ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת צמרת הבירה

לאחר עלייתו ושירת בצה"ל עבד שנים בחברה קטנה בירושלים. הוא הגיע לישראל בגיל שלושים, הוא אינסטלטור מיומן ועובד באזור זה למעלה מעשרים שנה, תחילה בתל אביב ואז בירושלים.

החברה מספקת שירותי תברואה וסינון מים למשקי בית, ומשרד התעסוקה בתל אביב המנוהל על ידי הממשלה מציע קורס בשירותי תברואה המוצע בדרך כלל בערי ישראל שונות.

אם אתה מעוניין בקורס, תצטרך לתאם פגישה עם מקומית Lishkat Taasuka. לאחר הפגישה הראשונה היא תארגן הפניה אשר יכולה להתבצע על ידי עובדת סוציאלית. יש לבצע את ההעברה על מנת להעפיל אתכם לקורסים, על פי אתר משרד התעסוקה בתל אביב.

בנוסף

עליך לעבור בחינת קבלה פשוטה, הניתנת על ידי בית ספר מקצועי. כדי לגשת לבחינה עליכם להיות בני 18 לפחות ולהוכיח שסיימתם הכשרה מקצועית בהצלחה ובעלי ניסיון כשרברב בישראל. ניתן לקבל הסמכה ישראלית על ידי קבלת רישיון אינסטלציה בחו"ל, תרגום מסמכיכם והצגתם לאגף הבוחנים יחד עם הוכחת ניסיונכם.

במקרים מסוימים, אינסטלטור מנוסה עשוי להידרש להשתתף בקורסים חסרים כדי להשיג את רמת ההסמכה הגבוהה ביותר. שים לב כי לקבלת הסמכה ברמה גבוהה זו, עליך לעבוד כמהנדס לפחות שנתיים ועד חמש שנים בתחום ההנדסה.

כאמור לעיל

כל הכישורים והניסיון שתוכלו להביא עמכם מחו"ל יעזרו ויספקו לכם קרש קפיצה טוב לעבודה בתחום זה. אומנם אימון להיות אינסטלטור אינו חובה, אך טוב שיהיה לפניך לעלות. מנקודת מבט מעשית, אתה צריך לעבוד קשה ולהשקיע כסף בכלים חדשים ומשוכללים שיחסכו לך עבודה וישפרו את השירותים שאתה מספק.

וודא שאתה מבין את מערכת המס וקבל יועץ מס שיסביר לך את אפשרויות המס – חיסכון. אם אתה שוקל להעסיק עובד, עליך לבחון מקרוב את חשבונך להחזר המס ומס הכנסה לשנה שקדמה לעלייה.

בעת ההרשמה לקורסים פרטיים, חשוב לבדוק את הלגיטימיות שלהם ולוודא שהם מאושרים כראוי ונגישים לכל.

מכיוון שחלק גדול מהלקוחות שלי דובר אנגלית

אני צריך שתהיה לי עברית טובה כדי לתקשר איתם. מכיוון שאנשים רבים מדברים אנגלית, אני רוצה לוודא שהלקוחות שלי מבינים שאעשה את עבודתי בעברית. כדי לקבל הסמכה עליך להירשם לבחינת שפה עברית, המופעלת על ידי המכון ללשון העברית בישראל, ארגון ללא כוונת רווח. דוברי עברית איתם תוכלו לעבוד, בין אם הם לקוחות, קולגות, מעסיקים או עובדים. אם אתה מתמודד עם ספקים, רשויות מס וכו ', תזדקק גם לרמה בסיסית של עברית שתלמד בשיחה וגם בעניינים טכניים.

אם אתה גר בארץ ישראל, לאט לאט תבין שאתה גר במדינה הכי נפלאה בעולם. ילדיכם נולדו ויגדלו כאן, בין אם בישראל ובין אם במקומות אחרים בעולם.

בדרך כלל יש משפחות עושות טובות

וככאלה, רכוש משיג מחיר פרמיה. רוב בעלי הנכסים באזור זה שואלים מחירים שערורייתיים ומרגישים שהמחירים עדיין עולים. אך המחירים היו יציבים כבר שנים, גם עכשיו, כשהביקוש לנדל"ן חלש יחסית. הביקוש החרדי הוא ששומר על יציבות המחירים, לא רק במחוז צמרת הייברה, אלא גם באזורים אחרים בארץ.

מי שרוצה לקנות דירה גדולה ומתאימה יותר חייב לקבל מחיר נמוך יותר ולמכור. מי שמכר נאלץ לקבל מחירים נמוכים יותר מכיוון שמי שרצה לקנות בתים גדולים ומתאימים יותר נמכר.

התושבים עדיין מסתדרים טוב

אבל הם מודאגים יותר מהמחיר שלהם מאשר אם הם יתנהגו. מיסיון סביון בגובה 4.2 מטר הוא סכסון, המשתרע על שטח של כ -1,000 מ"ר, בגודל של דירה קטנה. דירה עולה 6 מיליון שקל, ודירה עם ארבעה חדרי שינה, בדרך כלל מדורגים, עם שני חדרי אמבטיה, יכולה לעלות הרבה יותר מ -4 מיליון שקל. באותו אזור, דירה עם שני חדרי שינה, שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה עולה כשליש מזה.

כדי לבנות עסק, כדאי לשווק את השירות שלך באמצעות מגנטים ופליירים מודפסים, אבל כשאתה חושב על סטארט-אפ, אתה צריך לעבוד עם מישהו כדי להשיג תובנה וניסיון – ולוודא שאתה לשאול המון שאלות. אם אתה מתכנן לעבוד ולקפוץ לתחום מיד ויש לך מישהו שמוכן לדאוג לך בשלב מוקדם זה של הקריירה שלך, אני ממליץ לך לבלות חמישה חודשים באולפן כדי לחזק את אוצר המילים שלך בעברית.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן