ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור יצאת צדיק

אם אני זוכר נכון, הקטע מתחיל בלראות כיצד אלוהים ישפוט את ישו, ואנחנו למד על כס המלכות הלבן הגדול.

אני חושב שהייתי עושה את הסצנה הזו בעתיד

אבל אלוהים לוקח על עצמו חטא ותופס את מקומו, וכל אחד פונה לאדון בדרכו שלו. הוא לוקח משם את כל החטאים שעשינו בעברנו, את כל חטאינו, את כל מה שעשה ישוע המשיח למעננו, הוא מטיל את האשמה על האדם של ישוע המשיח ועכשיו נותן לנו צדק. אלוהים נמצא בצדק, אלוהים לקח את הכל שעשינו ולבשנו את אלוהים. אבל אם אלוהים, כאשר הוא שופט אותנו באמצעות ישוע המשיח, ראוי לקבל את עונש חטא הנפש, אין לו שום אדון לעוונות.

אם אתה לא מוכנים לדבר על צדק וקדושה

אז אתה לא מספיק טוב ואתה פשוט מוביל את עצמך עמוק יותר לחטא. הוא שומר על החוק, הוא נותן לנו j תעשייה כדי שנוכל למלא את הדרישות הצודקות של חוק זה. עשרת הדיברות מוטלות עלינו, אך אם איננו הולכים על פי בשרנו, אנו רק מובילים את עצמנו לחטא עמוק יותר, ולא לצדק.

אם אתה שומר על תוכן הוויכוח, אתה טוב מאוד, אבל אם אתה נכנס לדיון הזה, היועצים שלך מביעים בדיוק את הדאגה הזו.

אפילו הייתי אומר שאני צופה את כל הדברים האלה כי ברור שיש לי השקפה שונה על איך הכלכלה תפעל ממך

אז זה ממש נחמד לקרוא איך אתם נאבקים עם הרעיון שכספי הממשלה הם מקור הכנסה לעשירים ולא לכספים של משקי בית. הם מציינים שההכנסה של העשירים ביותר לא מובילה לצריכה מכיוון שהם חוסכים כל כך הרבה. וכך אתה מדבר על איך אפשר להבין שמימון ציבורי שונה ממימון תקציבי, שחייב להיות מקורי מאוד מבחינת העיתוי.

אז התחלנו בכלכלה והיה לנו המזל שהיה לי תוכנית טובה באוניברסיטת אוסלו באותה תקופה

לא יכולנו לגור שם כי הבעלים הקודם היה מרושל עם הצנרת והסתיר אותו. אז ירדנו לעבודה ותיקנו את הבעיות, ניקינו הכל, סגרנו את שסתום המים הראשי ותיקנו את הצינורות השבורים. במחיר הוגן מאוד, פתרנו את כל הבעיות וניקינו הכל, אבל היינו צריכים לנקות הכל.

האם לא תהסס להפנות אליך מישהו או למצוא עבודה אם היית צריך? אני צריך לומר שאני יכול לדמיין לנהל אימפריה עסקית אז. עדיין יש לי כמה אינטרסים עסקיים במערב, אבל בהחלט מכרתי הרבה מאז שהייתי יושב ראש.

צוות האינסטלטורים וובסטרים מעוניין להשיג צמיחה מתמשכת עם מיקומי חיפוש טובים יותר בגוגל

קבלת ביקורות מציעה יתרונות נהדרים לעסק שלך, במיוחד אם פעילויותיך מומלצות על ידי מומחה SEO טייס. למידע נוסף על ביקורות, שוחח עם אחד ממומחי מנהלי האינסטלציה למידע נוסף. אנו נהנים ממיקוד SEO חזק מאי פעם, מכיוון שמי שבודק עובד קשה פי שניים כדי לקדם את העסק שלנו.

לקוחות הנאמנים לעסק שלהם ראו צמיחה עצומה בתעבורת האתרים שלהם ובהובלות שהם מייצרים

לא רק שאתה מפנה יותר תשומת לב למותג שלך, אלא גם שובר את החומה הפסיכולוגית שעומדת בין לקוחות פוטנציאליים. אם אתה יכול להתחיל להתקרב לאלוהים ולדבר אליו על בסיס עצמך, הפסק לומר לו מה לומר לך והתחל לסמוך על מה שרוח הקודש יכולה לעשות בחייך דרך צדקתו. לכן, אתם צדיקים ומתחילים לבטוח בו ובמה שהוא יכול לעשות עבורכם בחיי צדקתכם (קורינתים א ', 11).

אני לא בטוח אם אלוהים החל לשים את השפעתו האלוקית בליבך

ואתה מתחיל להיות אסיר תודה על טובתו. אם אתה יודע שאלוהים אוהב אותך, אתה יכול לשים לב לחומר על אלוהים כי זה מוביל לתשובה. לא הוכחתי ולא הראיתי בכתבי הקודש ולא בכתובים, כי האמת ניתנת כשאתה מקשיב, אבל זה מה שקורה בחיי. זה עובד בשבילי וזה עובד עבור אנשים רבים אחרים, לא רק לטובת רוח הקודש.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן