ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת קריית דוד בן-גוריון

העיר קריית גת שוכנת בחלק הדרומי של הגדה המערבית, צפונית לחברון, והאזור משתרע על כל רוחב ישראל, כמעט עד אשקלון, מהגבעות שמול חברון. הוא ממוקם בצומת אסטרטגי המחבר את רצועת עזה, החלק המזרחי של ירושלים, ישראל ועיר עזה. הקרבה לים התיכון ויופיו הטבעי הופכים את האזור ליעד תיירותי אטרקטיבי.

בשל האופי הדתי הייחודי של האזור

בקריית גת יש מספר מוסדות דת וחינוך מוכרים לאומית, כולל מכון אשר ללימודי חזה והאוניברסיטה העברית בירושלים, כמו גם מכללות אחרות. יש בית כנסת גדול, האקדמיה התורנית של חב"ד-ליובאוויטש ומגוון מוסדות דת אחרים, כמו בית הספר לשבת של הכנסת. באשרס יש אוכלוסייה של כ -2,000 איש והכנסה שנתית של כ -1.5 מיליון דולר.

בשנת 1965, פרשה זו הביאה את בן גוריון לעזוב את מפא"י יחד עם מספר מחסידיו ולהתנגד ליורשו לוי אשכול.

הוא עבד בחקלאות, גידל פרחים, נכנס לשיווק. an הצטרף לצבא ההגנה הישראלי (צה"ל). לאחר קריסת הברית הצבאית של מצרים עם צרפת ובריטניה בחצי האי סיני, הורה בן גוריון לצבאו להשתלט על השלטון, למרות ניסיונות כושלים של צרפת או בריטניה לכבוש את התעלה.

הוא נבחר בשנת 1935 ובמשך חלק גדול מחייו היה מעורב בבניית קיבוץ באר שבע, בית הספר הציבורי הראשון בישראל. בן גוריון סבל מהתלאות של החלוצים הראשונים, כולל מלריה ורעב, ומעולם לא איבד את המטרה הזו.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן