ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

הגברת לחץ מים בדירה

במאמר זה אני עונה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר אודות בעיות מומלצות בבית – לחץ מים וכיצד לתקן מים – בעיות לחץ בביתכם. לפני שנדבר על עליית לחץ המים במערכת הבאר של ביתנו, עלינו לחשוב בקצרה מה מוביל ללחץ מים נמוך מלכתחילה. אם אתה מבחין בבעיה בראש המקלחת שלך או בחלקים אחרים של מערכת המים שלך בדירה, ייתכן שהבעיה לא תהיה פשוטה כמו ראש מקלחת. מכיוון שניתן סקירה קצרה על האופן בו אנו מגבירים את לחץ המים במקלחת, הבה נבחן כמה סיבות אפשריות מדוע לחץ המים של בארך אינו חזק כמו שהתרגלת אליו.

אם יש לך לחץ מים נמוך וכל הסימנים מצביעים על בעיה בבית שלך

אתה יכול להכיל מיכל לחץ או משאבה במתקנים הסניטריים שלך. בעוד שמערכת שיבוץ יכולה להפחית את לחץ המים של השכן שלך, תחנה זו לא תספק את אספקת המים הטובה ביותר למערכת שלך ותשפיע על לחץ המים בדירה השכנה. אם יש לך לחץ מים נמוך בציוד סניטרי, ייתכן שהבעיה היא באספקת המים או בצינורות שלך. אחת השיטות היעילות ביותר להגברת לחץ המים באביזרי מים היא התקנת משאבת בוסטר בבית.

אם לחץ המים שלך נמדד בתחתית 40 קילו לאינץ 'מרובע

יש לחץ – שסתום בצינור מים. אם לא, זו דרך קלה נוספת להעלות מעט את לחץ המים במערכת המתזים (או אביזרי מים אחרים) או להוריד את הצינור שמזין את מערכת המתזים. השתמש בשיטות שתוארו לעיל, אך אם יש לך לחץ מים כולל נמוך, תוכל להתקין מאיצי לחץ מים בחלקים אחרים בביתך.

אם מחלקת המים שלך לא מוכנה להגביר את לחץ המים, אתה יכול לקנות משאבת מאיץ מים. משאבות מאיץ פועלות כשמם: הן מעלות את לחץ המים על ידי השבת הלחץ שאבד בזמן שהמים זורמים דרך הצינורות במערכת התברואה.

משתמשים בטכניקה זו

כדי להבטיח שלבית או בדירה יש לחץ מים מספיק. אם אספקת המים לעיר אינה נשמרת בלחץ קבוע, שסתום הלחץ וההפחתה נכשל. למרבה המזל, ישנם דברים שניתן לעשות כדי להגביר את לחץ המים מבלי להעמיס על הצנרת ועל הקומות התחתונות.

אם אתה מוצא את עצמך במצב שבו משאבה להגברת לחץ המים בבית שלך

היא רכישה חסרת תועלת, תוכל להשתמש בגישה מערכתית לא שטחית אך עמוקה יותר כדי לפתור את הבעיה של לחץ מים נמוך. התקנת מערכות שאיבה קומפקטיות היא אחת הדרכים לענות על השאלה כיצד להגביר את לחץ אספקת המים בביתך או בדירתך בעיר ניו יורק. הגדל את לחץ המים בעזרת משאבה: אתה זקוק לדרך פשוטה, ריאלית וחסכונית להגברת לחץ המים.

ראשית, יש צורך לאתר את מערכת אספקת המים של הדירה, הדורשת ציוד להגברת לחץ המים בדירה. כאשר תושב בית עירוני קונה ציוד להגברת לחץ המים במערכת אספקת המים שלו, עליו למצוא את הגורם לבעיה במערכת התברואה.

אם אין בביתך מווסת לחץ

עליכם לבדוק האם קיימים בביתכם ויסות לחץ מים ושסתומים. אם לשכן שלך אין בעיה עם לחץ המים, אתה יכול ליידע את עצמך בתחזוקה הסניטרית של בניין הדירות או בחברת אספקת המים בשכונה. בעת שירות בצנרת מים בבית, יש להתקין מווסת לחץ כדי להפחית את לחץ המים הנכנסים לבית מצינור המים הראשי.

אם יש לך לחץ מים רע

אם אתה משתמש במכשיר סניטרי אחד בלבד בכל פעם, אתה יכול להניח שזו בעיה שיש לתקן כדי להחזיר את לחץ המים הנכון. אם כל שיטות אחרות להגברת לחץ המים נכשלו, בקש מקבלן אינסטלציה מורשה להתקין משאבת מגבר. משאבות מאיץ יכולות להגביר את לחץ המים בכל מקום שתזדקקו להן, והתקנת משאבות בוסטר עשויה להיות הדרך היחידה שתזדקקו להן אי פעם בביתכם. קל לשדרג אפילו את ראש המקלחת המפל בחדר האמבטיה, אך זה כל מה שתצטרכו כדי להעלות את לחץ המים לרמה הנכונה.

ראשי מקלחת מחוזקים מעלים את לחץ המים, את מהירותם ואת זרימת המים, ומעניקים לכם חווית מקלחת טובה יותר.

ראש מקלחת בלחץ גבוה

הוא תא לחץ הפועל על ידי הוספת אוויר למים כדי להגביר את לחץ המים. הרחבת המיכל נחוצה כדי להתמודד עם לחץ המים והנפח המוגברים, ושסתום שחרור הלחץ מונע זאת. לחץ מים מוגבר דוחף מים חזרה לצינורות דרך לחץ המערכת – שסתומי פריקה. כלי לחץ מים מאפשר לך להגביר את הלחץ בבית בזמן השימוש בברזי המים שלך.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן