ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אישור חתימת נוטריון

אנשים רבים הזקוקים לאימות חתימה למסמכים מבולבלים עם מדליונים, חתימות, ערבויות וחותמות נוטריון. עם זאת, אין מדליון, שום חתימה, שום ערבות או חותמת נוטריון, שאנשים רבים מבלבלים מאותה סיבה.

נוטריון מחירון ואישור הצהרה

אך עליך לברר אם אתה פוגש את הנוטריונים באופן אישי או באינטרנט. וודא כי אדם עם חתימה נוטריונית זמין ויכול להשתתף בפגישה עם הנוטריון. אם נראה כי החתימה שלך מאושרת על ידי נוטריון, אל תשכח לאשר את המסמך שלך.

נוטריון עותק חתום נאמן למקור מחיר

נוטריון משווה את החתימה עם המקור ומוסיף חתימה משלו. נוטריונים בדרך כלל מבקשים תעודה מזהה עם תמונה כדי לוודא שאתה האדם שחתימתו מאושרת על גבי המסמך שלך. ברגע שהנוטריון יקבל את המסמך עם כל החתימות הדרושות, הוא יטפל בו באישור וישלח אותו אליך או לאדם אחר שרוצה מסמך נוטריוני. הם "מאשרים" את המסמכים עם חותמת רשמית ורושמים את התאריך.

על הנוטריון לעשות אישור על המסמך ולהעבירו באופן אלקטרוני לחותם

או עליו להעביר אליך את המסמך החתום בצורה אלקטרונית. על עדות החתימה ניתן לאשר על פי בקשה, אך על החתימה מעידים רק שני אנשים חסרי עניין לחלוטין. לאחר החתימה יופיעו החותמים באופן אישי בפני הנוטריונים ויציגו את המסמכים שייחתמו.

בכך שהוא מסכים לאישור המסמך הנוטריוני, נוטריון בדרך כלל דורש כי האדם שחתם על המסמך יהיה בדעתו הנכונה, כי הוא אינו אשם בעבירה כלשהי ושלא ייגבו אישומים.

מרבית המסמכים המשפטיים האחרים מחייבים אישור נוטריוני

שמבוצע על ידי מדינה – מינה אשר חתימתו מאשרת את זהות האדם שחתם על המסמך המשפטי. נוטריון, הנקרא גם נוטריון, הוא פקיד ציבורי המאשר את האותנטיות של חתימות על מסמכים חשובים. נוטריונים מורשים ומוכרים רשמית כעדים לחתימות. הם פקידים שמונו על ידי הממשלה בעלי הסמכות והסמכות לאשר ולחתום על מסמכים מ- ARize.

לדוגמא, נוכחות של נוטריון נחוצה כדי לחתום על מסמך חשוב כמו דרכון או אמנה בין-ממשלתי, או אפילו אמנה בין שני צדדים.
על מנת לשמוע עוד מידע אודות אישור חתימת נוטריון מומלץ לגשת לאתר notaryon-online.com

החותם אינו חייב להיות נוכח באופן אישי כאשר הנוטריון מסיים את ההסמכה

אך הוא אינו צריך להיות נוכח באותו יום. חתימת המסמך נעשית בפני הנוטריון ואינה חייבת להינתן לו באופן אישי; החותמים אחראים על חתימתם שלהם ולא על חתימתו של אדם אחר. נוטריונים מאשרים בפומבי כי החתימות על המסמך הן של האדם שהצהיר כי הוא חותם עליו. עבודתם חשובה, ולכן הם אפילו לא צריכים להוכיח או לאשר שהם חתומים על ידי המסמך החתום, על הנוטריון להיות עד או לצפות במסמכים שנחתמים או נראים.

הנוטריון או הפקיד הקונסולרי מאשר באישור החתימה כי האדם הנקוב חתם על המסמך שלפניו.

מסמך נוטריוני נחשב לאישור עצמי, כלומר החותם אינו צריך להעיד בבית המשפט כדי לאמת את אמיתות חתימתו. היתרון של נוטריון הוא שהוא לא צריך להעיד בבית המשפט, לאמת את חתימותיו או לאשר את הלגיטימיות של המסמך.

הנוטריון סבור כמובן שמותר לחתום על מסמך כאשר אדם אינו נוכח בו

גם אם מישהו שהיה עד לחתימת המסמך מופיע בפני הנוטריון ונשבע כי האדם חתם עליו בפועל. אם מסמך שהוגש בשבועה או אישור כבר נחתם, הנוטריון אינו מחייב את החותם לחתום מחדש על המסמך בנוכחותו. ניתן לחתום על מסמך הדורש חתימה בנוכחות אדם אחר, כגון עורך דין, שופט או פקיד. החותמים עשויים להתייצב בבית המשפט בכדי לתת את האישור ולהודות בכך שאותו אדם נחתם על מכתב. אם, לעומת זאת, הנוטריון אישור חתימה רואה מסמך חתום, הוא יכול לסרב לאשר את הצגתו.

הוא יסרוק את המסמכים במהירות, אך יתכן שהוא לא יסכים לפקח על החתימה על מסמך שנראה שלם.

אם הנוטריון מודע באופן אישי או שיש לו מספיק ראיות לכך שמי שחתימתו מאושרת על ידי נוטריון

הוא האדם המתואר או האדם שמבצע את המסמך, הוא יכול לאשר את החתימה שנשלחה בפקס, אם כי המסמכים שהם המטופל כמקור חייב להכיל את החתימה המקורית של החותם והנוטריונים. במקרה זה הוא יכול "לאשר" עותק, אך אינו זקוק לאישור המסמך המקורי. אם הוא יודע באופן אישי או יש לו מספיק ראיות לכך שחתימתו של אותו אדם חייבת להיות מאושרת, והיא מכשיר שתואר ומבוצע על ידי אותו אדם, הציבור שלו רשאי לאשר את החתימה על גבי מסמך וכן על חתימה על נייר. העתק של מכתב או ראש מכתב. עם זאת, אם הוא יודע באופן אישי כי חתימתו היא שלו וכי חתימתו אושרה על ידי נוטריון, ייתכן שזו חתימתו של אדם אחר המתואר במסמך זה ואדם שביצע מכשיר זה, כגון עורך דין.

 

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן