinessWeek כינה אותה "העיר היקרה ביותר בעולם", עם מחיר בית חציוני של 1.5 מיליון דולר למ"ר. כמו הרבה ערים גדולות, היא גרגרית למדי ומפוצה על ידי שיעור פשיעה נמוך ואיכות חיים גבוהה, כפי שמראה מחקר של המכון לחקר מדיניות.

עם זאת

נשכח שגם הרמה החברתית-כלכלית של הערכת השכונה נמוכה. כל קהילה בישראל מוערכת על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בקנה מידה סוציו-אקונומי, והגיעה לשיאה בדירוג שמדרג שכבה חברתית-כלכלית בין 1 ל -10, כאשר 1 היא הקבוצה החברתית-כלכלית הנמוכה ביותר ו -10 הגבוהה ביותר.

ערכי האינדקס המחושבים עבור כל אזור סטטיסטי

המחולקים לקבוצות, משמשים לפי אותה שיטה המשמשת לחישוב ערכי האינדקס עבור האזורים הסטטיסטיים ולחלוקת העיריות והמועצות האזוריות לקבוצות הבודדות. הם מחושבים לפי משתנים רציפים המתקבלים על ידי שקלול והתקנה של ערכים של מספר משתנים כגון גיל, מין, הכנסה, השכלה ורמת השכלה וגורמים אחרים.

אם אתה מפרש ערך של 4 ומעלה, תוכל להפיק תועלת מללמוד כמה זמן אתה מבלה בסמארטפון שלך ותוכל לבדוק אם דפוסי השימוש שלך השתנו. האם אתה מבלה יותר זמן בטלפון מאשר לדבר עם אנשים אמיתיים פנים אל פנים?

אולי אתה רוצה לברוח מההמולה

או אולי אתה רוצה חיים שקטים ושקטים בעיר קטנה עם כמה מאות אנשים. אפשר להצטרף למאות האלפים שזורמים לעיר הים התיכון. מזרחית לתל אביב נמצאת העיר פתח תקווה, המונה 1.5 מיליון תושבים בממוצע וצפיפות אוכלוסיה היא 2,000 איש לקמ"ר.

הנכסים העצומים, שרבים מהם נמצאים רק כמה מאות מטרים מהים, מוקפים בשערי ברזל מסיביים המעוטרים במערכות אבטחה מהשורה הראשונה. קהילה זו של המעמד הבינוני הגבוה כוללת מספר רב של מלונות יוקרתיים, מסעדות ומלונות יוקרה ומסעדות.

הפיורדים באזור הזה הם יפים לחלוטין ואני חושב שזה באמת מניע אותם להעריך את האזור באמת. כפי שאמרתי, אני מעריך את המומחיות והשירות האישי שלהם ולא מהסס להפנות מישהו שאתה מכיר להשתמש בשירותים שלהם.

הייתה לנו הרבה תקשורת לפני הנסיעה והם היו מאוד פתוחים לשאלות ולמשאלות שלנו. קולברון היה מועיל ביותר וענה על כל שאלותי במהירות ובאופן מלא באמצעות דואר אלקטרוני.

הצלחנו להזמין את כל מה שרצינו והמונית שלנו הייתה מוכנה לאסוף אותנו עם ההגעה ולקחה אותנו ללינה שלנו בקקס הוסטל

שנמצא רק כמה רחובות מהמלון שלנו במרכז העיר. לפני הנסיעה החלטנו להחליף כמה מלונות בהם התארחנו, אך זו לא הייתה בעיה כלל.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן