ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת קריית צאנז

אחת הסיבות הרבות לכך שאנשי מרכז מינסוטה סומכים על מערכת האינסטלציה שלנו במשך יותר מ -70 שנה היא היכולת שלנו לספק מגוון רחב של שירותי תברואה. אנחנו # Ve נמצאים באזור הרכבת התחתית סנט קלוד מאז 1947 ונותרים אחד מספקי האינסטלציה האמינים ביותר של מינסוטה, ומקבלים את העבודות האיכותיות ביותר מהקבלנים שלנו.

אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה משירותי האינסטלציה שלנו

הצוות שלנו יבוא אליך ויפתור את הבעיה ויציע אחריות שביעות רצון של 100%, המגובה בעבודת אחריות. אנו מכבדים את לוח הזמנים והתקציב שלך ככל שאתה מכבד את הנכס שלנו, אז אנא התקשר אלינו לפני שתכנן להתכונן לבעיה שהשאירה אותך מאחור בעבר. בין אם זה החגים או שעות הבוקר המוקדמות, הנוחות שלנו היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו שמחים להבטיח לכם את השירות התברואתי הטוב ביותר באזור קריית צאנז ואת השירות הטוב ביותר האפשרי.

אנו נקים עסקים ומפעלים המספקים למשפחות שעוברות לכאן פרנסה ראויה והכנסה יציבה

המשמעות היא שבכל פעם שאנחנו מגיעים לקהילה שמסביב אנו מציעים לכם הצעת מחיר מראש, משלימים את העבודה ביעילות ומשאירים את הנכס שלכם נקי יותר ממה שמצאנו. אם יש לך סיוט אינסטלציה, אתה יכול להתקשר אלינו מיד והשרברב השכונתי שלנו ממש מעבר לפינה.

כיור סתום או שירותים צפופים הם תמיד אי נוחות

אך דמיין שחווית קרע בצינור מים במהלך ארוחת ערב או חגיגה משפחתית. אתה לא רוצה לחכות כי אתה צריך אינסטלטור ואתה לא רוצה לשלם יותר מדי. דמיין את אורחי הבית שלך עוברים דרך הדלת כאשר הם קמים באמצע הלילה להשתמש בשירותים. —- יקוסיאל יהודה הלברשטאם (משמאל) יושב במשרדו במרכז הקהילתי קריית צאנז בקיבוץ ירושלים. הרב, המכונה אדמו"ר צאנזר, היה המנהיג הרוחני של קהילת צאנז בישראל עד לפטירתו בשנת 1994. הוא נראה במרכז משמאל עם אשתו שלמה ובנו, הרב יוסף יצחק, מימין.

במרכז העיר תהיה ישיבה

מוסד חינוכי לבנים ולבנות שיתחנכו בתורה ויראת שמיים. מאות משפחות יעברו לקרית צאנז מחו"ל וישתרשו כאן, ויחיו את חייהם על פי המסורות התורניות הקדושות. הרבי החל אז לתכנן את התשתית של קהילתו, כולל הקמת בית ספר, בית כנסת ומרכז קהילתי, וכן הקמת בית ספר יסודי.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן