ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת כלים סניטריים

תפקיד הכלים הסניטריים בבית התפתח מהכרח להצהרת סטטוס כ"הצהרת סטטוס ".

כיום ישנם דגמים וצבעים רבים שיש לקחת בחשבון

כדי ליצור את החלל בו אתה חולם. אם ברצונכם לשפץ או ליצור חדר אמבטיה חדש, תוכלו לבחור בין אביזרי אמבטיה שונים. הבחירה הקלאסית לריהוט אמבטיה עשויה להיות הרצפה – הכלים הסניטריים העומדים על הפרק, אך זה בהחלט לא יצא מהאופנה. מכיוון שהקירות קטנים, תוכלו לבחור בכאלה שבולטים רק 45 ס"מ על 50 ס"מ, וזה הרבה יותר קטן מהקירות הסטנדרטיים, הבולטים 55 – 57 ס"מ. אפשר גם לבחור צורה מרובעת עם פינות רכות, כמו אוסף Cento Ego, מכיוון שיש לה צורות מרובעות ופינה רכה.

אם אתה צריך להחליף את אוגני האסלה

בחר ערכת חלפים מתאימה והתקן אותה על פי הוראות היצרן. הדבר הטוב בטבעות הקצף הוא שתוכל לאפס או להזיז את האסלה מבלי שתצטרך להחליף את הטבעות. שימו לב כי העלות בפועל של החלפת אסלה תלויה במיקום, סוג האסלה וקושי ההתקנה. גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון הם כמות העבודה המעורבת וכל עבודה נוספת שעשויה להידרש, כגון תיקון נזילות או החלפת צינורות.

אם אינך משנה את מיקום הכלים הסניטריים, תוכל לשמור על עלויות השיפוץ נמוכות כל עוד לא תשנה את מיקום הכלים הסניטריים שלך.

אם השיפוץ בחדר האמבטיה שלכם לא כולל עבודה זו

עדיף לבחור ציוד אמבטיה התואם לחיבור הקיים. כלים סניטריים ממוקמים בחדר האמבטיה בכדי להקל על השימוש ובמידת הצורך בתיקונים, על בעל הדירה לא לנתק את אספקת המים. אפשרות נוספת היא להחזיק את החפצים הסניטריים במקום אחר, כמו המטבח, חדר האמבטיה או אפילו הסלון.

אם אתה זקוק לתביעת אחריות, לקנות חלקים או פשוט לקבל ייעוץ כיצד להתקין ברז חדש, יש לך מזל. אם אתה קונה באינטרנט, אנא קנה מאתר המתמחה במכירת מוצרי אינסטלציה.

ישנם מוצרים אטרקטיביים, בטוחים וזולים שניתן לקנות בחנויות, אך חלק ממותגי הברזים אינם כלולים. חלקם אינם טובים במיוחד לבטיחותם ואינם בטוחים למכור. ישנם מספר מוצרים אטרקטיביים ובטוחים וזולים שניתן לרכוש בחנות.

התיעוש הגובר של האזור ופיתוח התשתיות מציעים מגוון מוצרים זולים ואטרקטיביים ובטוחים שניתן לקנות בחנות

אך חלקם אינם מתאימים במיוחד למוצרים סניטריים. כלים סניטריים קרמיים הם חסכוניים, בעלי עמידות מצוינת להתקפות כימיות ויכולים לעמוד בעומסים כבדים. התיעוש הגובר ופיתוח התשתיות באזורים מציעים מוצר אטרקטיבי, בטוח וזול להחלפת חיטוי וחיטוי.

המגמה

היא כיום לבחירת מוצרים סניטריים נוחים ופונקציונליים, וזו הסיבה העיקרית לפופולריות בשוק. רבים בוחרים בשירותים ובבידה תלויים על הקיר, שמלבד הערך האסתטי הבלתי ניתן להכחשה שלהם, משדרים לעיתים תחושת ניקיון רבה יותר, אך העובדה היא שהם המאמרים המבוקשים ביותר – לאחרונה. הוצעו אינספור אפשרויות רצפה ועמידה להחלפת הקירות – הותקנו כלים סניטריים, שלא לדבר על קווי וינטאג 'עם פרופיל מעוגל. אולי זה בגלל שצורה מסוימת זו שונה מאוד מהקווים הקלאסיים יותר, או אולי משום שהיא מיוצרת אך ורק באיטליה. בשירותים יש מאוורר דאודורנטים והחלפה אוטומטית באמצעות מערכת ניקוי אוטומטית.

בשטיפת האסלה ניתן להשתמש במים אפורים, ששימשו בעבר לשטיפת כלים, שטיפה ורחצה ושתיית מים.

עלות שירותים חדשים יכולה לנוע בין 90 $ ל -1,500 $ ומעלה

תלוי במותג ובסוג האסלה שתבחרו ואם תרצו תכונות נוספות. שים לב לכך, מכיוון שהוא כולל את העלות הכוללת של התקנת האסלה והחלפתה. עלות התקנת אסלה תלויה היכן מותקן האסלה בביתכם. אם אתה גר בבית שני חדרי אמבטיה, העיר יכולה להציע אשראי אם בעל הבית קונה ומתקין בית עם שני חדרים, שלושה או ארבעה חדרים.

אם תוסיפו את החיסכון הנוסף בהשוואה לאסלה ישנה שמשתמשת בהרבה יותר מים

זה יכול לעלות פחות לתקן אסלה – יעיל יותר מהחלפתה. זה לוקח פחות זמן, אבל עולה יותר העסקת אינסטלטור מקומי להתקנת האסלה ומקבלים אחריות שהעבודה בוצעה היטב. עלות האינסטלטור היא גם שיקול חשוב כשאתה משנה את תוכנית רצפת האמבטיה שלך, כי ייתכן שיהיה עליך להניח ניקוז, פתחי אוורור או צינורות.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן