ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת נחלת שבעה

ירושלים, המוקפת בחומות בה התגוררה לפני אלפי שנים בחומות של כפר זעיר, הגשימה את ייעודה הנבואי, ייעוד שנראה כמעט בלתי אפשרי בתקופות המודרניות הללו, אך קיים כבר אלף שנים. שכן הוא מנבא את הגורל באופן שנראה כמעט בלתי אפשרי בימינו המודרניים.

לבסוף, אדם, יוזף ריבלין, לקח את השור בקרניים והחל לישון בביתו שלו. חולם מעשי, יצא לייסד את שכונת נחלת שבעה עם שישה חברים נוספים, אך הוא סבל מבעיות כמו מחסור במים, חשמל וחשמל.

בשנת 1872, ריבלין קרא למשפחות נוספות לעבור מהעיר העתיקה לשכונה, ובשנת 1875 כבר חיו בה 50 משפחות. כינוי ביידיש "Shetlmacher" ("יוצר העיר"), שאותו הרוויח בעצמו. לדבריו, הוא מצא 13 שכונות בין החומות.

הוא היה אחד משבעה מייסדים, והאחרים היו משכנות שאנים (המכונה גם מסגד ימין), שהובילו את בניית העיר העתיקה בירושלים בסוף המאה ה -18 וראשית המאה ה -19. זמן קצר לאחר מכן הקים את הרובע השני שנבנה בין חומות העיר העתיקה בירושלים, שכונה הידועה עד היום בשם מאה שערים. הוא הניח את היסוד לשכונה משלו, שולחן ערוך, ובעקבותיו הוקמה בשנת 1872 שכונה חדשה, מיש קיננות שבת, אחרת שכונת חב"ד – ליובאוויטש בירושלים, שכיום ידועה בשם השכונה.

כיום נחלת שבעה היא רובע עתיק וציורי בירושלים עם כ -1,000 תושבים, עם חנויות קטנות ומוזרות, מסעדות, בתי קפה ומספר מבנים היסטוריים.

אבל האווירה משתנה בפתאומיות לאזור מגורים שקט

ואתה יכול לפנות ימינה לעיר העתיקה או שמאלה לנחלת שבעה עצמה. ואז נכנסים לסמטה המובילה לשני בתי כנסת והופכים לסמטה צרה עם כניסה ויציאה אחת בלבד. בסמטה זו, בית הכנסת "אשכנזי נחלת יעקב" מתיימר להיות בית הכנסת הראשון בין חומות העיר העתיקה. בית הכנסת באשקלון, כפי שהוא בשתי השכונות הסמוכות אליו, נבנה בשנת 1855, מהראשונים מסוגו בירושלים, אף שהיה הראשון שנבנה במיוחד עבור בית כנסת.

כיום נחלת שבעה ממוקמת עדיין במרכז ירושלים והיא מאכלסת את בית הכנסת באשקלון ומספר בתי כנסת אחרים, אך זוהי חוויה ייחודית המוקמת על ידי הארכיטקטורה והמיקום הייחודי לה.

הוא גם קיבל חשבונות בנק מוצהרים ונסתרים וכספת עם מזומנים וחפצי ערך, כולל תכשיטי אם הפנינה, זהב וכסף משובצים באבנים יקרות. כפת אריה מברונזה שנמצאה על גג האמבטיה, ומעליו, עם הכיתוב "אריה ירושלים".

רחוב בן יהודה

המכונה גם מדרחוב מדרכוב, הוא אחד הרחובות החשובים ביותר במרכז העיר ירושלים. באמצע הכיכר הפך בן יהודה לאולם קונצרטים למוזיקאי רחוב מכל רחבי העולם, המציע מוסיקה מאופנבך לקרליבך וכל מה שביניהם. עוברי אורח מוזמנים למלא מצוות דתיות כמו תפילין במקום ולהשתתף בפעילות חול המועד, חנוכה ופורים. העבודות העניקו לכיכר ציון נוכחות חב"דית וקו הרכבת המקשר את מרכז העיר לירושלים עדיין בבנייה, אך צפוי להסתיים בשנת 2017.

ילדים נרשמים למה שנראה כמו מדינה – או מדינה – תכנית חינוך דתי, בדגש על תורה, תורה ותורה.

אם אתה קונה באזור מרכז העיר, אתה יכול לצפות לשלם בין 15,000 $ ל 30,000 $ למטר מרובע. אם אתה קונה דירת חדר שינה בקומה השנייה בבניין דו קומתי, אתה יכול לצפות לשלם בין 2,500 $ ל -3,300 $ בשנה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן