ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת קריית שבע קהילות

חברת האינסטלציה של האחים לוין היא אחד העסקים המשפחתיים הוותיקים מסוגם הפועלים במונטריאול והיחיד בעיר.

ארתור לווין הקים את החברה בשנת 1929 לאחר שפוטר מעבודתו כשרברב אצל מכבי האש במונטריאול

אחיו הצעיר של ארתור ג'ק, שהעביר אז מצרכים באופניים, הצטרף לעסק בשנת 1931 ופרש מעבודתו. שאר בני המשפחה הצטרפו במהירות, כולל אביו, נפח שעלה למונטריאול מקייב בשנות ה- 1890. בנו של ג'קה אליוט קנה חמש חברות אינסטלציה נוספות, וארתור ואחיו ארתור נישאו, יחד עם אשתו ושלושת ילדיו.

כאשר החברה גדלה והתיישבה לבסוף במיקומה הנוכחי ברובע KEHILOT

היא חוותה חצי מאה של התקדמות בתחום טכנולוגיית התברואה. הוא היה אחראי על בניית דירות המים הקרים בשכונה, שחוממו ידנית בפחם והופעלו במים חמים, ועל התקנת דוד מים חמים.

מיה גם מקיים מגוון רחב של פעילויות חברתיות

תרבותיות וחינוכיות, כולל תכניות הסברה המיועדות לצעירים, קשישים, ילדים, מבוגרים צעירים ומשפחות והקהילה כולה. הוא מארח גם אירועי מחזור חיים, כולל יום הזיכרון השנתי של קריית שבע KEHILOT ביום ראשון הראשון בכל חודש. אחרים מגיעים לציון יום השנה למותם של הרב שלמה מוריה ורעייתו יצחק. שירות החירום מציע השכרת מתקנים סניטריים פנים אל פנים, שאינן מספרות לך את הזמן ואינן עומדות בלוח זמנים רגיל. אתם יכולים להיות בטוחים שתורגן פגישה בהתאם לצרכים ולתאריכים שלכם, כך שהשירות תמיד יהיה נוח.

אם אתם זקוקים לאינסטלטור מוכשר

אנא צרו קשר עם האינסטלטור של בורו פארק בקרית שבע מחוזות קהילות בקרית שלום. כשאתה מתקשר אתה יכול להתקשר לאדם חי ולהציע עזרה מיידית בכדי להביא לשליטה במצב במהירות וביעילות. הם מצוידים בכל האספקה הדרושה כדי לפתור את הבעיות הרגילות במתקנים הסניטריים ויכולים לתקן את מתקני התברואה שלך בתוך זמן קצר. אנו יכולים לפתור את בעיית הצנרת המקומית והמסחרית תוך דקות ספורות, תוך לפחות 30 דקות מרגע שיחתך.

לשעות שירות, אנא צרו קשר עם המזכירה [ספמבוט מוגן] במשרד המחוזי קרית שבע KEHILOT בתל אביב (ישראל) או צרו איתנו קשר בדוא"ל (@ spambotprototect).

המשימה שלנו קטנה מדי ומורכבת מדי, אך נשמח לשרת אתכם ולחרוג מציפיותיכם. בנוסף, משפחות מוזמנות לקחת שבתון ואנחנו מציעים דמי חבר מופחתים. אנו נמצאים בתוכנית מיוחדת לסיוע לעולים חדשים, אז אנא אל תגרום לבעיות.

רכזת אינסטלטורים ומכניקה החלה לשרת את הציבור בשנת 2009

עם משימתה לספק שירות לקוחות שאין שני לו לתעשיית הצנרת. בנוסף לבורו פארק, משרדי החברות בניו יורק ובניו ג'רזי, אינסטלטורים מאומנים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה, תוך שמירה על מראה נקי ועל יחס ידידותי וחיובי. המשאית משמשת גם כהשכרת כסאות גלגלים, כך שרברבים יוכלו להחליף חלקים לצנרת הלקוחות. בראש הדור הרביעי של החברה עומדים כעת הרב יצחק זלמן ורעייתו שלמה ומחובר לקבוצת שבת חב"ד – ליובאוויטש של העיר ניו יורק ולקהילה האורתודוכסית של בורו פארק. בבית הכנסת מתקיים כבל בשבת, ורבים מתושבי השכונה לוקחים חלק ביום כיפור. בכל יום ראשון ראשון בחודש בין השעות 07:30 עד 10:00, המאמינים מתקבלים בברכה בבית הכנסת. מ 'ומשעה 9.15 א. עד 11.45 א"א, עד 12.40 עמ '. ו -3.50 עמ '. לתורה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן