ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

איפה אפשר ללמוד עוד על השקעות

התחל בהכנסת ה- IIMB לנושא ההשקעה, שילמד אותך אסטרטגיות פשוטות להשקעות מוצקות ומוצלחות. אתה לומד מהו תיק, כיצד לקבל תיק טוב למצבך וכיצד להגן על השקעותיך באמצעות גיוון. במאמר זה נבחן את סוגי ההשקעות השונים, מתי להתחיל, היתרונות והחסרונות של כל אחת וכיצד הם עובדים. לפניכם סקירה קצרה על האופן בו הכל מתנהל, על מה צריך לחפש, עם מי עליכם ליצור אותו מדוע חשוב לאן ללכת, כמה טיפים על כמה אתם צריכים להתחיל, וסוג אחר של השקעה שיש לקחת בחשבון .

תוכל גם להרחיב את הידע הפיננסי האישי שלך על ידי קריאת כמה מהספרים המועדפים עליך למתחילים

רבות מהן השקעות נהדרות למתחילים, בעוד שאחרות משמשות להעמקת ההבנה שלך לגבי השקעה ומשמשות כנקודת התייחסות כוללת. בחירה פופולרית היא כיצד להתחיל להשקיע למתחילים מוחלטים, אך עבור אלו ללא ניסיון בהשקעה מוקדמת זו אפשרות טובה.

כיתה זו אינה אפשרות טובה למחירי מסחר במניות ספקולטיביות, אך היא מכסה מגוון רחב של אסטרטגיות השקעה, כולל מסחר קצר וארוך טווח וניהול תיקים.

זה יכול לעזור לך להבין את יסודות ההשקעה במניות

אבל זה יכול לשמש גם משקיעים צעירים שרוצים לעשות את הצעד הראשון להשקיע את כספם עבורם ובני משפחתם. זה אידיאלי לאנשים שמעדיפים למידה חזותית ולמי שרוצה להשקיע מנקודת מבט של חינוך פיננסי.

תוכלו גם לשחק במשחקי בורסה מקוונים

כדי ללמוד עוד כיצד לסחור בצורה יעילה יותר מבלי לסכן את כספכם. כפי שהשם מרמז, אינך זקוק לשום ידע מוקדם על השקעות או שוקי מניות כדי ללמוד כיצד לגרד את שוק המניות. הם מציגים את יסודות ההשקעה, כמו בחירת המתווך הנכון, אסטרטגיות מסחר וחשיבות ניהול התיקים. באמצעות סימולטור שוק המניות הזה ניתן לבנות תיק תרגולים שיעזור לכם ללמוד כיצד השוק משתנה לאורך זמן וכיצד תוכלו לפתח הרגלי השקעה בריאים על ידי אי בדיקת חשבונכם מיליון פעם ביום.

תוכלו ללמוד על מניות וקרנות אך לשכוח מכל העזרה הדרושה לכם לבניית תיק השקעות שעובד עבורכם. השימוש בפומבי, המאפשר לך לקנות מניות במניה מבלי לגבות עמלה, הוא דרך זולה להשקעה ויכול לעזור לך ללמוד יותר על השקעה במניות בודדות.
למידע מורחב על איפה אפשר ללמוד עוד על השקעות ניתן לבדוק כאן: bigshotnews.net

השקעה בחינוך נעה בין השקעה בסיסית לבין הכוח לערבב רווחים ועד ייעוץ מומחה להערכת מצבה הכספי של החברה לפני קבלת החלטת השקעה

סרטונים אלה מכסים מגוון נושאים, כולל אופן הפעולה של שוק המניות, אוטומציה של הכספים והפיכת ההשקעה שלך לאחראית יותר מבחינה חברתית. קרא ספרים, האזן לתקליטורים, קרא את וול סטריט ג'ורנל, השתתף בפורומי השקעות, בקר באופן קבוע באתרי השקעות כמו InvestorJunkie.com, או השתתף בקורס אחד או שניים אצל חברת תיווך או אפילו מכללה קהילתית. אם למדתם באופן ספציפי ומתמקדים בהשקעות, תוכלו גם לקבוע קורסים ללימוד עצמי כדי להתאים למימון והשקעה, כמו זה מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.

אם נרטבים רגליים

ישנם מספר קורסי השקעות בסיסיים שילמדו אותך כיצד עובד השוק ואילו סוגים שונים של השקעות יכולים לעשות עבור התיק שלך. בנוסף לתרומות הנ"ל, ישנם הרבה משאבים באינטרנט אם ברצונך ללמוד עוד על השקעה והצלחה כמשקיע, כמו גם על יסודות ההשקעה בחינוך.

אם אתם מחפשים היסטוריה מקיפה של שוק המניות, תוכלו להתחיל כאן, כאן וכאן. למי שרוצה לדעת יותר על שוקי המניות וההיסטוריה שלהם, יש גם את ההשקעה 101: הבנת שירות שוק המניות, הזמין בפלטפורמת הלמידה המקוונת Skillshare.

תוכלו ללמוד את יסודות ההשקעה וסוגי חשבונות שונים ולדמות תיק מקוון לפני שתתחייבו להשקיע את הכסף שלכם

כדי ללמוד כיצד לפתוח חשבון השקעה לכל דולר שתוציא, בקר בסטאש השקעות. וויליאם ניל הוא מייסד פלטפורמת ההשקעות CANSLIM ואחד המשקיעים המצליחים בעולם. הוא כותב ספרים רבים על השקעות עם כללים מוכחים להרווחת כסף ומערכת רווחית. גלול מטה לרשימת הטיפים והטריקים המועדפים עליו, כמו גם הטיפים שלו כיצד להרוויח כסף ממניות.

שירות ניהול השקעות מקוון זה נוצר כדי ללמד אנשים מבלי להשתמש בכל הז'רגון שאתה מרבה לשמוע כשאתה לומד על מימון, כגון "אסטרטגיית השקעה", "ניהול סיכונים" ו"ניהול הון ".

שוק המניות מ- Scratch

הוא קורס לאנשים שהשקעה חדשה לגמרי. השקעה בשוק המניות האולטימטיבי דורשת שמשקיעי ביניים משקיעים מזה זמן, שיהיה להם הבנה בסיסית כיצד שוק המניות עובד, ויהיה להם יכולת לקבוע אם מניה תצבר ערך. תלמידיו ודאי רכשו ידע בסיסי בתהליך הקנייה והמכירה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן