ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פיצוץ צנרת ברזל

ילדים שנולדו היום יוכלו להשלים את התיכון עד להסרת שירות הגז הטבעי המקומי ממערב פנסילבניה, כך נמצא בביקורת של טריביון. חברת PG & E Corp. מכילה צינור שהתפוצץ והצית רצועת מסלול המכונה בר ומסעדה. הפיצוץ הקטלני במחוז בוסטון התרחש כאשר קולומביה גז ממסצ'וסטס שיפצה את המערכת והחליפה צינורות ברזל יצוק ישנים בצינורות פלסטיק חדשים, והחברה גם החליפה את צינורות הברזל היותר בצינורות פלסטיק ופלדה מודרניים.

ברחבי הארץ

משרד התחבורה, המפקח על הצינורות, מעריך כי יותר מ -1.2 מיליון מייל של צינורות ברזל יצוק ישנים עדיין משמשים לאספקת גז. משרד התחבורה האמריקני מעריך שכ -2.5 מיליון מכלי רכב אלה נשלחים ברחבי הארץ, והמינהל הלאומי לבטיחות בדרכים בכבישים מעריך עוד כ -2 מיליון עד 3 מיליון ליטרים ביום.

מאז 1983, מפעילי חלוקת גז וצינורות דיווחו על יותר מ -1,000 אירועים של פיצוצים בצינורות ברזל בארצות הברית.

בסקר TODAY של ארה"ב בשנת 2014

ניתוח נתונים הראה כי 10 השירותים המשתמשים בצינורות הברזל ביותר חרגו משמעותית משיעור הדליפות הממוצע של גזים מסוכנים בשנת 2013. קולומביה גז במסצ'וסטס החליפה יותר מ -1,000 מייל של ברזל יצוק. צינור בסוף השנה שעברה, אך עדיין היו בו 471 מייל של צינורות ישנים. אנשים מצפים שצינורות הברזל היצוק האחרונים יוסרו השנה, על פי דיווח של המכון הלאומי למדעי בריאות הסביבה.

בשנת 1991 המליץ מינהל הצנרת האמריקני ובטיחות חומרים מסוכנים לבדוק ולהחליף צינורות ברזל יצוק מזדקנים או פגומים

על פי העלון, מפעילי הצינורות קיבלו הוראה להגביר את מאמציהם לתקן ולהחליף צינורות יציקה בסיכון גבוה ולשקול מחדש את תוכניות ההחלפה שלהם כדי להבטיח שהגורמים לעיל נלקחים בחשבון. אך זה לא קרה, על פי דו"ח של המכון הלאומי למדעי בריאות הסביבה.

לכן פותחה אלטרנטיבה לצינורות ברזל שחורים, צינורות הנירוסטה הגלי, אמר. במשך עשרות שנים, צינור הברזל השחור המתוכנן באורך 40 מטר היה הסטנדרט להנחת גז בתנורי העיר ובמחממי המים.

בשנות העשרים השואגות הגברים שהניחו את הצינורות היו אחראים לצינורות פגומים בני 83 שנה שהובילו לסדרת פיצוצים ושריפות בעיר ניו יורק שהרגו חמישה אנשים

יותר ממאה בני אדם מתו ורבים נפצעו בפיצוצים גדולים באמסטרדם בשנים 2001 ו 2008. הפיצוץ והשריפה בספטמבר גרמו ל -113 בתים ועסקים, אף על פי שקולומביה גז החליפה את צינורות הברזל בצינורות פלסטיק בטוחים יותר בעת התאונה. . כתוצאה מהפיצוץ הוטלה על ידי נציבות השירות הממלכתית על UGI להחליף את כל צינורות הברזל עד 2027.

האמצעי גם אוסר על שימוש בצינורות ברזל יצוק בבניית בתים ועסקים חדשים. החוק אוסר גם על הנחת צינורות יציקה חדשים בבניין מגורים או מסחר או בבניין אחר.

עובדים על צינור הגז הטבעי יצטרכו להסיר את כל הצינורות היצוקים מהמתקנים שלהם עד סוף שנת 2021

הצעת החוק מחייבת גם את מפעילי הצינורות להסיר את כל הצינורות היצוקים מהמערכות שלהם עד ליום 31 בדצמבר 2021. —- – ההוראה קיבלה השראה בחלקה מהפיצוץ האחרון של צינור גז טבעי, בו היו צינורות יצוקים האשמים. המחלקה להגנת הסביבה בניו יורק דלפה גז טבעי מצינור מתחת ליסוד הבית. הפיצוץ נגרם כתוצאה מדליפת גז מהצינור, שם חצה צינור הגז קו ביוב המשרת בית. גז דלף גם מצינור אחר שהיה מתחת ליסודות הבתים. —- – ככל שהתשתית של אמריקה צמחה במאה האחרונה, יותר ויותר צינורות גז טבעי וקווי חשמל נבנו מצינורות ברזל יצוק. בעוד שחלק מהמפעילים עובדים קשה להחליף את צינורות הברזל היצוק במהירות האפשרית, אחרים נותרים מאחור. מחקר של ארה"ב TODAY מ -2014 מצא כי כ -80% מצינורות הגז המזדקנים בארצות הברית עדיין פועלים, על פי מכון הנפט האמריקני. הצינורות המעורבים בפיצוץ זה היו מצוידים בצינורות ברזל יצוק המבוגרים יותר מ- 100 שנה מהגיל הממוצע של צינור גז לפני 1928.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן