ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימות בלחץ מים

לחץ מים נמוך הוא מים המגיעים מברז, בין אם מדובר בברז או מראש מקלחת, והם עלולים לגרום לבעיות כאשר יש נזילות מים או בארות דולפות. בפעם הראשונה שמדליקים את הכיור או המקלחת, יש סיכוי טוב שצינורות סתומים יכולים להוות בעיה, מכיוון שהמים מייד מתחילים לזרום בלחץ פחות משמעותי. בעוד שחלק מהמים מגיעים מבארות או מפעילות עירונית, רוב בעיות המים והלחץ הן תוצאה של צינורות חלודים ישנים.

לחץ מים נמוך יכול להתרחש גם כאשר מים דולפים או דולפים מבאר או צינור דולפים

זה יכול להיות מעצבן כאשר המים דולפים החוצה או שהם מעט חלשים מהרגיל, אך זה יכול להתרחש גם במקרים מסוימים בגלל נזילות, נזילות ובעיות אחרות. כשאתה קונה מד לחץ מים ומחבר אותו לצינור או לברז, אתה יכול לבדוק אם לחץ המים בעיר שלך נמוך מהרגיל על ידי הצמדתו ובדיקת לחץ הברז, שיכול להיות גם בָּדוּק. אם ברצונך להשיג "מד לחץ מים", עליך להרים אותו במשאבת המים העירונית או במד המים או לצרף ולחבר את מד לחץ המים לברז מים בחוץ. ישנם מקרים מסוימים של ויסות לחץ לקויים המפחיתים את לחץ הכניסה למערכת הסניטרית כדי למנוע נזק לצנרת. כדי לברר אם מווסת לחץ גורם לבעיה בצינור, ניתן לחבר מד לחץ לברז החיצוני ולתת למים לרוץ כמה שניות או אפילו כמה דקות עד לקריאת לחץ המים.

אם פתיחה של שסתום הכיבוי אינה אפשרות

תוכלו לנסות לבדוק את לחץ המים בעזרת מד לחץ שתוכלו לקנות בקלות במרכז ביתי. אם תעשה זאת, תוכל להתקין מגבר לחץ מים שניתן להפעיל על ידי הגדלת לחץ המים לרמה גבוהה יותר, כגון 1,000 עד 2,500 פאונד למטר מרובע.

אם רק ברז אחד מושפע, כמו ראש מקלחת או ברז למטבח, ההנשמה היא הבעיה. אם מווסת הלחץ נשבר או מפסיק לעבוד ולחץ המים הנמוך ממשיך, סביר להניח שזו תהיה בעיה במזגן.

אם זו הבעיה היחידה

הפיתרון הוא פשוט: גש לשסתום הזרימה האחורית ופתח אותו לחלוטין כדי לשפר את לחץ המים. אם אתה סבור שסתום סגור או סגור חלקית עשוי להיות הגורם ללחץ המים הנמוך, בדוק את השסתום הראשי כדי לוודא שהוא פתוח לחלוטין. גם אם השסתום אינו פתוח לחלוטין, הוא יכול להשפיע על לחץ המים בביתכם. בעוד שלחץ מים ירוד עלול להיות מתסכל, קרעים בצינורות, סתימות וקורוזיה עלולים לגרום לבעיות גדולות הרבה יותר בצנרת. לא רק שהצינורות יכולים להיסתם, אלא אם הם קרובים זה לזה או רחוקים מדי מהשסתום הראשי, הם עלולים לגרום לבעיות בזרימת המים.

כדי לקבוע אם צינור דולף אחראי ללחץ המים הנמוך, המשימה הראשונה היא לקבוע אם הבעיה מוגבלת למקום אחד בביתך או משפיעה על כל מערכת הצנרת. בדוק בכל הברזים, האמבטיות והמקלחות כדי לראות אם לחץ המים נמוך באחד מהמקומות הללו. אתה יכול גם לבדוק כמה בארות או מקלחות ברחבי הבית כדי לזהות רק אזורים ספציפיים שבהם לחץ המים נמוך.

אם יש לך לחץ מים נמוך ונראה שאף אחד מהאמור לעיל אינו חל על מצבך

ייתכן שהעיר שלך תהיה אחראית. אם לחץ המים הנמוך אינו נגרם בגלל דליפה או בעיה אחרת שהוזכרה, מגבר לחץ מים יכול להיות התשובה. העלאת לחץ המים בביתכם עשויה לכלול תיקונים בצנרת או עבודות אינסטלציה אחרות המבוצעות על ידי אינסטלטורים מקצועיים. אם אתה מבחין שלחץ המים או המקלחת שלך נמוך או נמוך, התקשר לחברת האינסטלציה או לטיפול במים המקומית או לספק אינסטלציה מקצועי. אם לחץ המים ירד פתאום ולא ניתן לקבוע את סיבת הבעיה, עליכם להתקשר לאינסטלטור. אם אתה מתקשר לאינסטלטור, אם נמצא שצינור חסום הוא הגורם ללחץ המים הנמוך, אז אתה צריך להתקשר למומחה אחר.

גם אם לחץ המים הנמוך משפיע על התקשרות אחת בלבד

יתכן שיש לך צינורות סתומים, שסתומים או צינורות או שסתומים מבוזרים. אם אתם חווים זרימה נמוכה של מים מהמקלחת, מהאמבטיה או ממקור מים אחר, בדקו אם יש חסימות או קורוזיה העלולים להאט את זרימת המים. לדוגמא, יתכן ויוצא לחץ מים גבוה יותר מהבאר, אך יש לך קצב זרימה נמוך יותר מכיוון שהצינור מחליד גם אם לחץ המים תקין.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן