ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת ביוב סתום

לא נדיר שקו צינורות יעבור תהליך חלודה בעת פתיחתו. כשמגלגלים את קווי הצינור ונתקלים במכשול, כבל המוט נקרע ומנסה שוב, כשהחפירה מחפשת פיתרון.

אם בבית יש ביוב

ניתן לפתוח ניקוי כדי לאפשר למערכת הביוב הנמצאת בביוב לנקז לאט כך שניתן להסיר את מכסה הניקוי לחלוטין ולהתחיל בעבודות השחיפה. אמנם השימוש במערכת וידיאו קובע אם קו ביוב מנוטר על ידי וידיאו או שישנן בעיות נוספות שיש לפתור, אך מרבית הלקוחות ייהנו מהבדיקה וישלמו על כך לאחר סיום העבודה, אלא אם כן מוצדקת הפרעה חוזרת.

אם בודקים קודם את צינור הביוב, ניתן לקבוע את עלויות התיקון או ההחלפה וכן את העלויות הנלוות לעבודה. על ידי איסוף הפסולת הזורמת דרך הצינור, ניתן למנוע מקו ביוב שכבר שבור.

אל תחשוב שאתה צריך להזמין אותם לארוחת ערב כדי למנוע מנחשים וחולדות לפלוש למערכת הביוב שלך. צינורות סניטריים בגודל של רבע (כ 3/4 אינץ ') והחולדה הממוצעת יכולה להידחק דרך הסדקים בפתח.

אם אתה נתקל בגיבוי בכל פעם שאתה שוטף או מנקז את הכיור או את האמבטיה שלך

הבעיה היא ככל הנראה בקו הביוב הראשי שלך מכיוון שהניקוז תלוי בו כדי לברוח כראוי. בדרך כלל הסתימה מוסרת על ידי צינורות ביוב וצינורות הביוב נחשפים, אך זהו פיתרון מעבר קצר מועד בלבד. אם צינורות הביוב אינם מונחים כראוי, יכול להימשך זמן רב עד להנחת צינורות הביוב. כמובן שהנקזים יכולים להגיע מחורים בתעלות ובערוצים.

צינור הביוב מוגש בצורה הטובה ביותר על ידי Bio-Clean, שממש יאכל את הצטברות הפסולת. זכרו שהנחת צינורות ביוב היא רק פיתרון לטווח קצר כדי למנוע מהם ללכת בכיוון הלא נכון ולא להפך.

אם מותקן כהלכה

הביוב נשאר בצינור העמידה, אך אינו מונע את כניסתו לדירה. כדי להסיר ביעילות את השפכים, קיימת גם מערכת ניקוז הנקראת מערכת ביוב. מי הפסולת מהבניין מוצפים לאחר מכן דרך זרימת התעלה האחורית ומי הגשמים מועברים מביובם לאגן האיסוף. המשאבה בבור הביוב הזה אוספת את התעלה ומשאיבה אותה לתעלה המוגבהת מחוץ לבניין שלך.

אם הצד התפעולי סתום

המים מהבניין יציפו את הצד ויעלו למערכת הביוב. הדרך הטובה ביותר לחסום זאת היא להשתמש בשסתום זרימה חוזרת המאפשר למים בתחתית הביוב להיכנס לביוב ולמנוע את כניסת הביוב לביוב. לאחר כיסוי הפיר התברואתי, מי הפסולת מועברים וזורמים חזרה לאגן האיסוף דרך הזרימה האחורית.

יש לנו אינסטלטורים מורשים שמגיעים לביתכם

כדי להעריך את המצב ולתקן את צינור הביוב. אם אתה מתקשר לאינסטלטור, הם מגיעים לביתך לפחות פעם בשבוע לבדוק את הבעיה ולהסיר צינורות ביוב. אנו עושים זאת מכיוון שיש חשיבות מכרעת לתקן ביוביות וקטעי ארובה כאשר הם מתחילים להיקרע וליצור בורות. מכיוון שבדרך כלל חורים אלה נחפרים בנתיב מערכת הביוב, עלולה להתרחש תעלה ארוכה על רכושכם.

אם לא ניתן עוד להסיר כבל תקוע או שבור מקו הצינור או לשחרר אותו, אנו חופרים אותו כדי להסיר את הקו או את כבל העצירה כדי לתקן אותו. הכבל האבוד מתאושש על ידי הנחת ראש מיצוי מיוחד בקצה כבל צינור.

נחש רגיל יוצר חור בסתימה כדי לאפשר למים לעבור דרכם, אך מערכת ההידרוסקראב מונעת סתימות עתידיות. נחש אינסטלטור מניע סליל מתכת מפותל, כך שהוא פורץ את חור הסתימה וזורם דרך המים.

עם זאת, יש להכיר בכך שמי גשמים עלולים להיכנס ממערכת ביוב. כפי שמוצג באיור למטה, מי גשמים יכולים לחדור למערכות הביוב דרך סתימה בפתח ביוב סגור.

ביוב סניטרי יכול להיסתם

ואם כן, ביוב יכול להציף את המערכת במעלה הזרם ובסופו של דבר למצוא יציאה לביוב. לפעמים ביוב הביוב מחובר באופן בלתי חוקי למערכת ביוב פתוחה או סדק במבנה צינור חוסם את הזרימה לקו ביוב סניטרי, ויוצר אספקת חשמל חירום לדירה. ניקוז פתוח מנוצל לרוב לרעה, אשפה מושלכת, פסולת גינה יכולה להיכנס לצינור הניקוז דרך מרזבים מלוכלכים, בוצה יכולה להיכנס לצינור הניקוז מכבישים או אזורים עם ניקוז וכו '

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן