ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

מערכות חימום תת רצפתי

במאמר זה ריכזנו מדריך רכישה ערכי המציג את 10 מערכות החימום התת רצפתי הטובות ביותר למקרה שתזדקקו למערכת חימום תת רצפתי חזקה. אנו מתמקדים בחימום תת רצפתי הידרוני וחשמלי כדי להראות לכם את הדרכים הטובות ביותר לבחור את מערכת החימום התת רצפתי המתאימה לכם.

אם אתה גר באזור ירושלים או הצפון שחווה חורפים קרים או קשים

מערכות חימום תת רצפתי עשויות להיות הדבר שלך – הפיתרון. רצפות קרינה מאפשרות לחום לאזן את כל הרצפה במקומות בודדים. חימום תת רצפתי רטוב יכול לחמם שטח גדול תוך מספר דקות, עם יכולת חימום מקסימלית של עד 1,000 וואט.

חימום מבוסס פרופאן אינו בדיוק נפוץ

אך הוא קיים והוכיח שהוא דרך יעילה להשיג חימום תת רצפתי בתקציב קטן. אם אתם מחפשים דרך ידידותית לסביבה להשתמש בחימום תת רצפתי, או אם אתם מגלים כי העלות הנוספת של אנרגיה גיאותרמית היא מחוץ לטווח המחירים שלכם, שימוש במערכת חימום סולארית יכול להיות כדאי. חימום תת רצפתי חשמלי קל גם להתקנה ותחזוקה וזול יותר – יעיל יותר ממערכות חימום חשמליות קונבנציונליות.

חימום תת רצפתי דורש לעיתים רחוקות תחזוקה, כך שאינכם צריכים לדאוג לתיקונים יקרים, ואם תבחרו בחימום תת רצפתי עם אחריות מוצקה, לא תתקשו לבחור בין חימום תת רצפתי לחשמל.

למידע נוסף על מערכות חימום תת רצפתי או לקבלת עזרה בקביעת המערכת שמתאימה לך, אנא פנה למומחים של חםחכם – פתרונות חימום מתקדמים.

להלן נראה כיצד ניתן להתקין חימום תת רצפתי ובאילו עלויות מדובר

הבה נתעמק בכמה מהסוגים השונים של חימום תת רצפתי שניתן להשתמש בהם ביישומים מסחריים ומגורים. ניתן להתקין סוגים אלה כמערכת חשמל או כמערכות חימום תת רצפתי מקומיות, או כשילוב של שניהם. בין אם אתם מעוניינים להשתמש ברדיאטור או במרתף או בקומה עליונה ביישום מסחרי או למגורים, חשוב להבין כי ישנם שני סוגים עיקריים של מערכות חימום: מוקרן וחשמלי, שמהן תוכלו לבחור.

חימום תת רצפתי יכול להיות מערכת רטובה שמזרימה מים חמים דרך צינורות לקרקע

כלומר מערכת חימום תת רצפתי על מים או סליל חשמלי שמונח על הרצפה ומתחמם כאשר המערכת מופעלת. שני סוגי החימום התת רצפתי מיוצרים על ידי כבלים מוליכים חשמליים המונחים באופן שווה על פני החדר על הרצפות.

חימום תת רצפתי חשמלי הוא מעט מהיר יותר להפעלה מכיוון שהכבלים מייצרים חום מיד במקום שיהיה צורך לחמם אוויר ומים ואז לשאוב אותו דרך המערכת.

זה גם מכניס פחות לחץ על הרצפה ומשתלב טוב יותר בחדרים ובדירות שנמצאים ברמה גבוהה יותר

חימום תת רצפתי חשמלי מתאים יותר גם לרצפות מוגמרות מכיוון שיש יותר מקום לאופן בו מועבר החום מהצינורות הנסתרים לחדר. הרצפה הטובה ביותר לחימום תת רצפתי היא רצפה עם מוליכות טובה מכיוון שהיא מתחממת מהר יותר, פולטת יותר חום ועוברת בצורה יעילה יותר ומחממת מהר יותר מכיוון שהחום שלה יעיל יותר להפעלה, אך מערכת החימום לא תוכל לחמם חדר אחר, וה רצפה לפי בחירה (כמו שטיח) לא תפעל לרצפת חימום תת רצפתי.

כאשר מותקנים חימום תת רצפתי באריחים

אתה זקוק למרגמה דקה מיוחדת המחוממת בחימום תת רצפתי תואם. רצפות מרתף עשויות מבטון או לוחות דקיקים עבים בעלי מסת חום מעולה והופכים את הרצפה לרדיאטור ענק. אך מרבית המבנים המסחריים והתעשייתיים מכילים ככל הנראה פחות מאחוז אחד מהלוח המכיל את רצפות החימום, ורוב בנייני המגורים והמסחר אינם.

אם יש לך חימום תת רצפתי

רדיאטור קונבנציונאלי יכול להיות חם ל 75 מעלות, אך עם חימום תת רצפתי, אתה יכול לכוון את התרמוסטט בכמה מעלות נמוך יותר. מכיוון שרצפות יבשות מחממות את אוויר החדר, יש להפעיל מערכות חימום בטמפרטורות גבוהות יותר.

חימום תת רצפתי מבין את הצורך במערכות שונות בעלות מאפיינים שונים

ולכן צרכנים רבים משווים ומניחים בין חימום תת רצפתי חשמלי למערכות המונעות על ידי גז. וכך משווים בין השניים: חימום תת רצפתי חשמלי קל יותר להתקנה, הפעלה וחסכוני – יעיל יותר מרדיאטורים קונבנציונליים ולכן אידיאלי לחימום שטחים קטנים. מרבית מערכות החימום מחממות את כל הבית באופן שווה, אך זה חל רק אם משתמשים במערכת חימום חשמלית קטנה – רק לחימום הנוסף.

בחימום תת רצפתי

מסת החום היא כמות החום שפשוט מחוממת מהרצפה כדי להגן על הרגליים. חימום רצפה קורן ידוע כמערכת חימום, כאשר הרצפה החשמלית – כבלי חימום ושטיחי רצפה המחממים את הרצפה – משמשת מקור חום לכל הבית. Speedfit תחת חימום תת רצפתי משתמש בשילוב של מקורות חום חשמליים וגז טבעי וכן תנורי חימום חשמליים כדי להשיג חלוקת חום אחידה בכל החדר.

צוות המומחים של חםחכם – פתרונות חימום מתקדמים ישמח לתת מידע נוסף ולעזור לך למצוא את המערכת המתאימה לצרכים שלך.

 

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן