ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימה באסלה

שום מאמר על איך לנתק את השירותים שלך לא יהיה שלם אם לא היינו משמיטים את מה שמונע מהאסלה מלכתחילה. במאמר זה נבחן כיצד לנתק את השירותים אם הוא חסום ביעילות ולא נשטף ביעילות. לפני שנלך לשירותים לא סתומים, עליך להיות מודע לכמה דברים.

אם אתה עדיין נתקל בבעיות בשירותים סתומים ואינך מצליח לנקות אותו

ייתכן שהגיע הזמן להתקשר לאינסטלטור מקצועי. אם אף אחת מהשיטות הללו לא עובדת כדי לסתום את האסלה שלך ואין לך את הכלים כדי לסתום אותה כמו שצריך, אז הגיע הזמן שתעסיק אינסטלטור. עם זאת, אם ניסיתם את כל השיטות לפתיחת סתימת השירותים ועדיין לא תוכלו לחסל את העצירות, והשירותים סתומים כל הזמן, יש עדיין זמן להתקשר למקצוענים.

אם אינך יכול להיפטר מהעצירות, הגיע הזמן לבקש משרברב או מנקה ניקוז לעזרה בכדי להסיר את העצירות בשירותים שלך ולנקות את הניקוז שלך.

אם מערכת התברואה שלך סתומה

וגורמת למי שפכים לשטיפה בעת שטיפת האסלה, נסה לחבר את צינור הניקוז הראשי בעזרת בורג ניקוז ארוך. אם יש לך נחש שירותים גדול מכדי לטפל במברשת האסלה שלך, אתה יכול להשתמש בנחש השירותים עם בעל בד להכנת נחש צינור משלך.

אם האסלה נגמרת והעצירות לא נעלמת, מלא אותה בעוד מים והתחל לצלול שוב. אם האסלה עדיין סתומה, עטוף את הנחש וחזור עליו עד שהשבר נשבר

הפיתרון הטוב ביותר לשירותים סתומים

הוא אולי פשוט להשתמש במים רבים יותר כדי להכריח את העצירות מהאסלה למעי הגס. אם המים בקערת השירותים לא צונחים במשך כדקה, ייתכן שיהיה עליך לכבות את כל שסתומי אספקת המים והשירותים. זה מונע את שטיפתו והקערה זורמת על כל הרצפה ויש לשאוב אותה על ידי שאיבת מים נוספים.

בסך הכל

טבילה היא הדרך הטובה ביותר לנתק את השירותים, אבל אז העצירות נשארת. אם יש לך שירותים שבהם הוא "לא סתום", זה בלתי אפשרי שהוא יסתלק את עצמו. תן לזה לבטל סתימת האסלה שלך לא עובדת מכיוון שהדברים שגורמים לסתימת שירותים הם חומרים טבעיים ומתכלים.

אם אתה חושד שמלכודת האסלה שלך נתקעה

נסה להסיר את טבעת הסתימה עם הבוכנה האמינה שלך, אך פעולת הטבילה לא תנקה את טבעת הסתימה. אם האסלה עדיין סתומה לאחר השימוש בבוכנה, אתה יכול לנסות להאריך את הניקוז עם נחש שירותים או נחש שירותים ולפתור את הבעיה. עליהם להשתמש בשבלולי ניקוז, המכונים לעתים קרובות נחשי אינסטלטורים, מכיוון שפעולת השרברב אינה מסירה סתימה. אם חשדתם גם שיש סתימה בצינור האסלה שלכם ואתם רואים היכן תוכלו למצוא אותה, אנא נסו לנקות את צינורות האסלה. בעזרת מוט אינסטלטור, גלגל עין, בורג שירותים (נמכר בחנויות לחומרי בניין או באמזון) או אפילו בעזרת נחש אינסטלטור.

אפשר גם לנתק את השירותים על ידי שפיכת מים חמים באטיות לאורך ניקוז או על ידי יצירת נחש תברואתי מתוצרת עצמית. אם העצירות עמוקה מכדי להיפתר בעזרת מתלה, נחשי אינסטלציה ושבלולים הם אידיאליים להסרת פקקי אסלה קשים.

טיפ זה אמור לעבוד עבור רוב הפקקים

אך אם בשירותים שלך יש שטיפה רקובה או רעה, בדוק אם אתה יכול לתקן אותה עם שטיפה לא טובה עם כמה טיפים נוספים. אם האסלה עדיין סתומה, זו יכולה להיות בעיה מתקדמת יותר עבור איש מקצוע שיעזור לך. טיפ זה בלבד עובד אם העצירות בשירותים נובעת מבעיה בסיסית במים בגובה.

אם אתה מחפש בוכנה טובה לנתק את השירותים שלך

אני ממליץ לך לקבל צוללן קפלים. הבוכנות אידיאליות לשירותים סתומים, אך הן עלולות לגרום לשטיפה בשירותים לאט ולגרום לסתימה בניקוז. כיצד לתקן שירותים סתומים בביוב: מדריך צעד אחר צעד לתיקון שירותים סתומים בביוב וביוב.

האפשרות הבאה צריכה להיות ללבוש כפפות גומי ולראות אם אתה יכול לשחרר את הסתימה ביד

לחצני הלחיצה פועלים על ידי לחיצה על מים לאסלה בלחץ גדול יותר מאשר שטיפה רגילה, אך אל תשתמש בהם כשהם קטנים, אינם מיועדים לשימוש בשירותים, או כאשר החור שלהם אינו מתאים כראוי. מלא את הקערה, שאב את הבוכנה כדי לשטוף את האסלה פעם אחת, ונסה מים חמים, שיוצרים את הכוח הדרוש לדחיפת כל סתימה. בתקופות בהן אין לך ציוד צלילה בהישג ידך או שלא הצלחת להסיר את סתימת העץ, אתה יכול לנסות לשבור את המצור בעזרת מברשת אונה או נחש אינסטלטור. אם הסתימה נותרה, נסה להשתמש במים רותחים כמה דקות עד שהיא מתבהרת, ואז מלא שוב את הקערה שלך.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן