ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

טיפול בצנרת ברזל

כאן ב- Before Plumbers & Drains, LLC, אנו מחכים להפתיע את שירות צינורות היציקה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה! הצוות שלנו מטפל בצינורות בגדלים שונים, מקטנים ועד גדולים, כולם בבעלות החברות הגדולות והמכובדות בענפיהן.

אם אתה צריך להסיר את צינורות הצנרת האחרים שלך, הצוות שלנו ב- Before Plumbing & Drain, LLC הוא מה שאתה צריך לבחור. אם השרברב שלך מבצע בדיקה של הצינורות שלך, הוא עשוי להציע להחליף צינור או קטע מכל המערכת.

כשאתה מוציא את צינורות ברזל יצוק שלך

מתעוררות עבודות תיקון אחרות ותוכל לעבור לאביזר פנים מלא. ישנן שלוש דרכים לתקן צינורות ביוב ישנים ובעייתיים, וישנן מספר שיטות אחרות שתוכלו להשתמש בהן לתיקון צנרת יצוקה – צינורות ברזל שהחלו להתדרדר.

אם אתה מוצא צינורות ברזל יצוק מגולוון בביתך

אל תיבהל וקרע את מתקני התברואה שלך. חברינו של הרננדז אינסטלטורים יבצעו בדיקה כדי לברר אם יש לכם צינורות יצוק מברזל שמתאכלים. חיי השירות של צינורות יצוקים תלויים במספר גורמים, כולל איכות הקרקע והמים. בדיקת רנטגן מאשרת גם כי כאשר בוחנים קורוזיה של ברזל יצוק, חשוב להכיר בכך שהתנהגות הקורוזיה של צינור ברזל יצוק תלויה בסביבה הפיזית סביב חומר הדגימה. כדי להעריך את החיים הנותרים של צינורות יציקה מאכלים, חשוב להבין את מנגנוני הקורוזיה לטווח הארוך ולפתח מודל להידרדרות הצינורות. זה חיוני למניעה וטיפול בהידרדרות הנגרמת על ידי קורוזיה ומניעתה.

התעלמות מאינסטלציה או מערכת צנרת לקויים

היא רק תאונה שמחכה לקרות, וזה רק עניין של זמן עד שתתמודד עם מצב חירום יקר בגלל צינור יצוק פגום. האם אי פעם היה לך צינור ביוב פרוץ לאחר שהתקשרת שוב ושוב למדביר רק כדי לראות את המזיקים חוזרים? התעלמות מהצינורות הפגומים ומערכות הצנרת שלך היא יותר מסתם עוד המתנה לתאונה – על זה – זה קורה – פשוט – תאונה. זה רק עניין של זמן עד שתעמוד בפני האפשרות להתמודד עם מצבי חירום יקרים הנובעים מצינור ברזל יצוק מתפשר. התעלמות מתקלה במערכת הצנרת והצנרת שלך היא לא סתם תאונה מחכה -מתנה – זה – קורה – קורה – סתם – קורה – תאונה.

האם תחפשו בגוגל לתיקון או החלפה של צינור ביוב פגום מברזל יצוק בביתכם או בעסק? האם עליכם לקבל את ההוצאה וההוצאות של תיקון או החלפה של צינורות ביוב פגומים ו / או פגומים?

מטרת חיבור זה

היא לחקור את התנהגות הקורוזיה של צינורות יצוקים לאורך תקופה ארוכה יחסית. העיתון מסכם כי הבנה טובה יותר של אופי הקורוזיה והשפעותיה יכולה לסייע לנו בפיתוח כלים טובים יותר להבנת קורוזיה – הידרדרות המושרה – ולחזות את חיי הצינורות הנותרים.

הפסקות צנרת הן אפשרות לתיקון ללא תעלות עבור צינורות ישנים שקשוקים מכדי שציפיות הצינורות יהיו יעילות

בתהליך זה מוחדר צינור חלופי עם ראש חרוטי לצינור היצוק הקיים. כשמדובר בצינורות ביוב, ברזל יצוק הוא החומר הנבחר כי הוא יכול להחזיק מעמד 80 עד 100 שנה בתנאים מסוימים. אם הבית שלך נבנה לפני שנות השמונים, כאשר עברנו לצינורות PVC או צינורות פלסטיק, סביר להניח שיהיה לך צינור יצוק ולא צינור PVC. למרות שישנם תנאים מסוימים שיכולים להאיץ את ההידרדרות, מרבית צינורות הברזל היצוק יחזיקו מעמד כ- 50 עד 60 שנה. זה קורה כאשר צינור נחושת מחובר לברזל מגולוון ויכול לגרום לקורוזיה.

ישנו גם תהליך של סילוק צינורות יצוק

אך הוא מועדף גם בגלל עמידותו ועמידותו. תיקון צינורות ברזל יצוק יכלול פיתוח צינור ביוב חדש עם צינור מסוג אחר, כמו צינור ניקוז סניטרי. זה כולל החלפת צינורות ישנים בחדשים מבלי לחפור תחילה את צינורות הביוב, הידועים גם בשם תיקון ביוב ללא תעלה. ישנם ליקויי צנרת מערכתיים באורכים מערכתיים של ברזל יצוק תת-קרקעי, כך שעליך להחליף את כל צינורות הניקוז הסניטריים שלך בשלמותם.

תחזוקה והחלפה ממוקדת של צינורות מחלתיים נחוצים על מנת להבטיח את בריאות ובטיחות מערכת הביוב שלך ובריאות צינורות הביוב עצמם בטווח הארוך.

יש להחליף צינורות מגולוונים באופן אידיאלי

אך אם לא נמצא החלפה מיידית, ניתן להאריך את חיי השירות שלהם באמצעות ניקוי החלק החיצוני של הסורג. אם החלודה בצנרת בולטת יותר, עדיף להזמין אינסטלטור מקצועי שיסלק אותה. אם העופרת בצינורות הניקוז שלך לרוב ישנה יותר וזקוקה להחלפה, שוחח עם האינסטלטור המקצועי שלך לגבי החלפתו. לבסוף, האינסטלטורים שלכם ממליצים להחליף את צינורות הגלוון שלכם גם אם צינורות הגלוון שלכם הם בעלי תוחלת חיים ארוכה של יותר מ 10 שנים ומעלה ואין שום הוכחה שהם אי פעם היו מחוברים לצינורות.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן