ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

תיקון כלים סניטריים

תחזוקת מתקנים סניטריים היא דבר שתוכל לעשות בכדי לתפוס בעיות קטנות שעלולות להפוך לבעיות עלות גדולות בהמשך. במאמר זה תוכלו למצוא רשימת ביקורת לתחזוקת מתקנים סניטריים, המכילה רשימה של טיפים וטריקים לתיקון מתקנים סניטריים וכן מדריך מהיר לתחזוקת מתקנים סניטריים. תיקון תיקוני אינסטלציה משלכם יכול לחסוך לכם כסף, אך טעויות עלולות לפגוע בביתכם ולעלות לכם הרבה יותר. חלקים סניטריים לקויים עלולים לגרום לבעיות בעתיד ולבזבז כסף בינתיים.

ישנם סוגים רבים של דשים

ותיקון שירותים מסוים חשוב למניעת אובדן מים. עלויות התיקון של שירותים תלויות במה בדיוק לא בסדר בשירותים, כמו דש שבור או רצפה דולפת. תיקון אסלה יכול לעלות פחות – יעיל יותר מהחלפת אסלה, אם אתה מחשיב את החיסכון הנוסף לעומת אסלה ישנה שמשתמשת בהרבה יותר מים.

אם המים בקערת השירותים מחליפים צבע

דש הכדור דולף ויש להחליפו. אם הבעיה נמשכת ואף מחמירה, השרברב שלך יכול לתקן אותה כדי למנוע סתימות עתידיות בגלל נזק לצנרת. האסלה כנראה תהיה נעולה לחלוטין, ואפילו תוכלו לחוות שירותים למקלחת גיבוי.

התקשרו לרוטו רוטר בטלפון 1-800-768-6911 וצוות הטכנאים המנוסים שלנו יעמוד לרשותכם 24 שעות ביממה

כדי לעזור לכם להחזיר את חדר האמבטיה. האינסטלטורים המורשים שלנו מבינים את הסכנות הנסתרות העומדות בפניהם בעבודה ויכולים לבצע עבורך תיקונים בבטחה. אם יש לך שאלות בנוגע לתברואה, אינסטלציה או בעיות אחרות, אנו יכולים לספק לך שירות אמין לפתרון הבעיות שלך. אם יש לך בעיות במתקנים הסניטריים, עליך לבדוק את הסביבה של הנכס שלך. האינסטלטורים שלנו בודקים את כל מערכת הצנרת של ביתכם ומבצעים בדיקות תחזוקה מונעות לאיתור נזילות, ניקוז איטי ובעיות אחרות. יש לבדוק גם את החלק החיצוני, מכיוון שכניסה לבורות ספיגה ופירים עלולה להיות מסוכנת מאוד וכדאי להשאיר אותה למומחים.

טיפול בברזים דולפים: אנו מקבלים כל מיני בעיות בתברואה, החל מדליפות ברזים וכלה בצנרת דולפת ונזילות במערכת התברואה.

זה כולל תחזוקה עונתית של המתקנים הסניטריים

כדי לפתור את הבעיה במהירות האפשרית. במהלך תקופה זו, עליכם לבדוק ולתחזק את בור הספיגה ולתחזק את כל הציוד שצורך מים. בדוק אם קיימים צינורות סדוקים, בולטים או שחוקים אחרת. אם אתה יכול לתקן את צינור המים עם חומר טלאי אך הוא סדוק בכמה מקומות, קנה צינור חדש.

שירות התברואה באמבטיה Roto Rooter יכול לעזור לך להבין באיזו תדירות אתה צריך להחליף רכיבי טואלט ומיכלים

אם אתה מתקשר לאינסטלטור כשהוא החליף את מכונת הכביסה אך אין לך ניסיון בצנרת, התקשר אליו שוב. במקרים מסוימים הם יכולים להציע ייעוץ לגבי תיקון או החלפת הצינורות. אם אתה מחליף קו אינסטלציה והוא עדיין לא נעצר, יתכן שתצטרך לתקן אינסטלציה או להחליף חלקים.

מתקני Waterworx בדנבר, למשל, גובים מחיר אחיד עבור אבחון ותשלום עבור תיקון. אינסטלטורים גובים לעיתים קרובות תשלומים אחידים עבור דברים כמו תיקון שירותים סתומים, תיקון מתקנים סניטריים ושמירה על מתקנים סניטריים.

אם אתה מתקשר לאינסטלטור בכדי לפתוח את השירותים

הכיור, המקלחת, האמבטיה או הניקוז שלך ונמצא חפץ זר, הדייר יהיה אחראי לעלויות התיקון. אם בעיות כאלה לא מדווחות מיד למנהל הנכס, הוא יכול לגבות ממך תשלום אחיד בגין תיקון הנזק שנגרם בעקבות הדליפה.

אם פעל לפי כמה טיפים פשוטים בנושא תחזוקת תברואה כדי להוביל מים דרך הצינורות ולהסיר פסולת מביתך, תוכל לעשות זאת. אם יש צורך בתיקונים, על בעל הדירה לנתק את אספקת המים לפחות 24 שעות לאחר הדליפה.

שירותים

כיצד להימנע מללכת לאסלה – כבוי: למרות שבדרך כלל אין מנוס מבעיות בשירותים, יש לבדוק את כל הרכיבים כדי לוודא שהם פועלים כראוי. למרות שבעיית שירותים כגון נזילות מים ונזילות שירותים בדרך כלל אינן ניתנות למניעה, ניתן לבדוק אותן בקפידה לגבי רכיבים בביתכם ומחוצה לבית כדי להבטיח שהם פועלים כראוי ולמנוע בעיות בשירותים. למרות שענייני שירותים כאלה בדרך כלל לא יכולים למנוע בעיות בשירותים, יש לבדוק היטב רכיבים מסוימים בביתם או מחוץ לבית ובתוך הבית, כדי להבטיח שהם פועלים כראוי ולמנוע בעיות בשירותים. הדרך הטובה ביותר להימנע מבעיות באספקת מים, להוזיל את עלויות האנרגיה ולחסוך מים לדורות הבאים היא לוודא שצנרת המים של ביתך עובדת כראוי. מעט תחזוקה בסיסית יכולה לעשות דרך ארוכה להגנה על מתקני התברואה שלך מפני סתימה ומניעת נזילות ונזקי מים. אנא עקוב אחר הטיפים הבאים לטכנולוגיית תברואה שיעזרו לך לטפל טוב יותר בחדר האמבטיה שלך. כדי להבטיח שהפריטים הסניטריים שלך יהיו תמיד במצב טוב, הנה כמה טיפים לתחזוקה וניקיון כדי לשמור על שירותים בהירים ונקיים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן