ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

אינסטלטור בשכונת רמת שרת

הבלוגרית אליזבת פינקלשטיין היא מכורה עצמית "מכורה לבית ישן" עם תשוקה לשכלל בתים היסטוריים ולגור בבתים למכירה.

אבל לא רק הבית, אלא גם גג הגמלון התלול, עבודות העץ המורכבות והחלונות הגדולים שאולים מאדריכלות אנגלית מימי הביניים. הבית שופץ, כלומר רוב המאפיינים ההיסטוריים, כגון רצפות רצפה מאוישות, הוחלפו באלטרנטיבות מודרניות.

בלייקווד תמצאו בתים בסכום של 350,000 עד 1.5 מיליון דולר

מבתים קטנים שהוסבו לבניינים חדשים ונכסים בסכום של עד 2 מיליון דולר ומעלה ואפילו 3 מיליון דולר ומעלה. אתה יכול גם לחפש בית באזור במחיר ממוצע של 500,000 $ או פחות, אך הנה כמה אפשרויות זמינות אם אתה מתייעץ עם סוכן או מבצע חיפוש בעצמך.

Water הפכה לחברת LoopNet בחינם

המחפשת מאות אלפי בעלים – נכסים במימון למכירה או נדל"ן מסחרי אחר, ממכירות והשכרות ועד רכישות ונדל"ן מסחרי אחר. ניתן לחפש נכסים כמו דירות, דירות, שטחי משרדים ואפילו בנייני משרדים. בבית ישנם 2 חדרי שינה, 2 חדרי אמבטיה, שטח של 1,000 מ"ר מרובע ו -1.5 חדרי אמבטיה.

אתה יכול להיות בטוח שסוכן נדל"ן יראה לך את הבית על פי רצונך ותקציבך

עליכם לקבוע את מחיר הנכס לפני שתציעו הצעה או הצעה, ותוכלו לראות נכסים זולים יותר מ- 35,000 ליש"ט ומעלה. סוכן הנדל"ן האידיאלי יציג בפניכם נכס מתאים ואמין ויהיה מו"מ עבורכם במחיר.

אם אתם מעוניינים לקנות נכס בחלק אחר של העיר, כמו דרום-מזרח לונדון, סוכן נדל"ן מנוסה יכול לעזור לכם בדרך. אחת הדרכים לפרסם נכסים בחינם – מכירה בלונדון ובאזורים אחרים באנגליה – היא להוציא נכסים בשוק לפרסומות.

מי שרוצה לקנות בית בגרמניה, צריך לשים לב שעליו לשלם את מס העברת הנדל"ן (Grundwebsteur) כעבור ארבעה שבועות. אם אתה קונה את ביתך בגרמניה, יש לשלם אותו בארנונה עד ארבעה חודשים מיום הרכישה, ואחריו שבועיים נוספים.

פורטל הבעלים / סוכן / יזם מפרסם את הבית למכירה, והייתי קופץ ימינה לאחוזה בתורינגיה דרך הקישור.

בגרמניה

זה מעט הגיוני להסתכל על שלט המכירה מול הבית, אבל זו דירת יוקרה למכירה ב -1.5 מיליון יורו. עם זאת, במצב כתובת זה, לעתים קרובות הגרמנים מוצאים נציגי חלומות לבניינים ודירות ישנות. אנו מזמינים אתכם לבדוק את רישומי הנכס למכירה ויש לנו סוכן נדל"ן המופיע ברשימת הנכסים למכירה. למרות גודלו, אתה יכול להיות בטוח שתמצא נכסים רבים בבוואריה ברשת ב- EW נדל"ן. Kyero הוא פורטל נדל"ן צרפתי עם יותר מ -1,000 סוכני נדל"ן מובילים בצרפת, גרמניה, איטליה, ספרד וצרפת.

גלה את בית החלומות שלך והפך לחלק משוק בית היסטורי שאוצר המציג יותר מ -2,000 בתים היסטוריים מימי הביניים ועד המאה ה -21. יש תקופת מכירת נכסים, כולל סוף המאה ה -19 ותחילת המאה ה -20, כמו גם אמצע המאה ה -20 והעידן המודרני.

בסרטון זה אנו מבקשים מהמנחה קווין אוקונור

שלוקח אותנו לסיור בגרמניה, את עזרתכם בליוויו לסיור בגרמניה. חפש נכסים בברלין, פרנקפורט ומינכן, גרמניה על ידי שימוש במילות המפתח בחיפוש הנכס שלך כדי למצוא נכסים זולים למכירה ודירות יוקרה. 6,405 נכסים במודעות נדל"ן נמצאו במחוז מוסקבה, רוסיה.

הבית המודרני מוכר בתים יוצאי דופן מכל הסוגים

כולל בית, אסם ובית חווה, כמו גם כמה דברים אחרים. אחוזת מסיק עם הרפתות שלה נמצאת בקלות בעיר מינכן שבגרמניה, ממש ליד תחנת הרכבת המרכזית. חבילת הבית והאסם ההיסטורית הזו כוללת את מקורי הצליל הזמין, הכולל גם בנייה. כמה יקר הבית הזה בהפעלת בתי מזג האוויר האחרים בגרמניה ואיך הנשים יוצאות במזג אוויר נאה והגברים בגשם?

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן