ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

שיפוץ דירה ישנה

בעת שיפוץ בתים ישנים, מרדיאטורים ועד קירוי, מומחים אלו מציעים מגוון רחב של טיפים שיעזרו לשפר את התחזוקה. חלק מהתחומים היקרים ביותר של שיפוץ בתים ישנים כוללים החלפת גג ותשתיות, צנרת ואינסטלציה ושדרוגי HVAC. חלק מהנכסים יקרים לשיפוץ ויש לקחת אותם בחשבון כאשר דנים במחיר הרכישה. סידרתי הלוואה עם המוכר לתיקונים גדולים שהיו צריכים להתבצע בדירה זו בת 29 יחידות דיור.

לאחר חישוב המספרים

הבעלים הגיעו למסקנה שיעלה אותו דבר לשפץ את הבית, בית כפרי לשעבר, כמו לשחזר אותו חדש. אם אתם תוהים כמה יעלה שיפוץ הדירה שלכם, עיינו במדריך שלנו לעלות שיפוץ למ"ר. אתה יכול גם לאלץ את בעל הבית לשלם עבור חלק מהתיקונים הללו, במיוחד אם הם מעלים את ערך הנכס.

החלפת רצפה ישנה יכולה לשנות לחלוטין את מראה הדירה הישנה שלכם

רצפה חדשה יכולה לגרום לדירה ישנה להיראות חדשה לגמרי, כך שבהחלט כדאי לבדוק. רצפות עץ, שטיחים עתיקים (כמו הדירה הזו משנות החמישים) הם דרך זולה יחסית למשוך את הדייר הנכון ולמכור במהירות.

לכמה מבנים היסטוריים משוחזרים יש תוכניות קומה גדולות

בעוד שהרבה דירות יוקרה מודרניות מציעות יותר מרחב עם ארונות פתוחים ותוכניות קומה. דירות ישנות, גם לאחר שיפוץ, שומרות לרוב על ארכיטקטורה קסומה המייחדת כל חדר. שיפוץ דירות ישנות מסייע להפיח חיים חדשים והופך את הדיירים למאושרים ונוחים יותר במרחב המחיה שלהם.

תהיו יצירתיים עם הדירה שלכם עם שיפוץ דירה נוח

אתה יכול גם לבדוק את חוזה השכירות שלך עבור כל תיקונים המותרים ועשויים שלא לדרוש אישור. עדכונים קטנים יכולים לעשות הרבה למודרניזציה של דירה ישנה וניתן לבצע אותם מבלי לבצע שינויים קבועים.

בין אם אתה גר בדירת סטודיו קטנה בניו יורק או בדירת דירה מרווחת במילווקי

יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לשפץ את החלל שלך ולהפוך אותו לשלך. לפני שתמשיך, תחילה גלה את הכללים שיש לחברה שלך (או לגוף המנהל) שלך עבור מתחם הדירות שלך לגבי היתרי שיפוץ. שאלו את בעל הבית או מנהל הנכס שלכם מבעוד מועד, גם אם אתם יודעים בדיוק איזה סוג של שיפוצים מתאימים.

שלב התכנון חשוב במיוחד לפני שיפוץ דירה גדול בשל ריבוי החלקים הנעים

תוכלו ללמוד עוד על התהליך הכולל שלנו, כמו גם על זמני שיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה אופייניים, אך כמובן נדרשת תשומת לב רבה יותר בעת שיפוץ דירה שלמה. למרות שתמיד יש מגוון המבוסס על עבודה ספציפית, שיפוץ מלא של דירה בשטח של 1,700 רגל מרובע, שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה, בה אנו מעדכנים כל היבט של החלל, לוקח בערך ארבעה עד שישה חודשים. מכיוון שחדרי אמבטיה ומטבחים נוטים להימשך זמן רב ביותר לשיפוץ, ציר הזמן של שיפוץ דירת חדר שינה אחד אינו ארוך בהרבה.

אם לא תזיז את הקירות

אל תחליף חשמל או צנרת, שיפוץ הדירה שלך יהיה קצר יותר. בממוצע, כדאי לבלות חודשיים עד ארבעה חודשים במקום של שיפוץ דירת סטודיו מלמעלה למטה. עבור דירה מלאה, יש לתכנן לפחות שני מנקים שעובדים בו זמנית כדי שניתן יהיה להשלים את הניקיון ביום עסקים אחד.

תלוי מה גודל הדירה שלך וכמה נרחב השיפוץ

זה לא אמור לקחת יותר מיומיים עד חמישה ימים. הריסה ושיפוץ של דירות בניו יורק נמשכים בדרך כלל זמן רב יותר בגלל השטח המוגבל של הבניינים עצמם. לחלק מהפריטים יש זמני אספקה ארוכים ואתם לא רוצים שהברז הזה יעכב את כל השיפוץ.

לפעמים כאשר תרצו לשפץ נכס במצוקה

יהיו מרכיבי פרויקט מיושנים שכנראה ימנעו מכם לקבל את שכר הדירה המקסימלי שתוכלו לקבל לאחר השלמת השיפוץ. רכישת בתים ישנים יכולה להיות הימור, וכאשר מוסיפים שיפוצים, הדברים עלולים להסתבך. לפניכם מספר טיפים שימושיים כיצד לשפץ דירה ולהעניק לה מראה רענן במינימום השקעה. צביעה היא דרך מהירה וזולה לשיפוץ דירה.
למידע נוסף בנושא של שיפוץ דירה ישנה מומלץ לבדוק ב- shipootz.co.il

פירוק קירות פנימיים קיימים ויצירת קירות חדשים לחלוקת חלל יכולים לשנות באופן דרמטי את מראה הדירה

ניקוי ארון וסידור מחדש עם מדפים, מדפים וסלים יכולים לפנות הרבה יותר מקום בדירה שלך. כאשר מתכננים שיפוץ, ודא שאתה יכול להכיל ארונות רבים ככל האפשר.

אם אין בדירה שלכם מקום למדפים, תוכלו להתקין חדשים. מדפים תלויים מוסיפים נופך של כישרון לכל בית והם פרקטיים להפליא במטבח כמקום אחסון נוסף.

רצפות הן מרכיב חשוב בכל הנוגע לשיפוץ דירה. שיפוץ רצפות ישנות חוסך זמן וכסף, אך שיפוץ (או שיקום) קומפלט הוא רצון נפוץ עם שיפוצים רבים.

אם אתה ממש שונא את השטיח או הריצוף בדירה שלך ויש לך קצת כסף נוסף להשקיע בפרויקט שיפוץ

אולי תשקול להחליף. הרס הבית שלך עשוי להיות לא יקר כמו בנייה מחדש שלו, אתה עדיין יכול לחסוך כסף על ידי ביצוע חלק מההריסה בעצמך אם תדרוך בזהירות. הסרתם באופן מקצועי יכול להגדיל באופן דרסטי את עלות התיקון שלך.

הקשיים מתגברים כאשר הבית הישן עבר שלושה או ארבעה שיפוצים שונים במהלך השנים

קל להבין את מצבו של נכס ברמה גבוהה, אך חשיבה על הלוגיסטיקה בפועל של שיפוץ הדרגתי שיצריך עלויות שונות ותוכניות הבראה לדירות שונות יכולה להיות מאיימת. לבעלי בתים רבים יש חוזה או שהם מתכוננים לסגור את הנכס כשהם מתחילים בתהליך תכנון השיפוץ.

ישנן מספר דרכים למצוא את הנכס המושלם לשיפוץ

PlotSearch ו- Property With Potential מציעים אוספים מצוינים של רישומים בבריטניה אשר בשלים לשיפוץ, בעוד שאתרים בארה"ב כמו CIRCA ו-History Properties יכולים לספק תוצאות רבות גם עבור בתים היסטוריים הזקוקים לשיפוץ. לאחר מכן בדוק כמה משיפוצי הבית הישן האהובים עלינו מרחבי העיר.

הם רצו שהדירה החשוכה והמבולגנת שלהם תהיה רעננה

מוארת ומרווחת. בין אם זה השימוש בלבן כדי להוציא אור טבעי, ג'הולה מסורתית בסלון, או ריהוט עץ חם, מעצב Livspace Rukmani Dialani דאג שלבית תהיה תחושה מודרנית המבוססת על עיצוב מסורתי. החזרת הרצפות ליופייהן המקורי היה בראש סדר העדיפויות שלנו בעת שיפוץ ומודרניזציה של יחידות מגורים.

אבל למעצב שלנו Ashwini Gokhale היו שני אתגרים: הצורה הטרפזית החלקה של המטבח והצורך של Tajwani בשפע של אחסון מבלי לוותר על קלילות. מכיוון שרוב הבעלים לא רוצים להוציא הרבה כסף בשיפוץ מטבח, זה יכול להיות מקום לא רצוי בדירות רבות.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן