ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת צנרת מים

בין אם אתה מנסה לתקן את צינורות המים שלך או להחליף אותם לחלוטין, יש לך כמה אפשרויות למיזם זה שיש לקחת בחשבון. אתה מחליט אם לתקן או להחליף שבר בצינור מים, ואם כן, מה לעשות כדי לתקן ולהחליף אותו.

האפשרות הראשונה

שלרוב בונים מגיעים אליה, היא להחליף את צינורות הפלדה המגולוונים בבניין. אם תחליף צינורות פלדה מגולוונים, ייתכן שתוכל לרפד אותם באפוקסי. הנחת הצינור באפוקסי יכולה להיות דרך זולה יותר – יעילה יותר – לשיקום צינורות ולמנוע נזילות, עופרת וקורוזיה עתידית. החלפה מוחלטת של כל צינורות הגלוון שלך פותרת זרימת מים, לחץ, נזילות, מבטלת בעיות עופרת אפשריות בצינורות שלך ומונעת קורוזיה וזיהום עופרת.

כדי לכוון את הצינורות שלך ולהפחית את הסיכון לזיהום עופרת במי הברז שלך, עליך להסיר, לנקות ולהחליף את הברזים שלך.

אם כולכם עושים משהו כזה בנקודת זמן מסוימת

עליכם להיות בטוחים להחליף את צינורות ניקוז העופרת שלכם. כדאי לשוחח עם אינסטלטור מקצועי על החלפתם מכיוון שהם לעיתים מבוגרים יותר ויש צורך להחליפם. אם אתם מודאגים מזיהום עופרת במי הברז שלכם או בכל חלק אחר בביתכם, עליכם תמיד להתקשר לאינסטלטור לפני שתחלפו צינורות ישנים.

אם אתה מנסה לתקן או להחליף קו פגום, השרברב שלך יצטרך לבוא לבדוק את הקו. אם יש נזק לצנרת, כגון נזילה, שסתומים דולפים או נזק אחר, יש להחליפם באינסטלטורים מורשים שנותרו במקום בתהליך הצנרת.

אם אתה שוקל להחליף צינורות מגולוונים בצינורות PEX

אנא פנה אלינו אם מצאת בעיות מים בביתך כגון נזילה, שסתומים דולפים או נזק אחר. אם ברצונכם להתקין צינור מים חדש עם מערכת צנרת אחרת, וודאו כי הדבר נעשה בצורה מקצועית. כדי להבין את בעיית הצינורות שלך, פנה למומחים שלנו ב- Pipe Spy כדי לברר את האפשרויות הטובות ביותר להחלפת צינורות הזמינים באזורך ואת האפשרויות החסכוניות ביותר. אתה יכול גם ליצור איתי קשר בטלפון 1-888-543-4357 אם יש לי שאלות לגבי שירות תיקון הצינורות המקומי שלך או בעיות אחרות בצנרת.

אם אתם חווים צנרת או שדרוג צינורות או שלט חלופי, פנו לאינסטלטור המקצועי המקומי לפני שהמצב יחמיר. התקשר לגן העיר סניטציה ותן לנו לעזור לך להחליף או להתקין צינור מים חדש בבית או בעסק שלך.

אם אתה גר בבית שהוחלף לאחרונה בצינור חלקי

אנו ממליצים להתקשר ל- DC Water לבקש בדיקת מים כדי לקבוע אם המים מכילים עופרת. אם אתם מחדשים את הבית מכיוון שנזילות מים מצינור ישן, שקול להתקין אספקת מים חכמה במערכת הסניטרית החדשה שלך. הקש על קו האספקה הקיים לפני שהמשרד עוצר את מד המים שלך והתקן קו שני חדש בבית. המים נלחצים בקטעים קצרים ועובדים רק אם נותרו יותר מ- 5 מטרים מהצינור הישן בנקודה שבה הם מחוברים לצינור ולמד המים החדש.

אם זרימת המים עדיין חלשה

עומדות בפניכם שתי אפשרויות: וודאו שהקטע האופקי הוחלף, או התקשרו לאינסטלטור. אם אתה מוצא צינור מים נחושת דולף, עשה את המינימום: חתוך את החלק הגרוע ביותר והחלף אותו ב- PEX. אם צינור הנחושת שלך דולף, בחר לתקן את החלק הפגום על ידי חיתוך אותו (אתה יכול להשתמש ב- Pex כדי להחליף אותו) במקום להחליף אותו.

במפעל הצנרת מחדש, צינור הנחושת הקיים מנותק וקו PEX חדש מונח. כאן פקס מחליף את קו הנחושת והקו החדש מונח. אתה יכול לשלוף את הקו הישן עם אותם כלים שהתקנת על החדש יותר, כגון כלי אינסטלציה או מקדחה.

אם לצינור הנחושת שתסיר יש ענף שעובר דרך הצנרת

חתוך את צינור החלפת ה- PEX כדי לאפשר את ייצור הענף. אם הצינור היצוק הוחלף, אתה יכול להחליף את החלק החלוד ב- PVC או ABS. ברגע שתסיר את חלק הארי של הצינור, נותרו לך כמה פיסות צינור שאתה רוצה לשמור לחלקים אחרים במערכת המים שלך. האפשרויות להחלפת צינורות זהות במהותן לעיל, אך במקרה זה יש להחליף את הצינורות בדלפק הפקק של החברה. לאחר שהסרתם את צינור המים הקיים לנקודת העצירה, הסירו אותו והחליפו לחלוטין בצינור חדש וגדול יותר. לפני שאתה ממהר להחליף את צינורות האספקה הקיימים שלך בצינורות גדולים יותר, אני מציע לחפור אותם ולראות איזה גודל הם באמת מתחת לאדמה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן