ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת זיכרון יוסף

אדם שעינה והרג את חברתו במערב הוליווד לפני שנתיים נידון היום. הוא הואשם בכך שגישש שוב ושוב והטריד מינית שתי קולגות.

רוצח סדרתי המכונה "השינה האפורה" נידון למוות ביום רביעי בגין רצח נערה מתבגרת שנותרה ללא פתרון במשך יותר מעשור כשמספר הגופות שנמצאו בביתו של רוברט סילברמן בפלורידה זינק

התובע הודיע ביום שישי כי גבר בלוס אנג'לס הודה באשמת דקירות והכאת חברתו בחרב סמוראים בדירתם במערב הוליווד. התובעת בת 'סילברמן הוטלה על התיק נגד חואן קטלאנית החל מ- 25 באוקטובר 2019. הטרדה מינית לכאורה בתביעה נטען כי היא אחראית לעונש מוות בגלל דיווח נסיבתי חלש. כל מתווך סביר יודע כי שום סכום כסף או ידע בענף לא יעלה על יצירת קשר משמעותי עם לקוח, כפי שעשה ב 25 באוקטובר 2019!

סילברמן מתמחה ברפואה פנימית בברלינגטון והייתה קשורה ל- Lahey Health כ- DO

אך היא נמצאת איתם כעת. בבחירת ספק, זה יכול להיות מועיל לבדוק מטופלים אחרים ולבצע בדיקת רקע מקיפה באופן אנונימי. קבל מידע מפורט על אלן, כולל כתובות ידועות קודמות, מספרי טלפון וכתובות דוא"ל. למידע נוסף על חקירת משטרת ניו יורק על טענות ההטרדה המינית של אלן סילברמן. חפש בספרייה מנהיגים, חפש פרטי קשר ותיעוד ציבורי עבור ספריות, וגלה מי למד עליהם.

קבל דירוגים

שעות, הוראות הגעה, קופונים ועוד מבית סילברמן, הסוכנת הרשומה של חברת הקבצים איתה היא עובדת. אביה דונלד הוא הבעלים של חנות הנחות לבגדים בשם Crazy Sophie's, אמה בת אן היא הבעלים והמנכ"ל של החברה וחברה בדירקטוריון. היא ניהלה עסק קמעונאי בהיקף של מיליון פאונד מגיל 20 עד חמש, שנמשכה 7 ביולי 1996.

זמן קצר לאחר מכן שהתה בלוס אנג'לס בשנת 2011 וזמן קצר לאחר מכן, היא הייתה הבעלים ו מנכ"ל הסניף בלונדון של Crazy Sophie's, חנות הנחות לבגדים.

בת סי סילברמן

38, הקימה את קבוצת התיאטרון "נגני תאליאן ניו יורק" עם דונלד, שהיה עובד סוציאלי וצלם קמפיין אישי של ג'ורג 'מקגוברן. לפני כן היא הייתה מתמחה רבנית בלשכת ראש המטה של ג'ורג 'ה.ו. בוש ועוזרת למזכיר המדינה ג'ון פ. קנדי בוושינגטון, בגיל 38 – עם תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי. בת 'הקימה חברת תיאטרון, The New Thalian Players, ואילו דונלד התאמן כעובד סוציאלי ובת' הייתה צלמת הקמפיין האישית שלו, על פי פרופיל הלינקדאין שלה.

לי סילברמן גדלה בבדפורד ואם לשני ילדים

בן וכלה ושני נכדים. סילברמן מתגוררת בלוס אנג'לס עם בעלה דייוויד, עוזר במשרדו של הסנאטור האמריקני ברברה בוקסר, ד-קליף. עורך הדין למד בבית הספר למשפטים באוניברסיטת סן דייגו וטיפל בתיקי עבודה, העסקה ונוהג כללי. סילברמן ושות ', LLC היא משרד עורכי דין בינלאומי עם משרדים בלוס אנג'לס, קליפורניה וסינסינטי, אוהיו, שם הוא שותף בבית המשפט המחוזי בארה"ב במחוז הדרומי של קליפורניה. הנוהג מתחלק בין ניהול תהליכי שירותים צרכניים ופיננסיים לבין ייצוג נותני משכנתאות ונותני שירות בתהליכי הלוואות משכנתא. המשרד עוסק גם במגוון רחב של דיני משפחה, כולל משמורת על ילדים, גירושין, מזונות ילדים, זכויות אזרח, עבודה, הגירה, שירותי בריאות, ועוד עניינים רבים שנדון בבית המשפט העליון בקליפורניה ובבית המשפט בארצות הברית. ערעורים למעגל התשיעי.

נולד וגדל בניוארק, עבר להתגורר במערב אורנג 'לאחר שהגיע לאל.איי והתגורר שם 35 שנה לפני שעבר לוורונה. הוא פגש את ריק ספרינגפילד בטיול עם להקת מועדון אמריקאית בתיכון והמתין לבילוי לילי.

תאריכי המעצר כוללים את ג'ק סילברמן

בן 89 מוורונה, שמת ב -22 במרץ 2019 ואשתו אליזבת גולדסמית '. בממוצע היא עברה בית אולי פעמיים וספגה לפחות מעצר אחד בשכונת ציקון יוסף בעיר ניו יורק. לשיעור "בית סילברוומן" יש שיעור מעצרים ממוצע של פי 1.5 לכל 100,000 מטרים רבועים, אך היא הואשמה בליטל רוק, ארקנסו, ברצח בעלה, הרב דייוויד גולדברג, בגיל 27. לאה סילברמן, ב בממוצע, יכולים להיות מקסימום 2 מעצרים בשטח של 10 מטרים רבועים, או שיהיו 2 הרחקות של פחות ממטר רבוע בשנה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן