ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי זמין בשלוש גרסאות שניתן להתקין בביתכם כדי להחליף את הסקה המרכזית הקיימת. תלוי בסוג הרצפה, תוכלו להפעיל או לכבות חימום תת רצפתי או אפילו להדליק ולכבות אותו. להלן נראה כיצד להתקין חימום תת רצפתי ומה העלויות. קראו עוד כיצד להתקין חימום תת רצפתי ואילו חימום תת רצפתי זמין במאמר שלנו בנושא חימום תת רצפתי.

חימום תת רצפתי הידראולי

הוא היעיל ביותר משלוש המערכות ומחמם את ביתכם במים חמים. היא משתמשת בצינורות חום הידרוניים ומים חמים שקבורים באדמה וחשמליים. אין צורך להשתמש במים חמים (חימום תת רצפתי רטוב) על ידי צינורות או חלקים ממערכת החימום שלך.

חימום תת רצפתי

הוא הרבה יותר חסכוני באנרגיה מכיוון שאתה מחמם באופן שווה ואינך צריך להפוך את הטמפרטורה למעלה ולמטה רק כדי לחמם את כל החדר. שלא כמו רדיאטורים מסורתיים, שיכולים לשמור על קירור בחדר, חימום תת רצפתי אינו מתחמם יתר על המידה. חימום תת רצפתי מסוג זה יכול להפחית את עלות חימום המים על ידי שימוש במים כדי להגיע לטמפרטורת רצפה בין 23 ל -32 מעלות צלזיוס. ניתן להשיג את הטמפרטורה הרצויה באמצעות תרמוסטט המותקן על הקיר, אך ניתן גם להגדיר אותו נמוך או גבוה ככל שתרצו.

חימום תת רצפתי יכול להיות מערכת רטובה שמזרימה מים חמים דרך צינורות לרצפה

או סליל חשמלי שמונח על הרצפה שמתחמם עם הפעלת המערכת. בעלי בתים יכולים לבחור במקור חום כגון דוד או משאבת חום המספקים חום עדין ואחיד. תנורי החימום התת רצפתי הנפוצים ביותר הם מחממי מים, משאבות חום ומחממי מים. המים החמים המופקים ממקורות החימום (הדוד ומשאבת החום) נשאבים דרך סדרת צינורות המונחים על משטח רצפה.

חימום תת רצפתי מפיץ את המים החמים דרך זרימת צינורות לרצפה המוגמרת. אין צורך להניח צינורות על הרצפה, ובכך להפוך את כל הרצפה לרדיאטור.

חימום תת רצפתי משתמש במים להפצת חום באופן שווה יותר מאשר רדיאטור והוא מקור החום העיקרי

מומלצת חישוב אובדן חום לפרויקט זה בכדי לאמוד נכון את מרבית רכיבי החימום התת רצפתי ולהיות מקור החימום היחיד, אך בלעדיו ניתן לתכנן מערכת חימום תת רצפתי המספקת את אותה כמות חום כמו חום ראשוני. מקור אך בעלות נמוכה יותר.

אם אתם מעוניינים להתאים אחד מחומרי החימום הללו, אתר Ask Underfloor מתנהג כמו רשימה של חברות חימום תת רצפתי. אם אינכם רוצים לחדור למבנה הרצפה, קחו בחשבון מערכת חימום היי-טק כמו מערכת מיזוג אוויר או מחליף חום.

אם אתם מחפשים סוג ידידותי לסביבה של חימום תת רצפתי ומגלים שהעלויות הנוספות לאנרגיה גיאותרמית רחוקות מטווח המחירים שלכם

כדאי להשתמש במערכת חימום סולארית. בניגוד לחימום אוויר מאולץ, חימום הרצפה גולש דרך הרצפה כדי לחמם את החדר בצורה אחידה יותר ולשמור על נוחות רבה יותר. קרינה תחת חימום תת רצפתי: אם החום מפוזר באופן שווה על כל שטח הרצפה, קרינה מתחת לחימום תת רצפתי היא השיטה היעילה ביותר.

כל עוד הרצפה נשארת שלמה, חיי השירות של מערכת חימום תת רצפתי חשמלית הם 25 שנים, ו -30 שנה עבור מנוע בעירה פנימית (ICE).

חימום תת רצפתי לעתים רחוקות דורש תחזוקה

ואינכם צריכים עוד לדאוג לתיקונים יקרים, כך שיש לכם אחריות מוצקה לבחירת חימום תת רצפתי. אם אתם מחפשים פרויקט הסבה גדול שיכול לעלות עד 1,000 עד 2,500 דולר לחדר יחיד, עדיף לשאול את עצמכם האם חימום תת רצפתי הוא הבחירה הנכונה לכם ולצרכי הבית שלכם. ככל הנראה ישנן שתי סיבות עיקריות לכך שאתה רוצה את הנוחות של רצפות חמות: אתה רוצה חימום חסכוני באנרגיה, או שאתה רוצה את הנוחות שבבחירה בין חימום תת רצפתי עם אחריות מוצקה. מכיוון שחשמל יכול להיות יקר למדי, אתם עלולים למצוא את עצמכם בבית המשתמש בחימום תת רצפתי חשמלי לכל חדר, אך כיצד תבחרו בין חשמל למים – על סמך חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי עובד טוב מאוד גם עם מקורות חימום מתחדשים

ובשילוב עם תרמוסטטים חכמים ואנרגיות מתחדשות במיוחד, אפשר ויעיל לחמם שטח גדול עם חימום תת רצפתי חשמלי. זה יעזור לכם להפוך את ביתכם ליעיל יותר באנרגיה ונוח – עבור עצמכם ועבור כל מי שמנסה להפוך את ביתו לבית יעיל יותר.

חימום תת רצפתי הוכיח לעיתים קרובות את אחת הדרכים החסכוניות ביותר לחימום חדרים גדולים כאלה ויכולה להתחמם גם בעונת החורף הקרה

וכך לחסוך לכם כסף רב בטווח הארוך. הם עולים כמה אלפי דולרים, אך ניתן להשתמש בהם במגוון דרכים, החל ממערכת חשמל פשוטה וכלה במערכת קרינה חשמלית. למרות שמערכות חימום מבוססות גז פרופן אינן נפוצות בדיוק, הן קיימות והוכיחו את עצמן כדרך יעילה להיכנס לחימום תת רצפתי בתקציב קטן.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן