ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת רוממה עילית

בינתיים, ערוץ 13 דיווח ביום שני כי בדיקות וירוס כורמו בלתי מורשות באזורים חרדיים הפכו ללהיט ומשמשות ככלי לעקוף את ההסגר המוטל על ידי הממשלה. חברי כנסת גם התלוננו כי המשטרה אוכפת את מגבלות הנגיף לאחר מותה של צעירה בידי שוטר סמוי. מאז פורסמו ברשתות החברתיות כמה סרטוני וידיאו של שוטרי אכיפת החוק המשתמשים בכוח, שלדעת רבים הם לא פרופורציונליים בהפעלתם בכוח נגד חרדים ישראלים על אי עמידה בכללי הגבר.

הדו"ח אומר שלמרות שדיוק הערכות של הערכות הוא 75 אחוז בלבד, מודעות שונות קוראות לחרדים להיבדק איתם, מתוך כוונה שלא ליידע את הרשויות אם התוצאות חיוביות. הערכות יימכרו להמונים תמורת 200 ₪ (58 דולר) כל אחת.

אם חלק גדול מהלקוחות שלך דובר אנגלית

אתה צריך שתהיה עברית ברמה טובה כדי לתקשר איתם, ואם הרבה אנשים דוברים אנגלית, אתה רוצה לוודא שהלקוחות שלך מבינים שאתה תהיה עושה את העבודה שלך. אם אתה מתמודד עם ספקים או רשויות מס, אתה זקוק גם לרמה בסיסית של עברית, הן בשיחה והן במונחים טכניים. אנשים דוברי עברית שעובדים עם לקוחות, קולגות, מעסיקים ועובדים ומשתפים אותם פעולה.

בנוסף

עליך לעבור בחינת כניסה פשוטה בבית ספר מקצועי. כדי לגשת לבחינה עליך להיות בן 18 לפחות ולהוכיח שסיימת את ההכשרה המקצועית ויש לך ניסיון כשרברב בישראל. את ההסמכה הישראלית ניתן להשיג על ידי קבלת רישיון אינסטלטור בחו"ל, תרגום המסמכים והצגת המסמכים בצירוף תעודת ניסיון לאגף הבוחנים.

במקרים מסוימים ייתכן שיהיה צורך שרברב מנוסה ישתתף בקורסים חסרים כדי להשלים את ההסמכה הגבוהה יותר. שים לב כי אין צורך לעבוד כמהנדס כדי להשיג את רמת ההסמכה הגבוהה ביותר.

כאמור

כל הכישורים והניסיון שתוכלו להביא מחו"ל יעזרו ויספקו לכם קרש קפיצה טוב לעבודה בתחום זה. טוב שיהיה לי חינוך אינסטלציה לפני שעושים עליה, גם אם זה לא חובה, אבל מבחינה מעשית אתה צריך לעבוד קשה ולעבוד קשה, לא רק בשביל הכסף. זול יותר לרכוש כלים ידניים בארה"ב, אז וודאו שיש להם מתח נכון.

אם אתה מעוניין בקורס, תצטרך לתאם פגישה עם Lishkat Taasuka המקומי. לאחר הפגישה הראשונה היא תארגן הפניה אשר יכולה להתבצע על ידי עובדת סוציאלית. ההעברה היא זו שמזכה אותך להשתתף בקורסים, ולאחריה זה תלוי בך.

לאחר שעשיתי עלייה ושירתתי בצה"ל

עבדתי בחברה ירושלמית קטנה שעבדה למעלה משנה בחברה ירושלמית קטנה יותר. אם אתה יכול לחיות בארץ ישראל, שם ילדיך נולדים וגדלים, תבין שאתה גר באחת המדינות הנפלאות ביותר על פני כדור הארץ מזה 30 שנה.

החברה הציעה שירותי תברואה וסינון מים למשקי בית, ומחלקת העבודה הממשלתית ערכה קורס לתברואה המוצע בדרך כלל בערי ישראל שונות.

כדי לבנות עסק, מומלץ לשווק את שירותיך על ידי הדפסת מגנטים ופליירים. כשאתה נרשם לקורס המנוהל באופן פרטי, חשוב לבדוק את הלגיטימיות שלו ולוודא שהוא הוסמך כראוי. כדי לקבל הסמכה עליך להירשם לבחינת שפה עברית, אשר ניתנת על ידי המחלקה ללשון העברית במחלקת העבודה, משרד העבודה ומחלקת החינוך.

אם אתה מתכנן לעבוד מיד או לקפוץ לתחום

או אם יש לך מישהו שמוכן לתמוך בך בשלב מוקדם זה של הקריירה שלך, אני ממליץ על חמישה חודשים של אולפן לחיזוק אוצר המילים בעברית שלך. החוק הישראלי מחייב ומגדיר באופן רשמי חמש רמות הסמכה מקצועית, אך אישורים אלה אינם נאכפים והרוב המכריע של השרברבים עובדים ללא הסמכה רשמית. אין יומיים זהים, אין יומיים זהים, ואין שני לקוחות זהים, ולכן הסמכת הסף הנמוך אינה מזכה אותך, מכיוון שהיא בעצם כוללת עבודה על ביוב וברזים. אינסטלטורים מרוויחים משכורת כניסה של 1,000 שקל לשעה, בעוד שעוזרים מנוסים מרוויחים בדרך כלל בין 30-40 שקל לשעה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן